Vuurwerkcrew.nl 4 jaar - Nieuwe Layout!

Ik dacht in eerste instantie dat ik verkeerde site had ingetypt maar toen keek ik nog een keer en toen dacht ik hey top!

Ziet er echt grandioos uit mannen helemaal geweldig!
En natuurlijk ook gefeliciteerd!!

Ik heb toch nog 1 opmerking of tip of iets dergelijks.....
Kan het forum niet iets breder worden? Ik vind het nu nogal smal namelijk, of ligt dat aan mij?

Ik heb toch nog 1 opmerking of tip of iets dergelijks.....
Kan het forum niet iets breder worden? Ik vind het nu nogal smal namelijk, of ligt dat aan mij?

Hij is wat smaller ja, Gerwin had daar ook een reactie op gegeven;

Hij is inderdaad nu minder breed. Het voordeel hiervan is wel dat hij voor elke resolutie beschikbaar is en we geen meerdere templates nodig hebben. Zo hebben wij minder werk aan de site en kunnen wij ons concentreren op de andere dingen die er nog gedaan moeten worden :)

Zijn er nog nieuwe wensen voor VWC?
Nieuwe doelstellingen, samenwerkingen met andere sites etc?
Nog nieuwe regels en nieuw beleid?

Hoe staat het daarmee? Zou leuk zijn als jullie ons hier eens wat over zouden kunnen vertellen.

Zijn er nog nieuwe wensen voor VWC?
Nieuwe doelstellingen, samenwerkingen met andere sites etc?
Nog nieuwe regels en nieuw beleid?

Hoe staat het daarmee? Zou leuk zijn als jullie ons hier eens wat over zouden kunnen vertellen.

We volgen gewoon deze weg, zodra er iets zal veranderen, brengen we iedereen natuurlijk op de hoogte. :wink:

Geen samenwerkingsplannen met andere sites bijvoorbeeld?
Zat namelijk laatste op feuerwerk.net te kijken en daar kwam ik heel weinig vwc tegen. Misschien dat er daar wel iets te halen valt aan nieuwe leden ofzo. Of naamsbekendheid vergroten. Weet dat Fred er zit, maar kan altijd nog beter denk ik dan ;)

Mannen,gefeliciteerd met deze mijlpaal jullie zijn in de tijd aardig gegroeid.
Zo te zien heb ik ook wat met jullie te vieren en dat is dat ik al 4 jaar lid bent hier:):wink:
Het is na al die jaren nu wel even wennen maar komt wel goed:).

Laatst bewerkt:
Ik zie het nu pas, maar mijn complimenten.

Het ziet er zeeer goed uit. Vooral de frontpage vind ik er zeer net uit zien en is een dik stap voorwaarts :D Zeer professioneel alles.

Van harte met de zoveeltste mijlpaal! De nieuwe layout van de website ziet er zeer goed uit. Het geeft een nog professionelere aanblik, bravo!!

Beetje laat mischien. Maar als eerst. Van harte gefeliciteerd. Zonder jullie inzet. Was dit er nooit geweest. En al 7000 leden. Dat zegt dat jullie goed bezig zijn. Dus in een woord top.

Van mijn kant ook de felicitaties voor deze verandering.
Een frisse, professionele layout.
Hulde voor Vuurwerkcrew.

Back
Bovenaan