Vuurwerkgigant Apeldoorn

henryboy

VWC lid
Weet iemand of de vuurwerkgigant apeldoorn nog in leven is?
Je hoort er niks van de site is ofline.

Geen idee, ik weet dat Rubro met ze bezig is geweest maar er niet helemaal zeker van was of ze hen willen bevoorraden.
Zal me niks verbazen dat het klaar met ze is.

Nee hoor ze zijn nog levend. 1 December gaat de showroom weer open.
Ik heb vandaag de eerste posters langs de weg gezien.

Zal wel weer het welbekende assortiment zijn die ze al jaren voeren.
In ieder geval goed dat ze er nog zijn, beetje concurreren met Robin Hood.

Heeft iemand de folder van vorig jaar nog?
Waren deze prijzen stuntprijzen?

De mega bomb crackers waren per 100 €0,29, 25 grondbloemen, 24 jumping jacks, 6 thunder shocks, 144 babypijltjes, 10 romeinse kaarsen allemaal €0,29..

Vroeg me af of dit één jaar was, of altijd zo goedkoop en of er een maximum op zat.
Wil dit jaar wat meer gaan kopen van deze goedkope dingen :)

Ik heb zojuist een mail gestuurd naar Vuurwerk Apeldoorn met een vraag op jullie reactie.
Hopelijk gauw antwoord.

Heeft iemand de folder van vorig jaar nog?
Waren deze prijzen stuntprijzen?

De mega bomb crackers waren per 100 €0,29, 25 grondbloemen, 24 jumping jacks, 6 thunder shocks, 144 babypijltjes, 10 romeinse kaarsen allemaal €0,29..

Vroeg me af of dit één jaar was, of altijd zo goedkoop en of er een maximum op zat.
Wil dit jaar wat meer gaan kopen van deze goedkope dingen :)

Maximum was 10 pakjes van een artikel en alleen geldig tijdens de voorverkoop op internet...

Ik heb vorige week toevallig op hun site gekeken en toen stond er niks over dergelijke acties op helaas

1 december worden de prijzen bekend/gaat folder online.

18 december vuurwerkshow bij de Americahal.

Ben benieuwd naar de acties vanwege het 20-jarige bestaan. Hopelijk net zo scherpe prijzen als vorig jaar of nog beter!

Ik las het net ja. Enorm zuur en verschrikkelijk kinderachtig van de gemeente.25 jaar al een vuurwerkwinkel, kost die man z'n kop zo, maar even door de vingers zien is er niet meer bij

Back
Bovenaan