Vuurwerkcentrum Brabant

Status
Niet open voor verdere reacties.
Morgen zijn we geopend van 10:00 tot 18:00.
We zien jullie graag in onze winkel.

Grt team Vuurwerkcentrum Brabant

Is kijken of ik nog een budget kan vrij maken voor de coco blue en ive got the power. Afgelopen week in de winkel geweest en het is er heel knus een winterse skihut sfeer, mooie producten voor ieder wat wils, vader zoon, en de freaks onder ons.

Banner 3@2x.png

We gaan deze 1.2 Golden Illusion t.w.v. 175 euro van Vuurwerkmania weggeven.
En ook jullie maken kans!

1615_Geisha_Golden_Illusion_Box_100S_Vuurwerkmania.png

Wat moet je hier voor doen?
- Like onze facebookpagina en deel dit bericht.
- Plaats een bestelling op www.vuurwerkcentrumbrabant.nl

Like je onze pagina dan maak je 1x kans, maar wil je je kans vergroten plaats dan een bestelling op www.vuurwerkcentrumbrabant.nl want ook die telt mee!

* Mensen die al een bestelling hebben geplaatst doen automatisch mee met de loting.

Actie loopt tot 30 December 20:00.

Laatst bewerkt:
Bekijk bijlage 35721

We gaan deze 1.2 Golden Illusion t.w.v. 175 euro van Vuurwerkmania weggeven.
En ook jullie maken kans!

Bekijk bijlage 35722

Wat moet je hier voor doen?
- Like onze facebookpagina en deel dit bericht.
- Plaats een bestelling op www.vuurwerkcentrumbrabant.nl

Like je onze pagina dan maak je 1x kans, maar wil je je kans vergroten plaats dan een bestelling op www.vuurwerkcentrumbrabant.nl want ook die telt mee!

* Mensen die al een bestelling hebben geplaatst doen automatisch mee met de loting.

Actie loopt tot 30 December 20:00.

Actie loopt tot 30-12 20:00? En wanneer mag je hem dan ophalen? Tussen 20:00 en 22:00 ofso?:p

Actie loopt tot 30-12 20:00? En wanneer mag je hem dan ophalen? Tussen 20:00 en 22:00 ofso?:p

Dat is 1 van de optie's.
Dit zullen we persoonlijk met de prijswinnaar afspreken zodat hij of zei de 31 kan genieten van deze prachtige box.

Grt Team Vuurwerkcentrum Brabant

Is het al bekend welke producten geleverd gaan worden of niet? Het valt mij op dat bij verschillende demos een aantal producten van vuurwerkmania niet geschoten worden zoals de neon knights, fearsome farao, de embryo, bonbini palm, demonia, golden hero etc. Het is natuurlijk per dealer afhankelijk wat er geschoten wordt maar het valt mij wel op. Kun je er wat meer over kwijt?

Banner 3@2x.png

@ funkyi

We hebben tot nu toe gewoon het bericht ontvangen dat deze producten onderweg zijn en op tijd worden geleverd in onze winkel.
Snap dat de stres toeslaat :wink: maar ik maak me nog geen zorgen. Komt goed :wink:

Opendag.jpg

Open dag!!! Vuurwerkcentrum Brabant. Zondag 24 December!!!

Onze winkel is deze dag geopend van 10:00 tot 17:00

Kom gezellig langs want deze dag hebben we jullie het volgende te bieden.
- Scherpe deals die alleen in de winkel te bestellen zijn en alleen deze dag geldig zijn.
- Een kijkje in de bunker. (vanaf 12:00)
- Sfeer proeven in de winkel onder het genot van een hapje en een drankje.
- Gezellig een praatje maken voor wie wil.

Hopelijk tot aankomende zondag.

Grt Team Vuurwerkcentrum Brabant

Logo prijskaart.jpg

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan