Megavuurwerkfreaks.nl - Actie 2017

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik twijfel om nog een box te kopen bij gerrit. Heb al de transbomber, psycho box, crash box en de Ultimate Mythology Box. iemand tips? Rond de 100e verkoopprijs en ik houd van snelle boxen met geweld.

Vind zelf de templar box wel vet maar zoals hier boven de rebellious rocker zorgt ook wel voor een bak geweld.

28 december ook maar even die kant op voor boxjes.
Maar korting was dermate interessant dat het wel de moeite waard is. Is voor mij vanuit regio Amsterdam ook niet heel ver over de dijk.

Hallo Ruben,

Ik las al dat je het een beetje rustig aan ging doen het komende jaar.
Betekend voor jou, dat je niet vroeg je bed uit hoeft om mij te appen.
En ik hoef voor jou geen koffie te zetten.:wink::rolleyes::wink::rolleyes:
Maar er zal vast en andere gek zijn die midden in de nacht begint te appen.
Ik wens jou een fantastische jaarwisseling meneer Stoker.

Met knallende groet,

Gerrit

Als heel Nederland onder de sneeuw ligt ben ik wel diegene die even een appi stuurt met berichtgeving "vertraging":D, dat wordt wel wat 200km in één richting. Al gaan we daar natuurlijk niet van uit.

"Voor de snelle trek en een borrel kunt u gebruikmaken van de gezellige bar en het terras van dit hotel."

Klinkt prima! :biertje:

Volgend jaar of het jaar erop is er een grote meeting in het hotel de nacht voor de verkoop haha.
Prachtig om te zien wat voor geweldige hobby we hebben en hoe we ons zelf compleet gek in de kop maken.

Ik doe het puur en alleen voor de ontspanning. Hectische laatste dagen, even kalm aan om het vuurwerk op te halen. En een hotel brengt gelijk sfeer erin vind ik! Lekker savonds op bed darten kijken, biertje erbij.. kan niet wachten

Volgend jaar of het jaar erop is er een grote meeting in het hotel de nacht voor de verkoop haha.
Prachtig om te zien wat voor geweldige hobby we hebben en hoe we ons zelf compleet gek in de kop maken.

Dan ga ik alvast maar een kamer boeken denk ik, voordat alles vol zit :bonk:

Hahaha kom ik ook even langs wippen, is bijna op loop afstand van me huis :)
Stad is ook wel te belopen als je wat op hebt ( half uurtje )

Hallo,

We kwamen nog 2 keer Legendary 112 schots van Royal tegen.
Staan weer op de site voor € 150,- bij besteding boven de € 100,-
30 procent korting.

Gerrit

Hallo,

De laatste 10 Blending Scars van Rubro voor € 80,- ps
Bij besteding van € 100,- of meer 30 procent korting.

Gerrit

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan