Vuurwerkdumper Zutphen

nou dan zouden het wel helemaal superprijsjes zijn:D
Maar deze site is dus wel gelinkt aan onlinevuurwerkkopen.nl,
maar is niet dezelfde winkel als: http://www.onlinevuurwerkkopen.nl/zutphen/ ? das miss wel verwarrend (vooral voor mensen die in zutphen wonen)
EDIT: heb nu ff ingelogd om te kijken wat het ophaaladres is en dat is zutphen, dus als ik het goed begrijp is deze actieshop alleen voor mensen die hier van weten en wordt er in de winkel dus niet voor deze prijzen verkocht.

dit is de freak site van zutphen
hoeft hier alleen geen heel karton te halen of voor min 250
korting tot 60% [supercake 19 sh]

Heb hier in de buurt al voor bijna dezelfde prijzen Showtime gehaald, maar wel echt mooie prijzen! Ook de andere prijzen zijn prima te noemen!

nee heb dit al gemeld is per stuk komen nog andere foto's

Ah dit is erg jammer.. In feite zijn sommige artikelen dus duurder dan in de gewone katan shop (bijv. de neon mosquitos, in de actie shop €9,- per stuk, normaal gesproken €14,95 voor 2).

in de omschrijving staat ook maar 1 stuk. wel is het de enige afbeelding die niet aangepast is dus wie weet, voor 2 koop ik m zeker:D

iets anders, ik las net even terug en daar stond dat er eind november waarschijnlijk nog royal fireworks op de site kwam, klopt dit of duurt het toch wat langer?

Zal waarschijnlijk nog wel een aantal dingen bij komen maar dit komt pas op de site als het binnen is.
Voorbeeld heb zaterdag even geholpen om de dragon line in de bunker te zetten.
Hierdoor gegarandeerde levering.

Nu is bij de Actiewinkel in Zutphen de Neon Mosquitos € 10,-- en de 2e GRATIS!!
Gauw profiteren dus :)

ergens had ik dat ook gevraagd. hoewel ik wel een beetje twijfel omdat vuurwerkdumper zegt dat hij in principe niets te maken heeft met katan. Ik had namelijk begrepen dat het ophaaladres gewoon de katanwinkel in Zutphen is.
dat zou dan Loohorst 12, Zutphen zijn.

ergens had ik dat ook gevraagd. hoewel ik wel een beetje twijfel omdat vuurwerkdumper zegt dat hij in principe niets te maken heeft met katan. Ik had namelijk begrepen dat het ophaaladres gewoon de katanwinkel in Zutphen is.
dat zou dan Loohorst 12, Zutphen zijn.

Hoi
lees aub post 90 van vuurwerkdumper
Dit is inderdaad de oude KATAN WINKEL echter met nieuwe eigenaar.
Hoe weet ik dat, ga er namelijk werken net als vorig jaar.
Soms worden winkels verkocht/verhuurd daar is toch niks raars aan.
Moet wel zeggen dat ikzelf wel hoop dat hij het bij deze akties houdt.
Moet anders veel te hard werken die 3 dagen en zeg nou zelf 2x neon voor €10 is toch echt niet veel.:rolleyes:

Hoi
lees aub post 90 van vuurwerkdumper
Dit is inderdaad de oude KATAN WINKEL echter met nieuwe eigenaar.
Hoe weet ik dat, ga er namelijk werken net als vorig jaar.
Soms worden winkels verkocht/verhuurd daar is toch niks raars aan.
Moet wel zeggen dat ikzelf wel hoop dat hij het bij deze akties houdt.
Moet anders veel te hard werken die 3 dagen en zeg nou zelf 2x neon voor €10 is toch echt niet veel.:rolleyes:

nee ok maar er zit nog steeds een 'gewone' katan in zutphen op die loohorst 12, dus dat is wel een beetje verwarrend (of iig bestaat er nog een webshop voor:p).

Prijzen schelen me behoorlijk wat als ik 't in vorden (barendsen) of Groenlo (ivo reinders) haal.

Vorig jaar Putian pijlen gehad en die vielen me niet tegen. (en dan ben ik pijlenfreak) Ze halen 't niet bij de effecten van de welbekende toppertjes onder de pijlen maar 't is beter dan 90% van de overpriced pijlen waar je momenteel mee wordt doodgegooid.

Dit jaar weer een zakje om lekker weg te schieten in 't pijlenuurtje :-)
Rest nog beetje aanvullen met wat ander leuks denk ik :)

denk dat ik wel weet waar ik het ga halen
hij is echt super goedkoop hoor
die demo worden daar alle cakes geschoten uit de nieuwe collectie

Back
Bovenaan