Rowy Vuurwerk
VWC lid
Ik leef met hem mee, weet precies wat hij doormaakt 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ik leef met hem mee, weet precies wat hij doormaakt![]()
Denk niet dat jij weet wat hij doormaakt.... er speelt meer dan dat menig weten.
Het is echt ellende hier hoor... meerdere aannemers onderaannemers en uitzendbureaus krijgen nog erg veel geld... ik denk ook niet dat het helpt als je gesnapt wordt tijdens een groot cocainetransport... maargoed. Het zal allemaal wel meevallen, hè![]()
Ik weet niet of jij je tegen mij hebt gericht met deze post. Ik weet ook niet wat er allemaal speelt, maar met met mijn antwoord doelde ik op dat Rowy wel degelijk verstand heeft bij wat er allemaal bij komt kijken wanneer de verkoop van vuurwerk van je winkel door de overheden wordt verboden.![]()
Ik weet niet of jij je tegen mij hebt gericht met deze post. Ik weet ook niet wat er allemaal speelt, maar met met mijn antwoord doelde ik op dat Rowy wel degelijk verstand heeft bij wat er allemaal bij komt kijken wanneer de verkoop van vuurwerk van je winkel door de overheden wordt verboden.![]()
Weet iemand of deze partij nog terug komt met verkoop, of was afgelopen jaar tevens de laatste keer dat we wat konden vernemen?
Ik denk dat het einde verhaal is, de meeste vuurwerktoppers.nl webshops zijn alweer ingericht voor 2018/2019, maar Vuurwerkgigant heeft daar nu romeinse kaarsen etc. in staan...
Ik zie net dat ze weer online zijn
Ik zou eieren voor me geld kiezen en mooi naar robinhood gaan
waar zit robin hood nu dan? inderdaad HMK top spul
Ik zou het er ook niet op gaan wagen, of betalen bij afhalen.