Vuurwerkcentrum Brabant

Hebben jullie nog een rest voorraad over van vorig jaar van o.a. Pangu? Of is het meteen de nieuwe collectie? Succes ieder geval met de opbouw!

Hebben jullie nog een rest voorraad over van vorig jaar van o.a. Pangu? Of is het meteen de nieuwe collectie? Succes ieder geval met de opbouw!

Wij hebben zeker nog "rest" voorraad van onze verschillende leveranciers.

O.a. van Pangu, Evolution, Vuurwerktotaal, Katan, Rubro, Vuurwerkmania, Broekhoff

Maar als ik het goed begrijp hebben jullie ook de bunkercapaciteit uitgebreid?

Die optie zijn we nog aan het bekijken.
De oude wateropslag is weggehaald en wordt vervangen voor nieuwe en daarbij moeten de sprinklerleidingen wat worden verlegd / aangepast worden.

Mijn kinderen zwemmen in Hilvarenbeek en zag al dat ze goed aan het verbouwen zijn. Ik ben benieuwd naar het komende seizoen en jullie assortiment!

Succes met de voorbereidingen

Toch al oktober nu en heb nog niks op andere freaksites besteld omdat ik op vuurwerkcentrum brabant wachte.
Wordt toch lastig nu omdat ik niet veel te besteden heb dit jaar en de prijzen overal al omhoog gaan.

Ja duurt inderdaad wel lang t.o.z. van vorig jaar.
Ze zijn misschien nog met de verbouwing bezig, begrijpelijk, maar ik hoop niet dat het nog lang gaat duren.
Ik ben ook van plan dit jaar weer te gaan profiteren van de mooie freakacties van VCB.

Ze waren idd rond deze periode al behoorlijk actief op het forum echter is het nu behoorlijk stil rondom deze winkel

Op de vuurwerktotaal site zijn ze ook niet meer te vinden, dus waarschijnlijk is de ''verbouwing'' toch wat uitdagender en langduriger dan gedacht..

op de site van vuurwerkmania staan ze gewoon als dealer op . dus gewoon rustig afwachten . komt vast goed .

op de site is nu alles eraf dus er word aan de site gewerkt. laat de deals maar komen

Ze zijn dit jaar behoorlijk traag. Wat heeft de verbouwing te maken met het wachten met de website. Lijkt mij toch dat je die gewoon kunt laten lopen terwijl je aan het verbouwen bent. Ik zou wel eens willen weten wat hier van de achterliggende gedachte is geweest ?

Back
Bovenaan