Vuurwerkcrewers van het eerste uur

Inderdaad een snellere optie om te zijn wie de leden van het eerste uur zijn:idea:

Off-topic
Leuk om dat te zien, maar het roept wel meteen een vraag op. Het door mij - en volgens mij door velen gewaardeerde lid Jupilerfreak , als 4e ingeschreven, heeft een ban?!

Laatste activiteit augustus dit jaar. Heb ik iets gemist ofzo? Er zal neem ik aan een reden voor zijn, maar ik vind het jammer dat ik zijn meningen en reacties voortaan moet missen.

Loop hier ook al een tijdje rond. Post niet veel omdat ik niet veel heb bij te dragen;). Begonnen op AVP, toen naar FPM maar VWC vond ik wat fijner dus als laatste daar geregistreerd maar wel het langst actief hier. Kom hier elke week wel een paar keertjes 'rondneuzen', altijd wel interessante topics, een goede activiteit van de leden en goede bruikbare informatie. Top forum met gelukkig heel wat ouderen die weten waar ze het over hebben, bedankt mensen:).

Inderdaad een snellere optie om te zijn wie de leden van het eerste uur zijn:idea:

Off-topic
Leuk om dat te zien, maar het roept wel meteen een vraag op. Het door mij - en volgens mij door velen gewaardeerde lid Jupilerfreak , als 4e ingeschreven, heeft een ban?!

Laatste activiteit augustus dit jaar. Heb ik iets gemist ofzo? Er zal neem ik aan een reden voor zijn, maar ik vind het jammer dat ik zijn meningen en reacties voortaan moet missen.

Het is niet de eerste x dat hij een ban heeft. Is repeterend verhaal;-)
Komt vanzelf een keer terug, of niet natuurlijk...
greetzz

Ik ga ook al weer wat jaren mee.
Mijn forum tijd is begonnen op AVP, maar uiteindelijk (mede door de Zena Trophy) volledig overgestapt op VWC. Ik probeer er nu wat van af te kicken, maar dat is lastig haha.

Ik dacht laat ik eens kijken hoelang ik al geregistreerd sta,schrok ervan! Alweer zo lang?haha dit jaar voor het eerst gew dag zonder vwc.shortcut op startscherm haha

De allereerste minuut hier, maar dat telt niet natuurlijk. :wink:

Volgens de lijst van leden is Bert het lid wat nog actief is en het langste lid van VWC.

Alweer vanaf 5 juli 2005, inderdaad de tijd gaat heel snel.
Dagelijks te vinden op de site.

Complimenten aan de beheerders.

Als we de ledenlijst bestuderen, en we sluiten moderators uit van deelname, dan scoren de volgende actieve leden erg hoog:
  • Bert
  • KlaaSjaaP
  • Apollo
  • jawe (was moderator)
  • dennis-pyro
  • brouwersdam
  • menjoh
  • Cameo
  • McFly
  • bavaria

Maar als we ook kijken naar het aantal berichten wat zij hebben geplaatst, dan wordt de lijst wat anders. De volgende leden zijn recent nog online geweest en hebben meer dan 200 berichten op hun naam staan:
  • Bert
  • jawe (was moderator)
  • dennis-pyro
  • Cameo
  • Yoshimitsu
  • Cornel
  • moontan (was moderator)
  • Tony
  • Jeko (was moderator)
  • Pieter
  • Afcajax
Deze leden zijn allemaal tussen 1 en 23 juli 2005 geregistreerd, toen het forum op 1 juli publiekelijk open ging.
Grappig detail: hoewel Gerwin het forum gemaakt heeft, is Mike toch het eerste lid met lidnummer 1 :p

phoe, wat gaat die tijd toch snel he.

Zeg dat wel!!:D

Volgens mij hier ook nog letterlijk van het eerste uur. Meen dat ik me toen meteen toen VWC online kwam heb geregistreerd, in ieder geval binnen het uur :p

Zeg dat wel!!:D

Volgens mij hier ook nog letterlijk van het eerste uur. Meen dat ik me toen meteen toen VWC online kwam heb geregistreerd, in ieder geval binnen het uur :p

Hier nog een haha. Heb me letterlijk gelijk geregistreerd toen ze online gingen. Lid vanaf de 1e minuut :p

Back
Bovenaan