Vuurwerkklem

Yep, sorry, ik was niet helemaal duidelijk.
Hou SVP in gedachten: De Werkgroep BCN is altijd op zoek naar bruikbare foto's. Dus, maak flink wat foto's als je goed bezig bent.

Hier wordt ook de gele klem gebruikt voor kleine cakes. De eerste grote cakes gaan tussen klinkers. Na een paar cakes gebruik ik de leeggeschoten cakes om er voor te zorgen dat alles stabiel staat.

Gebruik zelf ook de gele klemmen, heb er al jaren 1 en weer 2 bij besteld. Stoken om 18.00 altijd met de kinderen. Die weten niet anders dan dat je potten en fonteinen klemt. Ze zijn nu ook zover dat ze mij aan mijn vuurwerkbril herinneren :p. Ben van mening "goed voorbeeld doet volgen"

Wat ik al jaren doe met grote cake's,
Ik heb een vierkante plaat hout van ongeveer 40x40cm met aan 1 kant een opstaande plank van een centimeter of 15 vast gemaakt met hoekbeugels.
De cake maak ik vast met tape aan de opstaande plank, zo heeft en de cake altijd een stabiele ondergrond, en kan die niet omvallen :D

Ik werk nooit met klem. Goed inschatten of iets stevig staat. Kleine cakes doe ik met stoeptegels. Dit jaar ga ik misschien op een plaat wat vastlijmen en, dan aansteken waar ik zinook in heb. Kleine doorlont projectjes bv met single shots plak je er dan zo bij op. Wat denken jullie daarvan?

Weet iemand waar ik vuurwerk klem kan kopen en laten bezorgen

Een stel bakstenen doet wonderen. Maar als je graag een echte klem wil: wij verkopen ze maar zo'n ding is behoorlijk zwaar dus daar betaal je al gauw EUR 6,75 verzendkosten voor. Als je bereid bent dat extra bedrag te betalen dan gaan we dat regelen voor je. Je kunt er niet alleen cakes en fonteinen in plaatsen, met het bijgeleverde pijpje kun je ook nog veilig en stabiel pijlen afsteken. Zie https://www.huismanvuurwerk.nl/veiligheidsartikelen/vuurwerkklem. Stuur bij interesse even een mail naar [email protected]

Ik zet twee stapelbare palletranden op elkaar en daar al het vuurwerk in. Echt ideaal. Als er wat omvalt of uit elkaar klap is dat geen issue. :D

Bijlagen

• 126902586-nieuwe-pallet-opzetranden-palletrand-stapelrand-kist-krat.jpg
    126902586-nieuwe-pallet-opzetranden-palletrand-stapelrand-kist-krat.jpg
    21,5 KB · Weergaven: 2
Back
Bovenaan