Vuurwerkfan Oud en Nieuw 2008/2009

Afcajax

VWC lid
Ik heb 84 filmpjes van Oud en Nieuw online gezet..
www.vuurwerkfan.nl

en dan Vuurwerkvideo's > Oud en Nieuw

Met name veel produkten van B&W, Broekhoff, Original, Wolff en Marijn. Veel plezier :)

Laatst bewerkt:
Patrick bedankt voor het willen delen met ons van deze prachtige beelden en foto,s.
Dit moet een heel karwei geweest zijn voor je. 84 filmpjes is nogal wat.
En zoals altijd, je bent er weer heel vroeg bij. Ik vind dat knap, want je hebt het tegenwoordig een stuk drukker met een pasgeboren zoon.
Wil je mij vast noteren voor een exemplaar van de te verschijnen dvd 2008-2009?

He Patrick dat is toevallig heb gister nog je site bezocht om te kijken of je mooie filmpjes weer online zijn:D
Naja ik ga ze nu bekijken en weet dat ik weer veel kan verwachten;)

Laatst bewerkt:
kunnen we dit jaar ook een dvd verwachten partick? anders kijk ik de filmpjes namelijk nog niet want dan is de dvd spannender..

Bedankt voor jullie positieve reacties :) Dat is ook een reden dat ik zoiets doe. Een DVD ben ik nog over aan het nadenken. Het moet dan sowieso een Double Layer DVD worden ben ik bang.. Maar goed heeft niet zo'n prioriteit vind ik zelf. Dat kan altijd tussen de bedrijven door.

Afcajax ik moet zeggen jou filmpjes zijn altijd van topkwaliteit ben weer zeer benieuwd we gaan er lekker voor zitten en genieten. Heerlijke deze tijd anders mans meesterwerken bekijken. Oja en wat het helemaal afmaakt is dat je voor ajax bent natuurlijk;).
Ajax for life;)

Zo aan mooie inleiding ben ik heel erg benieuwd naar de filmpjes. Jammer genoeg kan ik ze hier niet afspelen. Dus ik moet wachten tot morgen maar ik ben zeker benieuw.
:bye:

edit: Filmpjes net gezien, en wat een top filmpjes weer zeg. Alleen ik mis wel het geknal overdag en in de vooravond bij dat "klimrek van touwen" wat in het jaar ervoor wel was. Die beelden brachten en brengen nog steeds het gevoel weer helemaal terug. Dus mijn vraag: Komen er nog filmpjes van overdag?

Laatst bewerkt:
Weer een geweldige hoeveelheid kwaliteitsfilms Patrick, bedankt!
Mocht je de DVD toch eens maken, reserveer er maar eentje voor mij. :wink:

Mooie filmpjes! Ik heb nog lang niet alles gezien maar het is wel een dooie boel voor de rest waar jullie waren of niet? Of ik heb net toevallig alles van ruim voor 12 gezien, dat kan natuurlijk ook...

Back
Bovenaan