Vuurwerkdiscussie weer opgelaaid.

Tja, erg flauw is het wel. Toch kan ik me er totaal niet druk over maken. Zie het allemaal wel, tot nu toe is er weinig van terrecht gekomen (gelukkig):D

Tic tock nog 1.5 de klok rond.

Wie het laatst lacht zal de toekomst uitwijzen.
Maar ik heb stiekem wel gelachen bij het lezen van dit artiekel.

Vind het elk jaar toch wel weer jammer dat er zoveel aandacht wordt besteed aan de tradities die we hier hebben. Altijd maar dat gezeik over dit en dat... Laat ze is om belangrijkere zaken druk maken. En laten we het maar niet over de 'grote' aantallen vuurwerkslachtoffers hebben. Kom op man... Afgelopen jaar 500-600? Wat is dat op 17 miljoen inwoners. Zo kan je over alles wel gaan zeiken en dat blijven ze gewoon doen. Elkaar een plezier gunnen kan er ook niet meer vanaf.

Ben alweer klaar met al die negatieve nieuwsberichten. :bye:

Dat verbod komt er toch niet daar maak ik me geen zorgen over. Ik erger me alleen aan de media en al helemaal aan die inhoudsloze mensen die tegen vuurwerk zijn. Ze hebben niks te melden en denken alleen maar aan hun zelf en komen echt met de slechtste redenen die er zijn en geen reet van klopt.

Vind het elk jaar toch wel weer jammer dat er zoveel aandacht wordt besteed aan de tradities die we hier hebben. Altijd maar dat gezeik over dit en dat... Laat ze is om belangrijkere zaken druk maken. En laten we het maar niet over de 'grote' aantallen vuurwerkslachtoffers hebben. Kom op man... Afgelopen jaar 500-600? Wat is dat op 17 miljoen inwoners. Zo kan je over alles wel gaan zeiken en dat blijven ze gewoon doen. Elkaar een plezier gunnen kan er ook niet meer vanaf.

Ben alweer klaar met al die negatieve nieuwsberichten. :bye:

Gaat nergens over inderdaad.Moet je is voor de gein naar wintersport/sport kijken hoeveel slachtoffers daar jaarlijks vallen en wat de kosten daar van zijn.Dan is de kostenpost en het aantal slachtoffers tijdens oud en nieuw een lachertje.

Precies, ik werk in het groen en sta per jaar een keer of 50 in de hondestront.
jaarlijks belanden veel mensen in het ziekenhuis door hondebeten.
ik ga toch ook geen werkgroep beginnen tegen het bezitten vwn honden? NEE ik gun een ander zn hobby
zouden meer mensen moeten doen.

Wat dacht je laatst over de CV ketels, die leveren pas slachtoffers en dan wel dodelijke.... oei CV ketels afschaffen?

Back
Bovenaan