Vuurwerkhal.nl Rijswijk vragen?

geen vraag maar een opmerking.
Ik heb een fout in de folder ontdekt en wilde deze naar jullie toe mailen, alleen ik krijg het mailtje iedere keer weer terug. Ik had het mailtje gestuurd naar [email protected] maar deze werkt dus niet.

geen vraag maar een opmerking.
Ik heb een fout in de folder ontdekt en wilde deze naar jullie toe mailen, alleen ik krijg het mailtje iedere keer weer terug. Ik had het mailtje gestuurd naar [email protected] maar deze werkt dus niet.

Hallo Vincer,

Ik krijg ze nu wel binnen.
Ook de website is voor sommige mensen slecht of niet bereikbaar maar dat komt omdat alles op een grotere server draait.
Zie onderstaand verhaal wat ik via de mail kreeg, dit is voor mij abacadabra.

Dit ligt aan de DNS, daar vuurwerkhal.nl verhuisd is naar een "grotere
server" die ook gelijk wat zwaarder is qua hardware, kan het tot 24 uur
vanaf de wijziging (dus gisteren) duren voor e.e.a. zichtbaar voor iedereen.

Sommige providers cachen namelijk het "server" adres waar het domein op
draait om zo verkeer te besparen.

Het komt dus vanzelf goed, helaas kan ik hier niets aan doen daar dit
aan providers zelf ligt en niet aan ons.

Groeten Frits.

Hallo AWG.

Alleen de eerste 2 artikelen niet maar daar hebben wij goede alternatieven voor.

Kom naar de demo kijken.

Groeten Frits

PS de nieuwe website is online.

ik zag het gisteren, en ben erg blij ermee.
allerlei leuke spullen zitten ertussen.
precies de dingentjes waarvan ik zoiets had van: waar zou ik nou heen moeten om die aan te schaffen, zoals bijvoorbeeld de cruiserockets en thundercandles, wasp,triple shots etc etc.
die ''feel the power'' lijkt verdraait veel op de crazy thunder qua effecten.:)

vraagje over de 35 grams mortieren, verkopen jullie de ''fear'' niet??
die heeft namelijk een paar erg mooie palmen erin zitten.
of hebben jullie die onder de ''earth'' noemer geplaatst??

moet nu nog verdraait veel moeite doen om nog wat bij zena te willen gaan halen gezien jullie in principe alles al verkopen wat ik daar wilde halen.
:bonk::D
er is maar weinig wat de rijswijkse vuurwerkhal ontbeert jullie hebben vrijwel alles wat mijn vuurwerk-hart begeert.:)

ik zag het gisteren, en ben erg blij ermee.
allerlei leuke spullen zitten ertussen.
precies de dingentjes waarvan ik zoiets had van: waar zou ik nou heen moeten om die aan te schaffen, zoals bijvoorbeeld de cruiserockets en thundercandles, wasp,triple shots etc etc.
die ''feel the power'' lijkt verdraait veel op de crazy thunder qua effecten.:)

vraagje over de 35 grams mortieren, verkopen jullie de ''fear'' niet??
die heeft namelijk een paar erg mooie palmen erin zitten.
of hebben jullie die onder de ''earth'' noemer geplaatst??

moet nu nog verdraait veel moeite doen om nog wat bij zena te willen gaan halen gezien jullie in principe alles al verkopen wat ik daar wilde halen.
:bonk::D
er is maar weinig wat de rijswijkse vuurwerkhal ontbeert jullie hebben vrijwel alles wat mijn vuurwerk-hart begeert.:)

Nee Earth zijn de andere 1.5"mortiertjes van Zena.

Ik denk dat wij qua vuurwerksmaak niet veel verschillen, ik denk dat jou vuurwerkhart op de juiste plaats zit.

De Orange Label producten hebben allemaal tweeling broerjes/zusjes.

Leuk zoekplaatje voor als je je verveeld.

Groeten Frits

Die Orange Label producten zien er erg leuk uit! Ik denk dat ik er wel 1 of 2 ga aanschaffen dit jaar.

Wel leuk om te zien, dat veel producten goedkoper zijn geworden!
Ik ben ook bezig met de prijsvraag. Maar volgensmij staat er een fout is: Er is een vraag waarin jullie vragen wanneer wij naar het vuurwerkmuseum in Liu Yang zijn geweest. Maar in het tripreport staat alleen een ander museum beschreven.
En ook over de vraag over de Asteroid, ik kan die helemaal niet vinden in het assortiment?

Die Orange Label producten zien er erg leuk uit! Ik denk dat ik er wel 1 of 2 ga aanschaffen dit jaar.

Wel leuk om te zien, dat veel producten goedkoper zijn geworden!
Ik ben ook bezig met de prijsvraag. Maar volgensmij staat er een fout is: Er is een vraag waarin jullie vragen wanneer wij naar het vuurwerkmuseum in Liu Yang zijn geweest. Maar in het tripreport staat alleen een ander museum beschreven.
En ook over de vraag over de Asteroid, ik kan die helemaal niet vinden in het assortiment?

