Vuurwerkcentrum Brabant

Zou je bericht even in deze topic posten. Dit is de meest actuele topic. Leuker als iedereen je complimenten leest!

http://forum.vuurwerkcrew.nl/showthread.php?47704-Vuurwerkcentrum-Brabant

beste heren .

wat hebben jullie het super voor elkaar , lekker vlot mijn vuurwerk op gehaald nog even gebabbeld over de verschillende importeurs en producten heerlijk
prachtige winkel met een heel breed assortiment naar mijn mening de best winkel regio tilburg
ben volgend jaar zeker weer bij jullie van de partij

mensen vol passie voor vuurwerk KEEP UP THE GOOD WORK

Aanstaande dinsdag zijn wij aanwezig bij de demo van Evolution Fireworks.

Ondertussen hebben wij de schietlijst ontvangen en de volgende producten worden geschoten.

- Sparkles
- Splitting Star
- Fading Stars
- Golden Thunder
- Blue Thunder
- Crown Mix
- Insane
- Borcade King Blue
- Coco Blue
- Double Gold
- Green Flashing
- Golden Willow Cracker
- Purple Haze
- Mayhem
- Solar Storm
- Snowstorm
- Winternight
- Serenity
- 3X Heaven
- Ruffneck
- Showtails
- Eccentric Shots
- Color Ghost
- Polaris
- Air Bender
- Blushing Crosette
- Rambam 3.0
- Dragon Box 1
- Dragon Box 2
- Dragon Box 3
- Evo Bomber
- Color Carnival
- Mega Willows
- Noi-Z
- The Branco
- Skyline on Fire

Al deze artikelen staan al bij ons in de webshop.

https://www.vuurwerkcentrumbrabant.nl/assortiment/Evolution-Fireworks
https://www.vuurwerkcentrumbrabant.nl/assortiment/Evolution-fireworks-new-2018

Volgens mij worden er zoveel mogelijk productie geschoten, sommigen zullen wel sample zijn maar zal er 1gram minder kruit per tube in zitten. Dit is wat ik begreep om het zo eerlijk mogelijk te houden. Top dus:D correct me if i'm wrong

Benieuwd wanneer de shop weer opengaat, vorig jaar laten lopen, omdat ik al te veel bij andere shops had besteld. Maar dit jaar wacht ik totdat alle voor mij "belangrijke" shops open zijn. Daar hoort VCB bij.
Mooie collectie en top aanbiedingen door het jaar heen!

Dus wanneer gaan jullie starten met de freakacties?:)

Leven ze hier nog wel, aangezien de carnaval al is afgelopen en ik weinig tot geen actie zie op de site ?

Leven ze hier nog wel, aangezien de carnaval al is afgelopen en ik weinig tot geen actie zie op de site ?

Hoi Torr,

Ja hoor wij leven nog :wink:
Op dit moment wordt een deel van het pand gesloopt om plaats te maken voor woningbouw.
Maar een deel van het pand blijft staan en vanuit die plek gaan we natuurlijk weer vuurwerk verkopen.
Deze ruimte willen we helemaal gaan opknappen en daarbij de showroomruimte uitbreiden.
Hiervoor zijn we druk bezig met alles wat daar bij komt kijken.

We zijn dus nu druk bezig met de sloop en alle andere plannen en melden ons zeker wanneer we onze webshop weer gaan open gooien.
En natuurlijk zijn wij achter de schermen druk bezig om straks met mooie acties te komen.

Grt Team Vuurwerkcentrum Brabant

Duidelijk verhaal, ik ben zeer benieuwd naar wat komen gaat. Vind het altijd leuk om te snuffelen in webshops, ook al koop ik niet bij iedereen, maar zo blijf ik lekker het hele jaar met vuurwerk bezig :)

Dank voor de reactie Pascal, ik vroeg me hetzelfde af!

Jullie hebben het vorig jaar erg goed gedaan dus ik wacht weer in spanning af! :)

Beste Liefhebbers,

Het afgelopen half jaar is een erg drukke periode geweest wat betreft veranderingen voor ons.
Zoals jullie weten zaten wij in een voormalig tuincentrum wat plaats gaat maken voor 10 nieuwbouw woningen.
Inmiddels is het hele terrein afgebroken en zijn we in de tussentijd begonnen aan de opbouw van een kleinere winkelruimte om onze activiteiten door te kunnen zetten.

afbreken tuincentrum.jpg
IMG_20190814_124121_resized_20190817_121432734.jpg

Zoals jullie kunnen zien is er hard gewerkt aan de opbouw van de nieuwe winkelruimte.
Voor de winkelruimte willen we een aantal parkeerplekken maken zodat er voor en aan de overzijde van de weg geparkeerd kan worden.

IMG_20190814_124003_resized_20190817_121432451.jpg
IMG_20190814_124147_resized_20190817_121433016.jpg
IMG_20190814_124247_resized_20190817_121433292.jpg

We zijn op dit moment nog niet online omdat we van mening zijn dat we eerst alle zaken op orde willen hebben voordat we open kunnen gaan.
We zijn nog druk bezig om het sprinklersysteem in orde te krijgen en zodra dat allemaal goed is gekeurd zullen wij open gaan. Natuurlijk melden wij dit hier op het forum en hadden wij het liever ook anders gezien maar het is nu even niet anders.

Het nieuwe seizoen komt er weer aan en dat betekend dat wij natuurlijk de demo's van de verschillende leveranciers gaan bezoeken zodat we voor onze winkel weer een mooie selectie aan producten kunnen gaan maken.

Zodra we weer nieuws hebben, melden we dat hier op het forum.

Groet team VCB

Mooi die nieuwe winkelruimte, altijd goed.

Maar dan zullen de freakacties wel erg laat online komen denk ik??? :confused:

Back
Bovenaan