Vuurwerkfolders 2008-2009

Leuke folder, maar niet veel belovend kwa uiterlijk en kwa inovaties.

En veel te vroeg! Leuk en aardig maar de prijzen van Lesli zijn dus bekend en andere kunnen er nu nog wat aan veranderen.

En als ik zo de prijs verschillen zie dan valt er nog een hoop winst te halen HOPELIJK bij andere importeurs.

Leuke folder, maar niet veel belovend kwa uiterlijk en kwa inovaties.

En veel te vroeg! Leuk en aardig maar de prijzen van Lesli zijn dus bekend en andere kunnen er nu nog wat aan veranderen.

En als ik zo de prijs verschillen zie dan valt er nog een hoop winst te halen HOPELIJK bij andere importeurs.

Inderdaad erg vroeg, maar ik heb navraag bij Lesli gedaan, Partijhal heeft toestemming gekregen om prijzen online te mogen plaatsen.
Erg vroeg, maar 1 moet de eerste zijn.

:bye:

Ik vond het vorig jaar al 'duur', hoe moet ik mij nog in deze prijzen kunnen vinden? Ben benieuwd wat andere importeurs gaan doen met hun prijzen.

Mijn excuses voor de dubbelpost maar wou dit nog even posten:

Ik ben een pluspuntje tegengekomen, niet erg extreem maar toch wel een leuk etraatje.
De verkoop actie's (Gratis artikelen ind e voorverkoop) zijn hoger.

2007:
Bij aankoop van €30,- tot €60,- siervuurwerk t.w.v. €9.95,- gratis.
Bij aankoop van €60,- tot €130,- siervuurwerk t.w.v. €25,- gratis.
Bij aankoop van €130,- tot €200,- siervuurwerk t.w.v. €35,- gratis.
Bij aankoop van €200,- of meer siervuurwerk (500 gram) t.w.v. €60,- gratis.

2008:
Bij aankoop van €30,- tot €60,- Cruisers t.w.v. €14.95,- gratis.
Bij aankoop van €60,- tot €130,- G-Spot t.w.v. €27.50,- gratis.
Bij aankoop van €130,- tot €200,- Giant Surprise t.w.v. €39.95,- gratis.
Bij aankoop van €200,- of meer Deep Impact (500 gram) t.w.v. €65,- gratis.

Ook die artikelen stijgen in prijs!:)

Ik kan de Cruisers helemaal niet op de folder vinden. Uit welke collectie komt die ?

Is Cruisers niet gewoon een nieuw merkloos product van Lesli net zoals die producten die je gratis kunt krijgen zoals V - Shock enz.
En heeft SensationS niet eens een keer nieuwe producten? Vorig jaar ook al niet geloof ik maar ik vind het best een goede lijn van lesli, goede potten.
Enne.. shit de Knock Out naar 3,75:cry:

Bedankt voor het delen van de folders en producten , heerlijk ! Ik heb al mijn krantjes meteen gepakt en beetje doorgelezen , hele stapel maar wel raar dat de prijzen weer stijgen , komt dat nou ook door reacties op forums ? Bijv , een X aantal mensen vind dat en dat zooo leuk , dat de mensen van lesli dat lezen en daarmee prijzen omhoog gaan gooien ? Of gaat het weer om de container prijzen in Amerika ?

Knock Out naar 3,75 ? Wat zegt dat nou , volgens mij mag je als dealer wel je prijzen veranderen maar dat betekend wel dat bijv knock outs goedkoper worden en een leuke pot weer duurder , zo compenseer je dat weer een beetje . Ik hoop dat ze 2,50 blijven hier bij ons , en anders lekker groot inslaan , krijg je misschien wat korting :D

Wel lekker hoor , het vuurwerk zeisoen :)
T begint te komen !

Laatst bewerkt:
Bedankt voor het delen van de folders en producten , heerlijk ! Ik heb al mijn krantjes meteen gepakt en beetje doorgelezen , hele stapel maar wel raar dat de prijzen weer stijgen , komt dat nou ook door reacties op forums ? Bijv , een X aantal mensen vind dat en dat zooo leuk , dat de mensen van lesli dat lezen en daarmee prijzen omhoog gaan gooien ? Of gaat het weer om de container prijzen in Amerika ?

Dat de prijzen zijn gestegen is helemaal niet raar. Vanaf februari ongeveer is hier duidelijk geworden dat dit jaar de prijzen opnieuw zullen stijgen, en zelfs meer dan afgelopen jaar. Dit vanwege o.a. verhoogde transportkosten, en de hogere productiekosten in China. Daarbij weggelaten de hogere veiligheidseisen in Nederland, aangezien Duitsland en België ook met een prijsstijging te maken krijgen.
:bye:

Een correctie op een eerdere post van mij.
De Blue Voodoo gaat van 54,95 naar 59,95.
Prijsstijging van 9% voor de Blue Voodoo

Onder diversen:

8 meter doorverbind lont met een brandsnelheid van 5 sec. per meter.

Prijs: 17.50,-

Dit is hier geloof ik altijd geweest, enkel ze wisten niet wat het was, toen ik er iets over vraag stond ze me aan te kijken met een vaag gezicht en zei: huh lont? ik zou het niet weten :bonk:

erg leuk om nu al een folder te bekijken . maar die prijsen schrik toch wel van
somige potten wel bijna 10 a 20 euro gestegen .
nu luid bij mij de vraag . zijn er dan geen fabrieken binnen de europese grenzen die ons vuurwerk wil produceren ?

O, die zijn er vast wel. Maar ik denk niet dat die Poolse of Bulgaarse handjes voordeliger zijn dan de Chineesjes.

leuk om dit idd alweer te zien. ook wel grappig dat ze kanonslagen per 500 verkopen. had ik nog nooit gezien:p

Die rotjes per 500 worden al veel langer verkocht. Ze zijn klein maar knallen evenhard als gewone astro's (formaatje bamboo cracker). Worden ook wel rotje-B genoemd.

lol kanonslag shining 2007-2008 : 1,29
en nu zijn ze 1,95

Ik vind dat best wel veel op gestegen 70 cent bijna en 10 sloffen zijn 7 euro verschil :D

Back
Bovenaan