Vuurwerkhal.nl Rijswijk vragen?

fritsie

VWC lid
Hier kunnen jullie terecht voor vragen aan de Rijswijkse Vuurwerkhal ook wel bekend als Vuurwerkhal.nl.
Ons vuurwerkbedrijf bestaat inmiddels 18 jaar en ik verkoop al 41 jaar vuurwerk. Onze opslag is 49.999 kg dus bijna 50 ton.

Doordat ik tientallen berichtjes krijg waarvan de vragen vaak dezelfde strekking hebben kan ik deze beter op het forum beantwoorden zodat jullie er allemaal wat aan hebben.

Groeten Frits

Hoe oud moet je zijn om bij de Rijswijkse Vuurwerkhal te werken?
Hoe duur wordt de Rocket Boom?
Van welk merk is de grondbloem kanl dit jaar en hoe duur?

Frits, wanneer denk je dat je website on-line zal gaan?
En uiteraard heel nieuwsgierig naar je collecties dit jaar.

Hoe oud moet je zijn om bij de Rijswijkse Vuurwerkhal te werken?
Hoe duur wordt de Rocket Boom?
Van welk merk is de grondbloem kanl dit jaar en hoe duur?

Minimaal 15 jaar oud en dan alleen maar met lege dozen, kooien enz.
Niet met het vuurwerk zelf helaas.
Vanaf 18 jaar met vuurwerk werken.

De Rocket Boom wordt € 9.95

De grondbloem knal van Wolff, net zo hard als van Zena alleen goedkoper.

Voor meer prijzen even wachten op de website met folder.

Groeten Frits.

Frits, wanneer denk je dat je website on-line zal gaan?
En uiteraard heel nieuwsgierig naar je collecties dit jaar.

Nog even geduld Fred, liever in 1 keer goed dan elke keer weer moeten aanpassen i.v.m. fouten.

En voor de de prijsvraag moeten alle antwoorden ook nog te vinden zijn in de site en webwinkel/folder.

In elk geval Z.S.M. en zeker voor 2010!:bonk:

Groeten Frits

Ik heb een vraag: komen de Air Hunters van Wolff in het assortiment? Het zou wel logisch zijn, want het zijn gewoon de allerbeste babypijlen die er zijn!!
En als ze worden verkocht, hoe duur worden ze dan?

Ik heb een vraag: komen de Air Hunters van Wolff in het assortiment? Het zou wel logisch zijn, want het zijn gewoon de allerbeste babypijlen die er zijn!!
En als ze worden verkocht, hoe duur worden ze dan?

Dit jaar niet in het assortiment, wel de Maxi fluit en crackling pijl van Wolff 144x voor 3.99
Ik moet de Air hunters eerst zelf getest hebben, misschien volgend jaar als ze echt zo goed zijn.
Waar heb je deze gezien? Het is een nieuw artikel dit jaar en pas op 29 december in de verkoop.

Gr.Frits.

Laatst bewerkt:
Dit jaar niet in het assortiment, wel de Maxi fluit en crackling pijl van Wolff 144x voor 3.99
Ik moet de Air hunters eerst zelf getest hebben, misschien volgend jaar als ze echt zo goed zijn.
Waar heb je deze gezien? Het is een nieuw artikel dit jaar en pas op 29 december in de verkoop.

Gr.Frits.

Natuurlijk heb ik ze niet afgestoken. Maar op het filmpje van Wolff gaven ze een veel betere fluit dan gewone pijltjes. Een vaardige vervanger is natuurlijk de Flittering Wishtles, maar die zijn relatief wat duurder.
Ik wilde vandaag kijken of de nieuwe site er al is, maar er stond dat je moest inloggen. Is dat een fout of wordt er aan gewerkt.

hoi frits

ga je de volgende producten ook verkopen??:

-brilliant box (wolff)
-crazy thunder (bonfireworks)
-great wall of china(bonfireworks)
-wodka blue(bonfireworks)
-weeping willows(bonfireworks)
-midnight delight(bonfireworks)
-outblast

alvast bedankt:)

Frits,

Zit er dit jaar toevallig iets van Rubro vuurwerk in je assortiment, Masterline heeft mooie poten en voor een zeer goede prijs !

