Vuurwerkcrew.nl - Nieuwe software en template

Inmiddels draait het alweer een poosje, forum werkt echt super. Enige wat ik mis is wel de countdown bovenaan. Is het mogelijk de klok boven de chat te plaatsen? Geeft veel meer sfeer. Nu zie je de klok alleen als je helemaal naar onder scrolt. En dat doen er weinig denk ik.

Wat ik ook merk is als ik op google een product zoek met de zoekterm: "Productnaam vuurwerkcrew" ik standaard uit kom op het forum, maar wel met de melding: The requested page could not be found.

Is het mogelijk om iets van de post counter of een andere ranking module? Soms zie je berichten voorbij komen waarvan je vroeger op basis van het aantal posts van iemand wel kon uitmaken of het een troll was of iemand die wat langer hier meedoet.

Het werkt allemaal fantastisch en ziet er goed uit, maar is het mogelijk in de chat geplaatste linkjes, aanklikbaar te maken. Vroeger kon je:

[LINK] https://www.google.nl/?gws_rd=ssl [/LINK] zonder spaties doen en werd die aanklikbaar. Is wel handig als er steeds youtube filmpjes worden geplaatst.

Alvast bedankt!

Als je in een producttopic zit, zie je bovenaan enkel laatste subsectie waar je in zit. Dus zonet "diversen" en dat kan dan van elke importeur zijn zo ongeveer dus. Moet ik terugklikken naar sectie erboven om te zien om welke importeur het gaat. Dan liever ietwat langer rijtje bovenaan met info waar op het forum ik me bevind.

Als je in een producttopic zit, zie je bovenaan enkel laatste subsectie waar je in zit. Dus zonet "diversen" en dat kan dan van elke importeur zijn zo ongeveer dus. Moet ik terugklikken naar sectie erboven om te zien om welke importeur het gaat. Dan liever ietwat langer rijtje bovenaan met info waar op het forum ik me bevind.
Je bent me voor 👍… ik ervaarde gisteren hetzelfde. Dacht dat ik scheel zat te kijken.

Overigens wel heel benieuwd of er al een update te melden is voor de Google zoekresultaten en oude links naar product topics?

Toegegeven, de zoekfunctie werkt veel en veeel beter dan voorheen. Maar als je een lijst hebt met 200 links, is het best vervelend als die allemaal niet meer werken.

Wellicht heb ik er overheen gelezen, maar in de chat zie ik een onlogische tijd van posten staan (mobiel gebruik):

“later_today_at_x”

IMG_9896.jpeg

Heb nog 2 aandachtpunten.
1e: is het mogelijk om wat grotere foto's te uploaden?
Limiet is iets van 3mb per foto, dit ga je met je mobiele telefoon er al overheen. Nu moet je elke foto verkleinen.

2e: PHP voor show toevoegen werkt nog niet.
Krijg het volgende:
<span>[</span><span>COLOR</span><span>=</span>DarkRed<span>]</span><span>[</span><span>I</span><span>]</span><span>[</span><span>B</span><span>]</span>Provincie<span>:</span><span>[</span><span>/</span><span>B</span><span>]</span><span>[</span><span>/</span><span>I</span> ....

Limiet is iets van 3mb per foto, dit ga je met je mobiele telefoon er al overheen. Nu moet je elke foto verkleinen.

Krijg het volgende:
<span>[</span><span>COLOR</span><span>=</span>DarkRed<span>]</span><span>[</span><span>I</span><span>]</span><span>[</span><span>B</span><span>]</span>Provincie<span>:</span><span>[</span><span>/</span><span>B</span><span>]</span><span>[</span><span>/</span><span>I</span> ....

2e had ik ook met product topics aanmaken. Plakken als "platte tekst" en het probleem is verholpen.

Of kopieren uit een topic, plakken in notes, en vanuit hier weer kopieren / plakken in een topic. Kleine omweg, scheelt een hopp

Krijg het volgende:
Goed punt. Foto's verkleinen was op het oude forum niet nodig, maar nu wel.

Overigens kwam forumlid Heistek net in de chat met een mooi alternatief voor verkleinen, nl een printscreen maken, deze is kleiner qua bestand.
Net geprobeerd, gaat super!

Het is wel even wennen haha. Al zag ik het eerder voorbij komen op PC en mobiel. Pas zojuist de gelegenheid (en wil) gehad om in te loggen.
Blij dat mijn avatar bewaard is.

E-mailberichten blijken nu (geconverteerd) te zijn naar "Direct messages"? Volgens mij had ik er veel meer dan er aanwezig zijn. :)

Styling lijkt een beetje op het oude AVP.

Back
Bovenaan