Vuurwerkcentrum Brabant

Ze zijn dit jaar behoorlijk traag. Wat heeft de verbouwing te maken met het wachten met de website. Lijkt mij toch dat je die gewoon kunt laten lopen terwijl je aan het verbouwen bent. Ik zou wel eens willen weten wat hier van de achterliggende gedachte is geweest ?

Ze moeten natuurlijk vooral zelf reageren maar zo'n verbouwing heeft grote impact op de vergunningen en alle keuringen die daarbij horen. Ik kan mij voorstellen dat je niet eerder je site opent/klaar maakt dan dat je zeker weet dat het pand na de verbouwing is goedgekeurd en je dus dit jaar nog vuurwerk kunt verkopen. Of ze zijn vooral zelf heel erg druk met de verbouwing uitvoeren, dat kan natuurlijk ook.

ik verwacht van niet . word nergens op gereageerd , hier op het forum niet , op mail niet zelfs niet als je telefonisch contact probeert,

heel erg jammer , laatste jaren waren top geregeld daar

Lijkt echt of ze dood en begraven zijn in hilvarenbeek. ERG JAMMER ZE JUIST GOED BEZIG maar helaas dit jaar nul communicatie

Erg jammer dat ze nog niet online zijn of iets hebben laten horen. Heb lang gewacht maar inmiddels al mijn bestellingen elders gedaan.

Heel erg jammer inderdaad.
Ik was vorig jaar echt super tevreden over deze zaak, met hele mooie freak-acties..

Helaas ga ik ook niet meer wachten op deze acties dit jaar.
Ook ik ben al grotendeels voorzien van bestelde producten tijdens andere freakacties..

Hopelijk volgend jaar weer....

We zijn inmiddels bijna 3 maanden verder sinds de laatste update en daarna geen communicatie meer. Zoals al meerdere mensen aangeven erg jammer dat het zo gaat. Vorige jaar zowel vooraf als in de winkel prima contact gehad en ik was zeker van plan deze winkel weer in m'n rondje mee te pakken, maar dat wordt wel erg lastig zo.

Beste Liefhebbers,

Langs deze weg even een bericht vanuit onze kant.
Zoals jullie hebben kunnen lezen is er een verbouwing geweest van het pand.
Mede met als doel om ook door te kunnen gaan met de verkoop.

Helaas moeten wij jullie melden dat wij dit jaar niet open gaan.
Door een verschil van inzicht zijn wij hier helaas niet uit gekomen met de eigenaar van het pand.
De afgelopen tijd hebben we alle mogelijkheden uitgezocht maar uiteindelijk toch de conclusie moeten trekken. Een enorme teleurstelling natuurlijk.

Of we in de toekomst door kunnen is een erg onzekere factor. Natuurlijk zouden wij dit willen maar zoals jullie weten zijn de verkooppunten niet voor het oprapen.
Wij zijn ook achter de schermen bezig naar mogelijke alternatieven te kijken (ook in samenwerking met verschillende importeurs) maar voor dit seizoen is die kans heel klein.

Wij danken jullie voor het vertrouwen in VCB en hopen jullie in de toekomst weer te zien.

Mochten er eventuele ontwikkelingen zijn dan zullen wij dat natuurlijk weer hier melden.

Bedankt voor je reactie. Wat een teleurstellend nieuws! Ik hoop dat er in de toekomst toch nog een oplossing komt, zodat Vuurwerk Crntrum Brabant kan blijven bestaan!

Echt jammer dat het zo loopt Pascal, zowel voor ons als voor jou. Hopelijk gaat het volgend jaar wel lukken om door te gaan met VCB.

Laatst bewerkt:
Wist het natuurlijk al maar toch erg jammer afgelopen jaren toch fijn geholpen door jullie. Hopelijk volgend jaar weer jullie te zien.

Jammer..dacht net me favoriete winkel gevonden te hebben..bedankt voor de goede service en hoop dat jullie snel weer een nieuwe nog betere locatie zullen vinden.

Ik vind dit oprecht heel jammer. Vorig jaar heb ik goed kunnen schakelen met Pascal waarbij communicatie altijd heel transparant was en er werd meegedacht in oplossingen.
Beste Pascal, ik hoop dat je ergens anders iets gaat vinden zodat je ons als freaks weer kan gaan bedienen, ik lees veel positieve reacties omtrent jullie service. Het opbouwen van een basis lijkt me dus geen probleem!

Back
Bovenaan