Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
![]()
Hij had op 12-10-2006 het filmpje gepost op fpm uitgaande dat dat +- 24 uur later is zal het rondom 11-10-2006 opgenomen zijn
![]()
![]()
Als hij dat dan een voorbeeld wilt nemen, laat hem dan een normaal voorbeeld nemen. Nu wordt de indruk geschetst dat iedereen zo maar even salutes op de grond loopt af te steken. En dat is uiteraard niet waar.
En ja, ik begrijp fireworkmasters punt wel degelijk. Alleen het voorbeeld vind ik dus verkeerd en ben het niet geheel met hem eens.
ja maar jupiler dat jij zegt dat het in een kwaad dag licht komt.... dat willen ze juist ze willen juist dat iedereen van alles over vuurwerk denkt.. super gevaarlijk etc etc.. wij zien alleen wat er uit gezonden is he.. er zijn uren en dagen over heen gegaan voordat die presentator bij de handelaar op bezoek mocht komen om vw aft e steken... dan moet de vertrouwen erg hoog zijn geweest.
en verder blijf ik erbij als je shells koopt zogenaamde bommen dan weetje dat je prof bezig bent/gaat zorg dan ook dan je je proffesioneel gedraagt en gebruik proffesioneel spul... want die umberto kocht wel zo leuk shells maar geen prof buiz er bij.. dus waar doelen ze uit eindelijk op dat met die bommen aanslagen worden gepleegd je hoorde geen 1x de zin van dit zijn ( de mooie sier bommen van shows ) nee je hoorde enkel hier mee blaas je een auto weg,met deze een woonhuis.... gewoon politiek ge*** en een neppe onderzoek
het is niet slim van hem nee ,maar om nou zo met ze alle op hem af te geven is niet terecht ,erendeel van de mensen haalde in de jaren hiervoor hun spullen bij hem.... jullie denken allemaal stiekem het zelfde ,wat kan ons het schelen wat ie doet als wij onze spullen maar hebben..
En ook geloof ik weinig van je verhaal Fireworkmaster dat ze bij jou als astronauten werden afgestoken bij jou in de buurt. Mensen blijven nederlanders, en willen dus veel voor weinig. Aangezien leken dan liever het goedkopere spul kopen geloof ik er weinig van dat er zoveel mensen rond liepen met 4" salute's. Maarja ik weet dat niet, dus dat boeid me ook weinig of het nou wel of niet zo was.
ja maar jupiler dat jij zegt dat het in een kwaad dag licht komt.... dat willen ze juist ze willen juist dat iedereen van alles over vuurwerk denkt.. super gevaarlijk etc etc.. wij zien alleen wat er uit gezonden is he.. er zijn uren en dagen over heen gegaan voordat die presentator bij de handelaar op bezoek mocht komen om vw aft e steken... dan moet de vertrouwen erg hoog zijn geweest.
het is niet slim van hem nee ,maar om nou zo met ze alle op hem af te geven is niet terecht ,erendeel van de mensen haalde in de jaren hiervoor hun spullen bij hem.... jullie denken allemaal stiekem het zelfde ,wat kan ons het schelen wat ie doet als wij onze spullen maar hebben..
Dus niet. Zat mensen die totaal GEEN contact met dit bewuste persoon hebben gehad. Dit persoon is al enkele jaren bezig geweest met de verkoop en dat is ook bij veel leden op diverse sites bekend geweest. Als werkelijk iedereen wat had afgenomen bij hem, dan hadden overal de salutes en andere shells rondgevlogen ja. Maar dat is dus niet gebeurd. Dus het gaat nog steeds om een selecte groep mensen die in contact heeft gestaan met deze heer. Denk dat je zelf een verkeerd beeld hebt van hoeveel mensen iets van hem gekocht hebben.
ik zeg ook niet dat iedereen dat heeft, ik zei alleen een groot deel dat kunnen een hoop mensen beamen. want er zijn echt veel mensen geweest die bij hem wat gehaald. ik laat me hier verder niet over uit ... het is mischien ook maar net met welke groep mensen je omgaat niet?
Ik ga dit toch nog eens ongepast aanhalen. Hele leuke sfeer op het forum de laatste tijd maar dit soort topics gooien echt roet in dat eten, dit zijn geen discussies maar gewoonweg wel/niet verklaringen. Jammer!![]()
Ik zou zeggen doe daar iets aan in plaats van alleen geluid van afkeuring te laten horen. Stort je in de discussie zou ik zeggen...