Vuurwerkcrew.nl 3 jaar!!

Pyro-rola

VWC lid
Zoals je ook aan de header kunt zien is dat VWC drie jaar bestaat.
Ik ben dan denk ik officieel wel 8 minuten te vroeg maar toch maak ik alvast een felicitatie topic.

Admins en alle moderators gefeliciteerd met het driejarig bestaan van Vuurwerkcrew.
Mogen er nog vele jaren volgen!

vuurwerktaart1.jpg

Groeten,
Pyro-rola

Ik ben precies op tijd nu volgens mij:) Ik ben er al vanaf het begin bij en ik kan zeggen dat de site zeker is gegroeid in drie jaar tijd. Gefeliciteerd met het drie jarig bestaan van vwc:)

Bedankt mensen, deze 3 jaar zijn om gevlogen en dat is een goed teken.
Maar zonder de leden was het natuurlijk niet gelukt, de complimenten die we veel hebben gekregen zorgen er mede voor dat we er steeds meer zin in krijgen.

Ik zou zeggen op naar 5 jaar VWC
:bye:

Ook namens ons, de goede vrienden van Pyroworld.nl wil ik jullie van harte feliciteren met het 3 jarig bestaan! PW is over een paar weken aan de beurt

Onze samenwerking is nog steeds extreem hecht, en wordt nog iedere dag steeds beter!

Nogmaals gefeliciteerd! :D

Moderators en natuurlijk ok de leden, gefeliciteerd met het driejarig bestaan van vuurwerkcrew.
Dat er nog 30 jaar zo'n mooie site blijft bestaan.

Ook van harte gefeliciteerd van mij kant, knappe prestatie.
Je ziet aan alles dat VWC in 'trek'is.

Erg leuke en vrolijke header ook.

Op naar de 5 jaar.:D

Laatst bewerkt:
Gefeliciteerd!!

Gefeliciteerd!!

Van harte gefeliciteerd ! Keep up the good work.
Houdt een echte freak in de
lucht !

Jaja de grote dag!!

Gerwin en Mattenfreak van harte gefeliciteerd! Crew en Moderatoren ook gefeliciteerd met deze zeer mooie mijlpaal.

En natuurlijk ook de leden bedankt voor de super gezelligheid op het forum (en daarbuiten)!

Op naar de volgende stap: 5.000 leden!

Prachig 3 jaar al ik ben er nog niet zo heel lang op deze site maar al die tijd dat ik er was vond ik het leuk en ik vind het nog steeds elke dag leuker worden :D
Gefeliciteerd met het 3 jarig bestaan :biertje:
Ga zo door.

Iedereen bedankt voor de leuke reacties, zoals kruitsnuiver al zei, dat zorgt er bij ons zeker voor om door te zetten! Ik heb genoten van deze 3 voorgaande jaren, er is zoveel gebeurd in die 3 jaar en het lijkt pas het begin. :D

Ik wil de crewleden enorm bedanken, maar zeker ook alle leden, zonder de leden zijn wij nergens. :applause::thumbsup:

Ook door mij bij deze van harte gefeliciteerd,En ik bedank dan ook gelijk alle personen die de tijd,moeite en energie in deze site steken voor ons vuurwerk liefhebbers.Jullie zijn:thumbup:

grtz
Pyromaniac 2006

Iedereen bedankt voor de leuke reacties, zoals kruitsnuiver al zei, dat zorgt er bij ons zeker voor om door te zetten! Ik heb genoten van deze 3 voorgaande jaren, er is zoveel gebeurd in die 3 jaar en het lijkt pas het begin. :D

Ik wil de crewleden enorm bedanken, maar zeker ook alle leden, zonder de leden zijn wij nergens. :applause::thumbsup:

Ik sta hier midden september pas een jaar geregistreerd dus daarvoor heb ik niet echt mee gemaakt.
Ik heb wel het een en ander gehoord natuurlijk.
Het gaat zeker top :thumbsup: de leden gaan ook in razende tempo.

En jullie bezoeken veel importeurs en maken daar prima verslagen over :D

Vuurwerkcrew is NOG LANGGG niet klaar, we kunnen nog veel verwachten, of niet? :rolleyes:

Back
Bovenaan