BurstDuo
VWC lid
dan krijgen we vast een ook een jubileum...
Inderdaad!!! Bijna 10 jarig bestaan!! Dat moet gevierd worden. Meeting? (Indereen bewaard 10% van zijn vuurwerk?) Alles de lucht in, in 10 min.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
dan krijgen we vast een ook een jubileum...
7 november 2006
stiekem bezoek ik het forum eigenlijk elke dag wel net als FPM. Samen met FPM de beste fora.
vanaf eind jaren 90 zwerf ik rond op de fora, chineserol.x1.nl later fpm, avp, vuurwerkpunt natuurlijk.
vuurwerklook uiteraard ook niet te vergeten. Of kwam je daar nooit Sjoerd?
Vuurwerklook, vuurwerkpunt, ik was ze al bijna vergeten joh. Jeugdsentiment![]()
vuurwerklook uiteraard ook niet te vergeten. Of kwam je daar nooit Sjoerd?
Als we de ledenlijst bestuderen, en we sluiten moderators uit van deelname, dan scoren de volgende actieve leden erg hoog:
- Bert
- KlaaSjaaP
- Apollo
- jawe (was moderator)
- dennis-pyro
- brouwersdam
- menjoh
- Cameo
- McFly
- bavaria
Maar als we ook kijken naar het aantal berichten wat zij hebben geplaatst, dan wordt de lijst wat anders. De volgende leden zijn recent nog online geweest en hebben meer dan 200 berichten op hun naam staan:
Deze leden zijn allemaal tussen 1 en 23 juli 2005 geregistreerd, toen het forum op 1 juli publiekelijk open ging.
- Bert
- jawe (was moderator)
- dennis-pyro
- Cameo
- Yoshimitsu
- Cornel
- moontan (was moderator)
- Tony
- Jeko (was moderator)
- Pieter
- Afcajax
Grappig detail: hoewel Gerwin het forum gemaakt heeft, is Mike toch het eerste lid met lidnummer 1![]()