Hallo RONALPINHO,

Er stond ergens 2009 bij de China reis dat moet zijn 2008 en wij zijn maar in 1 museum geweest.
Voor de Asteroid moet je gewoon wat verder spitten, de meesten vinden het juiste antwoord wel. Google en gij zult vinden.

Groeten Frits

Hallo RONALPINHO,

Er stond ergens 2009 bij de China reis dat moet zijn 2008 en wij zijn maar in 1 museum geweest.
Voor de Asteroid moet je gewoon wat verder spitten, de meesten vinden het juiste antwoord wel. Google en gij zult vinden.

Groeten Frits

De Asteroid heb ik gevonden, stond ook bij gratis vuurwerk.

Maar toch begrijp ik vraag 4. niet helemaal. Want daar gaat het over het vuurwerkmuseum in Liu Yang. En in de tripreport staat het Chinese Fireworks Museum in daoyao.

In iedergeval bedankt voor de hulp.

Dayao is een dorpje dat onder Liuyang valt, heb ik even opgezocht, gaat dus om hetzelfde museum. :wink: Heb zelf ook de prijsvraag gedaan en ingestuurd, nu hopen dat ik wat win hè :)

Is het al bekend wanneer de webshop erop gaat? Hier naast mij ligt een lijstje met vuurwerk wat ik in de folder heb gevonden, en als hij online gaat, bestel ik direct.
Om pas na 6 december te bestellen vind ik te laat, dan wil ik oud en nieuw in detail voorbereiden. Maar vuurwerk bestellen vind ik iets voor november.
Als ik bij de demo nog een mooi product zie, ga ik gewoon nog een bestelling doen!
Nu de vraag: is de webshop al klaar of zijn jullie er nog mee bezig?

Laatst bewerkt:
Is het al bekend wanneer de webshop erop gaat? Hier naast mij ligt een lijstje met vuurwerk wat ik in de folder heb gevonden, en als hij online gaat, bestel ik direct.
Om pas na 6 december te bestellen vind ik te laat, dan wil ik oud en nieuw in detail voorbereiden. Maar vuurwerk bestellen vind ik iets voor november.
Als ik bij de demo nog een mooi product zie, ga ik gewoon nog een bestelling doen!
Nu de vraag: is de webshop al klaar of zijn jullie er nog mee bezig?

De webwinkel komt komende week online.
Er moeten nog wat dingen getest worden waar alleen de vaste klanten wat mee kunnen.
De voorlopige schietlijst staat ook inline op. www.vuurwerkhal.nl

Groeten Frits

Ik kom sowieso kijken!
Want die Orange Label producten moet ik eerst zien. Dan ga ik ze misschien ook kopen. Ik zoek namelijk altijd eerst filmpjes op en dan koop ik het. Of ik hoor van vrienden of ik zie ze bij een demo.
Op de website van Bonfireworks staan gelukkig alle filmpjes van de producten in jullie assortiment! En ik moet zeggen...."WAT EEN TOPPERS!!"

Maar ik ben erg benieuwd naar Orange Label

Orange Label = Lesli

Orange Label = Lesli

He Frits,

Klopt het dat Orange Label een omlabeling is van Lesli? Ik heb even zitten kijken maar het lijkt er verdomd veel op :D

Camuro Queen = Camuro King
Blue for You = Blue Voodoo
Orange Thunder = Big MC Thunder
Golden Rain = BlockBuster
V-Power = Kickstarter
Beautiful Heaven = Ex Girlfriend
Kick-off = Kick Ass
Feel the power = Energetic

He Frits,

Klopt het dat Orange Label een omlabeling is van Lesli? Ik heb even zitten kijken maar het lijkt er verdomd veel op :D

Camuro Queen = Camuro King
Blue for You = Blue Voodoo
Orange Thunder = Big MC Thunder
Golden Rain = BlockBuster
V-Power = Kickstarter
Beautiful Heaven = Ex Girlfriend
Kick-off = Kick Ass
Feel the power = Energetic

Jij mag nooit meer raden.
Kom naar de demo 6 december dan kan je alles in het echt zien en niet op een (chinees) fimpje.

Groeten Frits

Jullie verkopen dit jaar ook weer Thunder Kings (de mortier, niet de pot)
Maar is het die van Pyro Power of die met die groene en rode balletjes er op.

Ik heb nog èèn vraagje: De folder die op de site staat kan ik met geen mogelijkheid uitprinten. Is er misschien een printbare versie, want dat is wel zo handig!

Ik heb nog èèn vraagje: De folder die op de site staat kan ik met geen mogelijkheid uitprinten. Is er misschien een printbare versie, want dat is wel zo handig!

Ze zijn gewoon elke dag te halen bij de Rijswijkse Vuurwerkhal en bij de demo worden ze ook uitgedeeld.

Groeten Frits

PS ik ben al blij dat hij op de site staat.:)

Vraagje, als je via de site zou bestellen en betaald komt er dan een keuze menu om de afhaaltijd te kiezen.

Dus simpel gezegd kan je de tijd zelf kiezen?

Back
Bovenaan