PS : krijg je een folder thuisgestuurd als je emailadres bij jullie bekend is ( weet niet meer hoe dat andere jaren ging :bonk:, wordt dagje ouder he :P )

En doen jullie dit jaar nog dummies weg ?

Zijn er dit jaar ook Gilpijlen in de zaak te verkrijgen?
Denk aan tolle lola brullende swiegenmutter etc etc.

Ook nog familiepakketten voor de vooravond rond de 20euro?

en is er al een huidige deadline voor de site?
En natuurlijk is dat voor 2010 hahahahaha.

Laatst bewerkt:
hoi frits

ga je de volgende producten ook verkopen??:

-brilliant box (wolff)
-crazy thunder (bonfireworks)
-great wall of china(bonfireworks)
-wodka blue(bonfireworks)
-weeping willows(bonfireworks)
-midnight delight(bonfireworks)
-outblast

alvast bedankt:)

Hallo AWG.

Alleen de eerste 2 artikelen niet maar daar hebben wij goede alternatieven voor.

Kom naar de demo kijken.

Groeten Frits

PS de nieuwe website is online.

Frits,

Zit er dit jaar toevallig iets van Rubro vuurwerk in je assortiment, Masterline heeft mooie poten en voor een zeer goede prijs !

PS : krijg je een folder thuisgestuurd als je emailadres bij jullie bekend is ( weet niet meer hoe dat andere jaren ging :bonk:, wordt dagje ouder he :P )

En doen jullie dit jaar nog dummies weg ?

Geen Rubro dit jaar maar wel veel Bonfireworks, Wolff en vele andere mooie zaken.
Als je in ons bestand staat met je adres krijg je de folder thuis.
Je kan op de website inschrijven op de nieuwsbrief die je dan in je mailbox krijgt.

Groeten Frits

Zijn er dit jaar ook Gilpijlen in de zaak te verkrijgen?
Denk aan tolle lola brullende swiegenmutter etc etc.

Ook nog familiepakketten voor de vooravond rond de 20euro?

en is er al een huidige deadline voor de site?
En natuurlijk is dat voor 2010 hahahahaha.

Gelukkig net op tijd met de website.
De webwinkel duurt nog even maar ruim voor 2010.

Cruise rockets en Sun Warriors van Wolff als gil pijlen dit jaar.
Goede kwaliteit en schappelijke prijs.

De gooi en smijtpakketten ( 3 halen 1 betalen)waar alleen maar karton in zit verkopen wij niet.
Wij hebben het familiepakket van Schuurmans voor 16.95.

Groeten Frits

Beste Frits,

Gaan jullie ook nog een aktie houden in samenwerking met een vuurwerksite?
En zijn er ook misschien kortingen bij grote aankopen?

Ik heb nog een vraag. Nou zag ik die site, maar de webwinkel is nog niet online. Komt die nog snel, of moet ik wachten tot sinterklaas weer naar Spanje is? Want dan vind ik het te laat om te bestellen!!

Laatst bewerkt:
Beste Frits,

Gaan jullie ook nog een aktie houden in samenwerking met een vuurwerksite?
En zijn er ook misschien kortingen bij grote aankopen?

Dit jaar weer een prijsvraag op Vuurwerkcrew.

Ik probeer al de hele avond om de vragen bij Moontan te krijgen maar omdat er zoveel mailtjes binnen komen over de website lukt het nog niet.

Er staat al een prijsvraag op www.vuurwerkhal.nl waar je alvast aan mee kan doen.

Kijk in de folder wat voor acties wij hebben met gratis vuurwerk.
Je kan mij altijd een PM sturen.

Groeten Frits.

Ik heb nog een vraag. Nou zag ik die site, maar de webwinkel is nog niet online. Komt die nog snel, of moet ik wachten tot sinterklaas weer naar Spanje is? Want dan vind ik het te laat om te bestellen!!

Zolang je voor 28 december 19.00 uur besteld ben je niet te laat, je mag het toch niet eerder ophalen dan 29 december.
Je kan beter de demo even afwachten, misschien zitten daar nog leuke artikelen tussen die je vooraf nooit genomen zou hebben.

De meeste liefhebbers wachten sowieso tot na de demo om ook de nieuwe artikelen eens goed te bekijken.
De china filmpjes kunnen nog zo mooi zijn, in het echt lijkt alles anders.

Groeten Frits.

Back
Bovenaan