Vuurwerkfreaks in de jonge jaren

*kevin*

VWC lid
Je kent het wel, je gaat de zolder opruimen en je komt plotseling foto's tegen van oud en nieuw van heel wat jaren terug. Hebben jullie nog van deze foto's en willen jullie ze met ons delen plaats ze dan hier!

Ik begin alvast, ik weet niet in welk jaar het is dus dat moet ik jullie verschuldigd blijven, ik weet nog wel dat ik dolblij was met het chinees pakket van mijn vader. Zo is het dus allemaal begonnen!

Ikalskleinevuurwerkfreak.jpg

whaha en een leuke foto.
let is op de achtergrond zelfs het dekbed is in de juiste sferen:D
heb zelf nog een foto waar ik op sta te stoken met me eerste rotjes.
maar heb geen scanner dus krijg ze niet op de pc helaas!
leuk initiatief dit toppic

Heb nog wel een video dat ik 3 jaar ben en in de zandbak vuurpijlen aan het maken ben:D

Leuk topic

fantastisch:D leuk idee dit topic
heb zelf helaas geen foto maar kan me nog goed heugen dat ik op 7 jarige leeftijd voor het eerst voor 25 gulden vuurwerk mocht kopen . god wat een fantastisch iets was dat zeg , wekenlang vuurwerkfolders doorspitten om maar zoveel mogelijk voor zo weinig mogelijk te kunnen krijgen.. haha dat waren nog eens tijden

phoe dit was in 1995/1996 dacht ik was toen 7 jaar :)wat was ik trots met die paar babyvuurpijltjes en rotjes die ik had :p

Laatst bewerkt:
Mijn moeder is zo'n knutsel en fotografie figuur... dus die heeft elk jaar tot nu toe een groot dik boek bijgehouden met foto's en slogans :)
Idd leuk om terug te zien.

vond het al leuk sinds me 5de toen las ik al de vuurwerk volders en wat ik graag wou :P op me 6de eerste vuurwerk paketje gekocht die samen met stiefvader afsteken hij stak het af en ik keek :p en op me 11 eigen vuurwerk en afsteken onder begeleiding in het begin en nu 13..

Ik heb nog ergens een foto van mij als kleintje met een Beest van een Weco sier pijl, Highlife geloof ik Rote Sterren ofzo die me gabbertjes en ik van een man op straat hadden gekregen als verassing :D

Zal m later proberen te scanneren!

2qnzbth.jpg

Mijn eerste vuurwerk wat ik nog echt kan herinneren! Met soort afro van mij, zijn al wat jaaaren terug haha. Leuk topic Kevin!

Heerlijke sfeer foto zeg. Hoop dat er meer mensen met foto's komen want verschillende mensen vinden dit toch wel leuk.

1985.....shi-shing crackers (gele plaat met zwarte leeuw), veel schuurmans jumbo-bamboo, piccolo fluiten en ander spul....

vuurwerk2.jpg

Laatst bewerkt:
dit topic verdient toch een -- bumpje -- ik vind het zon leuk initiatief, ik zal zelf even gaan kijk in de plakboeken of er wat foto's zijn van mij met vuurwerk toen ik klein was

lucasvuurwerk.jpg

Dit ben ik in mijn jonge jaren, waarbij ik het vuurwerk per dagdeel aan het indelen was (zie het bordje met "'savonds" rechtsboven). Ik herinner mij nog goed dat ik met dit fonteintje (cobra) bezig was. In mijn verbeelding was het een prachtige grote fontein haha!

Nog een mooi detail is dat ik in die schoenendoos kruit en de balletjes uit romeinse kaarsen verzamelde om eigen potten te maken.

Back
Bovenaan