Samenvuurwerkkopen
VWC lid
Wat een stelletje wijven zitten er toch te kreunen zeg,als je het niks vind kijk je toch niet.En die gene die vinden dat ze geen illegaal vuurwerk moeten besprekendat is het zelfde als een regering die denk het illegalen vuurwerk en geknal te stoppen door de stook tijd te verkorten.
Gun ieder zijn ding,het zal zich van zelf selecteren wie waar gaat kijken.Ik zelf was veel op fpm maar na dat ze het op legaal hebben gegooid ben ik er steeds minder gaan kijken en steeds meer hier,ik heb geen verkeerd woord over fpm maar minder mijn ding,dat wil niet zeggen dat ik illegaal ga stoken maar vind het wel interessant,het wil ook niet zeggen dat ik ga slopen omdat ik dat interessant vind,niks van dat alles.Laat gvd iedereen in zijn waarden er word al genoeg gezeikt hier in dit land.
Volgens mij word er van een mug een olifant gemaakt...
Ik lees maar weinig negatiefs over het forum zelf, alleen een discussie over het wel of niet bespreekbaar maken van zware knallers. Misschien is het inderdaad beter om die discussie elders voort te zetten.
Vuurwerkfans ziet er prima uit en ik zal er regelmatig op rondsnuffelen. Het commentaar dat het een kopie Is slaat natuurlijk nergens op. 9 van de 10 forums zien er hetzelfde uit, dat heeft nou eenmaal met de template te maken.