Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Is idd benoemd en wordt aan gewerkt. Je moet even zoeken op het forum zelf, dan kom je er wel terecht.Wat ik ook merk is als ik op google een product zoek met de zoekterm: "Productnaam vuurwerkcrew" ik standaard uit kom op het forum, maar wel met de melding: The requested page could not be found.
Je bent me voor … ik ervaarde gisteren hetzelfde. Dacht dat ik scheel zat te kijken.Als je in een producttopic zit, zie je bovenaan enkel laatste subsectie waar je in zit. Dus zonet "diversen" en dat kan dan van elke importeur zijn zo ongeveer dus. Moet ik terugklikken naar sectie erboven om te zien om welke importeur het gaat. Dan liever ietwat langer rijtje bovenaan met info waar op het forum ik me bevind.
Wellicht heb ik er overheen gelezen, maar in de chat zie ik een onlogische tijd van posten staan (mobiel gebruik):
“later_today_at_x”
Bekijk bijlage 1799766
Dat lijkt inderdaad te werken, maar toch is het een gekke weergave. Wellicht veroorzaakt door de codering van deze tijdsweergave?1x refreshen en opgelost
Heb nog 2 aandachtpunten.
1e: is het mogelijk om wat grotere foto's te uploaden?
Limiet is iets van 3mb per foto, dit ga je met je mobiele telefoon er al overheen. Nu moet je elke foto verkleinen.
2e: PHP voor show toevoegen werkt nog niet.
Krijg het volgende:
<span>[</span><span>COLOR</span><span>=</span>DarkRed<span>]</span><span>[</span><span>I</span><span>]</span><span>[</span><span>B</span><span>]</span>Provincie<span>:</span><span>[</span><span>/</span><span>B</span><span>]</span><span>[</span><span>/</span><span>I</span> ....
Goed punt. Foto's verkleinen was op het oude forum niet nodig, maar nu wel.Heb nog 2 aandachtpunten.
1e: is het mogelijk om wat grotere foto's te uploaden?
Limiet is iets van 3mb per foto, dit ga je met je mobiele telefoon er al overheen. Nu moet je elke foto verkleinen.
2e: PHP voor show toevoegen werkt nog niet.
Krijg het volgende:
<span>[</span><span>COLOR</span><span>=</span>DarkRed<span>]</span><span>[</span><span>I</span><span>]</span><span>[</span><span>B</span><span>]</span>Provincie<span>:</span><span>[</span><span>/</span><span>B</span><span>]</span><span>[</span><span>/</span><span>I</span> ....
Dat zag ik inderdaad ook.Goed punt. Foto's verkleinen was op het oude forum niet nodig, maar nu wel.
Overigens kwam forumlid Heistek net in de chat met een mooi alternatief voor verkleinen, nl een printscreen maken, deze is kleiner qua bestand.
Net geprobeerd, gaat super!