Vuurwerkfans.nl

Wat een stelletje wijven zitten er toch te kreunen zeg,als je het niks vind kijk je toch niet.En die gene die vinden dat ze geen illegaal vuurwerk moeten bespreken :bonk:dat is het zelfde als een regering die denk het illegalen vuurwerk en geknal te stoppen door de stook tijd te verkorten.:bonk:
Gun ieder zijn ding,het zal zich van zelf selecteren wie waar gaat kijken.Ik zelf was veel op fpm maar na dat ze het op legaal hebben gegooid ben ik er steeds minder gaan kijken en steeds meer hier,ik heb geen verkeerd woord over fpm maar minder mijn ding,dat wil niet zeggen dat ik illegaal ga stoken maar vind het wel interessant,het wil ook niet zeggen dat ik ga slopen omdat ik dat interessant vind,niks van dat alles.Laat gvd iedereen in zijn waarden er word al genoeg gezeikt hier in dit land.

Volgens mij word er van een mug een olifant gemaakt...
Ik lees maar weinig negatiefs over het forum zelf, alleen een discussie over het wel of niet bespreekbaar maken van zware knallers. Misschien is het inderdaad beter om die discussie elders voort te zetten.

Vuurwerkfans ziet er prima uit en ik zal er regelmatig op rondsnuffelen. Het commentaar dat het een kopie Is slaat natuurlijk nergens op. 9 van de 10 forums zien er hetzelfde uit, dat heeft nou eenmaal met de template te maken.

Ik heb slechts één puntje van kritiek. Namelijk dat ik het jammer vind dat er geen knop te vinden is om de nieuwste berichten te kunnen lezen. Nu moet je helaas alle topics aflopen om te kijken of er iets nieuws is gepost. De rest vind ik het wel een strakke site. :)

Nette site hoor! hij laad soms nog wat langzaam, maar onder andere het film topic is leuk om doorheen te bladeren :D keep up the good work!

"Niet bereikbaar op mobiel apparaat". Met alle respect, ik vind dat de site er goed uitziet, maar dit is toch echt niet meer van deze tijd.

Even voor de duidelijkheid.
De mobiele versie is in de maak en daar wordt heel hard aan gewerkt.
Het is nog niet bekend wanneer deze uitkomt. Maar desktop versie had de prioriteit.
We hebben in een kleine 7 maanden iets uit de grond weten te stampen.

Gewoon even laden als desktop aanvinken en je kunt ook op je tel de site op

Wat een stelletje wijven zitten er toch te kreunen zeg,als je het niks vind kijk je toch niet.En die gene die vinden dat ze geen illegaal vuurwerk moeten bespreken :bonk:dat is het zelfde als een regering die denk het illegalen vuurwerk en geknal te stoppen door de stook tijd te verkorten.:bonk:
Gun ieder zijn ding,het zal zich van zelf selecteren wie waar gaat kijken.Ik zelf was veel op fpm maar na dat ze het op legaal hebben gegooid ben ik er steeds minder gaan kijken en steeds meer hier,ik heb geen verkeerd woord over fpm maar minder mijn ding,dat wil niet zeggen dat ik illegaal ga stoken maar vind het wel interessant,het wil ook niet zeggen dat ik ga slopen omdat ik dat interessant vind,niks van dat alles.Laat gvd iedereen in zijn waarden er word al genoeg gezeikt hier in dit land.

Perfecte omschrijving van de Nederlanders en hun meningen.
Het is ook nooit goed en daarover geeft men zeer graag zijn of haar oordeel.

Gewoon even laden als desktop aanvinken en je kunt ook op je tel de site op

Ik vraag ook niet om een specifieke mobiele versie. Ik geef alleen aan dat mobiele devices helemaal uitgesloten worden.

Laden als desktop; die mogelijkheid wordt in ieder geval op ipad niet geboden. Daar alleen de foutmelding. Dat houdt dus in dat ook de desktop versie op dat device niet toegankelijk is. Misschien kan het team dat scriptje (voor nu) eraf halen zodat iedereen in ieder geval de desktop versie krijgt. Gezien het grote aantal gebruikers wat je nu mis loopt lijkt het me in ieders belang.

Meteen de verdediging in is dus niet nodig Vuurvent. Ik geef alleen constructieve feedback.

Ik vraag ook niet om een specifieke mobiele versie. Ik geef alleen aan dat mobiele devices helemaal uitgesloten worden.

Laden als desktop; die mogelijkheid wordt in ieder geval op ipad niet geboden. Daar alleen de foutmelding. Dat houdt dus in dat ook de desktop versie op dat device niet toegankelijk is. Misschien kan het team dat scriptje (voor nu) eraf halen zodat iedereen in ieder geval de desktop versie krijgt. Gezien het grote aantal gebruikers wat je nu mis loopt lijkt het me in ieders belang.

Meteen de verdediging in is dus niet nodig Vuurvent. Ik geef alleen constructieve feedback.

Als je chrome download voor de ipad heb je wel deze mogelijkheid. Misschien dat dit een optie voor je is

Dit topic gaat op de site vuurwerkfans...graag dan ook alleen hier over hebben...niet over andere zaken en andere discussies opstarten. Dat kan in andere topics...

Bedankt! :D

Ik merkte vandaag dat de mobiele versie nu wel werkt. Toch wel handig omdat tegenwoorfig het meeste via tablet en mobiel gaat

Helaas! Het lijkt erop dat je browser niet voldoet aan de
minimale eisen om Vuurwerkfans.nl te bezoeken.

Zorg ervoor dat de meest recente updates voor je browser zijn
geïnstalleerd en zorg er ook voor dat JavaScript niet is uitgeschakeld.

Eventueel zou je de laatste versie van onderstaande browsers kunnen
installeren waarmee je Vuurwerkfans.nl wel kunt bezoeken.

dit krijg ik telkens te zien. waarom is die niet voor alle browsers toegankelijk? ik kijk hier met IE

dit krijg ik telkens te zien. waarom is die niet voor alle browsers toegankelijk? ik kijk hier met IE

Dat ligt er maar aan welke versie van IE je hebt. Als het een zeer verouderde versie is (t/m IE8 bijvoorbeeld), dan kan die browser allerlei nieuwe functionaliteiten niet weergeven. Als je als site bouwer toch van die nieuwe functies gebruik wil maken, dan werkt de site niet goed voor de verouderde browser.

Draai je Windows Update maar eens..

Back
Bovenaan