VUURWERKBUNKER ACTIE TOPIC 2025

robinn6

VWC lid
Beste liefhebbers,

De webshops zijn geopend en we gaan dit jaar weer leuke acties beschikbaar stellen! We gaan van start met een MEGA OPENINGSACTIE met maar liefst 25% korting op de gehele RIAKEO collectie!

Banner categorie Riakeo 25% v2.png

Deze actie loopt tot en met 30 september en alle Vuurwerkbunker.nl vestigingen doen mee:
- Vuurwerkbunker.nl Pijnacker
- Vuurwerkbunker.nl Zoetermeer
- Vuurwerkbunker.nl Leidsche Rijn
- Vuurwerkbunker.nl IJsselstein
- Vuurwerkbunker.nl Lelystad
- Vuurwerkdepot Cruquius
- Pyro Shop Katwijk

Na afloop van de openingsactie gaan we de rest van het seizoen gaan we met weekacties werken, deze komen elke maandag online.

Als je meerdere bestellingen plaatst kies dan hetzelfde afhaalblok (voor zover mogelijk). Je dient dan alle afhaalbewijzen mee te nemen. Wij werken met een systeem waarin we orders niet kunnen samenvoegen.

We zien jullie graag terug bij één van onze Vuurwerkbunker.nl vestigingen!

Mooie aktie lees ik hier. Hm de prijzen zijn vergelijkbaar met andere shops die Riakeo verkopen, soms iets goedkoper en soms iets duurder. Jammer weer, kom dan eens met een echte actie 🤐
Ik vermoed dat raikeo aan een mrp doet (minimaal retail prijs), winkeliers mogen dus geen lagere prijs adverteren. Dit is een aanname en geen idee of het waar is. Weet wel dat dat de reden is waarom je vroeger bij sommige freakwinkels in moest logen om prijzen te kunnen zien.

Dit is niet helemaal waar inderdaad, bij Vuurwerk Vathorst en Gebro Vuurwerk zijn dit bijvoorbeeld de standaard prijzen momenteel.
Zoals Torr omschrijft is dit geen actie, in mijn inziens meer een commercieel lokkertje en liefhebbers “blij maken met een dooie mus”.
Niet zomaar dingen zelf verzinnen...

Vathorst heeft korting op hun hele assortiment t/m 7 september, inclusief riakeo, dus dat de prijzen daar op die van vuurwerkbunker lijken is logisch. Bij gebro vuurwerk zie ik gewoon de standaardprijzen, zoals €40 voor de riakeo outburst, dus ik weet niet waar jij dat vandaan haalt. Vuurwerkbunker heeft dus gewoon 25% korting op de normaalprijs gezet.

Vathorst heeft korting op hun hele assortiment t/m 7 september, inclusief riakeo, dus dat de prijzen daar op die van vuurwerkbunker lijken is logisch. Bij gebro vuurwerk zie ik gewoon de standaardprijzen, zoals €40 voor de riakeo outburst, dus ik weet niet waar jij dat vandaan haalt. Vuurwerkbunker heeft dus gewoon 25% korting op de normaalprijs gezet.
Je hebt helemaal gelijk, ik zit fout.
Ik moet eerlijk bekennen, dat mijn frustratie soms groeit als ik de prijsverschillen van allerlei winkels zie en daar laat ik mij een beetje in mee slepen.
Wat dat betreft een mooie actie, succes met de verkoop Vuurwerkbunker!

Toen Gebro net openging hadden ze dezelfde prijzen als Vathorst.

Beste liefhebbers,

De webshops zijn geopend en we gaan dit jaar weer leuke acties beschikbaar stellen! We gaan van start met een MEGA OPENINGSACTIE met maar liefst 25% korting op de gehele RIAKEO collectie!

Bekijk bijlage 1812716

Deze actie loopt tot en met 30 september en alle Vuurwerkbunker.nl vestigingen doen mee:
- Vuurwerkbunker.nl Pijnacker
- Vuurwerkbunker.nl Zoetermeer
- Vuurwerkbunker.nl Leidsche Rijn
- Vuurwerkbunker.nl IJsselstein
- Vuurwerkbunker.nl Lelystad
- Vuurwerkdepot Cruquius
- Pyro Shop Katwijk

Na afloop van de openingsactie gaan we de rest van het seizoen gaan we met weekacties werken, deze komen elke maandag online.

Als je meerdere bestellingen plaatst kies dan hetzelfde afhaalblok (voor zover mogelijk). Je dient dan alle afhaalbewijzen mee te nemen. Wij werken met een systeem waarin we orders niet kunnen samenvoegen.

We zien jullie graag terug bij één van onze Vuurwerkbunker.nl vestigingen!

+1 volger! Ben benieuwd naar de aankomende weekacties. Hoop dat de videos van de nieuwe producten snel te zien zijn.

Dat is zeker wachten op China Red? 😇😜

Back
Bovenaan