Vrijdagavond Vuurwerk Scheveningen

mmm jammer ik had 8 augusus op de planing staan icm een dagje scheveningen maar nu vind ik het de moeite niet om de hele dag daar rond te slenteren:p

bedankt voor het melden!

Dan ga je toch naar het Vuurwerkfestival te scheveningen?
14,15 en 16 augustus 2 shows op een avond :D

Vond het al raar dat ik er niets over gehoord/gezien heb hier in de regio. Nu weet ik dus waarom. Het festival gaat dus wel door met de landen?

Voor de goede orde, de vrijdagavond vuurwerken in augustus + het Internationaal Vuurwerkfestival op 14-15 en 16 augustus gaan gewoon door :wink: Alleen in juli werd het afgelast om redenen... Als het wel afgelast word is dat op last van de instanties bij harde wind e.d.

Vrijdag 8 augustus a.s. is het vanaf de middag weer opbouwen op een ponton en in de avond varen we af richting de Pier :bye: Komt wel goed dus..

Festival zelf is ook leuker op zich. Als je iedere week eenzelfde soort show ziet en dan die dagen van het festival ook dan wordt het een overkill. Ik denk dat het beter is dat je nu minder shows hebt, dan loopt men bij DF ook minder snel tegen herhalingen van stukken show aan en ik denk dat dit de shows van het festival zelf alleen maar ten goede zal gaan komen. Ik kijk er naar uit.

:bye:

Vriend zei inderdaad dat het er vorige week gewoon was. Zag vandaag ook weer die vlaggetjes op de trams, dus zometeen maar ff een kijkje nemen. En uiteraard volgende week weer.

Vriend zei inderdaad dat het er vorige week gewoon was. Zag vandaag ook weer die vlaggetjes op de trams, dus zometeen maar ff een kijkje nemen. En uiteraard volgende week weer.

Dan kijk ik wel uit dalijk want je ben een Den Haag hooligan hahaha:D
Ik ga hier dalijk ook even een kijkje nemen.

Voor de liefhebbers, Ron de Koster gaat ook een showtje schieten op het strand, strandweg 9 :wink:

Back
Bovenaan