Vuurwerkcrewers van het eerste uur

Inmiddels ook iets meer dan 2 jaar geregistreerd, niet veel berichten maar zeker wel 3/6x per week een paar uurtjes aanwezig.

Eerste jaar alleen gelezen dus ik ben een jaartje later pas geregistreerd, ook alweer 8 jaar geleden.

7 november 2006
stiekem bezoek ik het forum eigenlijk elke dag wel net als FPM. Samen met FPM de beste fora.

vanaf eind jaren 90 zwerf ik rond op de fora, chineserol.x1.nl later fpm, avp, vuurwerkpunt natuurlijk.

Ik zit ook al een tijdje op dit forum. Voor mijn inschrijving zat ik regelmatig op de fora zonder een account, maar dat telt natuurlijk niet. Sinds mijn inschrijving zit ik iedere dag op vwc,fpm, of als avp open was op avp. OOk heel wat tijd doorgebracht op vwb toen dit nog actief was.
Laatste tijd niet meer zo heel actief op de fora.

7 november 2006
stiekem bezoek ik het forum eigenlijk elke dag wel net als FPM. Samen met FPM de beste fora.

vanaf eind jaren 90 zwerf ik rond op de fora, chineserol.x1.nl later fpm, avp, vuurwerkpunt natuurlijk.

vuurwerklook uiteraard ook niet te vergeten. Of kwam je daar nooit Sjoerd?

Volgens mij zit ik er ook alweer een tijdje bij, maar ben meer een lezer dan poster.Op 5 november 2005 pas een account aangemaakt, echter bezocht ik de site al vanaf de eerste week.

17-09-2011 is mijn registratie datum. Maar hiervoor was ik al veel op AVP en FPM te vinden. En vuurwerklook komt mij ook nog bekend voor.

tja hoe ik aan de site vwc ben gekomen is gewoon een kwestie geweest van een stukje brutaliteit .
maar na een poosje lezer te zijn geweest heb ik mij op 20-4-2008 toch eindelijk een account aan gemaakt .
als ik dat zo zie schrik ik wel ff want dat is al heel wat jaartjes dus .
na dat moment dat ik mij geregistreerd heb, en zelfs daar voor nog is VWC een vaste prik geworden .
of dat mij een VWCer van het eerste uur maakt dat weet ik niet .
maar ik ben iedere avond altijd wel aanwezig dus ik ben zeker een trouw lid van het forum .

Als we de ledenlijst bestuderen, en we sluiten moderators uit van deelname, dan scoren de volgende actieve leden erg hoog:
  • Bert
  • KlaaSjaaP
  • Apollo
  • jawe (was moderator)
  • dennis-pyro
  • brouwersdam
  • menjoh
  • Cameo
  • McFly
  • bavaria

Maar als we ook kijken naar het aantal berichten wat zij hebben geplaatst, dan wordt de lijst wat anders. De volgende leden zijn recent nog online geweest en hebben meer dan 200 berichten op hun naam staan:
  • Bert
  • jawe (was moderator)
  • dennis-pyro
  • Cameo
  • Yoshimitsu
  • Cornel
  • moontan (was moderator)
  • Tony
  • Jeko (was moderator)
  • Pieter
  • Afcajax
Deze leden zijn allemaal tussen 1 en 23 juli 2005 geregistreerd, toen het forum op 1 juli publiekelijk open ging.
Grappig detail: hoewel Gerwin het forum gemaakt heeft, is Mike toch het eerste lid met lidnummer 1 :p

Denk dat dit ook wel de mooiste top 10 is (want ik sta er zelf ook in haha :p )

Leuk topic! Ik ga inderdaad ook al enige tijd mee op dit forum :)

Zeker nu avp ermee gestopt is blijft dit mijn favoriet.

Ook ik post vrijwel niks, maar ben ook in 2005 begonnen als decembernoob.
Daarvoor ook altijd als lezer aanwezig geweest op de andere fora's.

Tijd gaat erg hard moet ik zeggen....

Back
Bovenaan