Vuurwerkcrew.nl - Nieuwe software en template

Dark modus compatibility voor de headers zou fijn zijn. Ik heb een enforce dark modus optie in Brave browser maar de headers boven en onder (die met die niesspetters) blijven in elke mogelijkheid wit, de rest (comments en postbox) wordt wel goed geïnverteerd. Voor op plekken waar je donker wilt (concertzalen, bios voor de film) wel jammer.

Ik heb regelmatig dat er bij het meldingen belletje niet meer staat hoeveel nieuwe meldingen ik heb, terwijl die er wel zijn. Meer mensen "last" van ?

Ik hou me daar niet echt mee bezig maar een refresh (F5) op de hoofdpagina veranderd dat getal bij het belletje wel, en lijkt daarmee een zelfde bug als het later today at x en dezelfde vereiste behandeling om er vanaf te komen ;)

Overigens ook van mijn kant uit de vraag of de, foto grote limiet,aangepast zou kunnen worden,zelfs foto's van mij van begin jaren 2000 zijn al groter dan 3 MB,en zo "state of the art" was mijn toenmalige digitale fotocamera echt niet :bonk: :frusty:

Ik heb wel wat gevonden en ik weet niet of het te fixen is, plus het is lastig te omschrijven.

Als je op een link klikt van een oud topic wordt je naar een random pagina gestuurd :p

1730723890473.png

Als ik bijvoorbeeld op de tekst van NiekB klik, kom ik niet uit in het Duitsland-deel, maar op de freakactie 2019 van VWPD/valk

Back
Bovenaan