VUURWERKBUNKER ACTIE TOPIC 2025

nou ,heb 3 keer een mailtje gestuurd met een vraag naar de leidsche rijn vestiging ruim voor de 30e september en nog steeds geen antwoord of reactie gehoord/gekregen dus dat is voor mij persoonlijk reden genoeg om mijn geld elders uit te geven ,als je zo omgaat met klanten gun ik liever een ander de omzet ,ja zelfs als ik ergens meer voor moet betalen ,jammer jo :thumbsdown:
Ben ik de enige die nieuwsgierig is naar wat je vraag was of is?!

nou ,heb 3 keer een mailtje gestuurd met een vraag naar de leidsche rijn vestiging ruim voor de 30e september en nog steeds geen antwoord of reactie gehoord/gekregen dus dat is voor mij persoonlijk reden genoeg om mijn geld elders uit te geven ,als je zo omgaat met klanten gun ik liever een ander de omzet ,ja zelfs als ik ergens meer voor moet betalen ,jammer jo :thumbsdown:
Ik snap ze wel 😅

Je heb helemaal gelijk ouwe, zo zou ik ook denken. Laat ze barsten

lollig ,maar ben dan wel benieuwd hoe jij zelf omgaat met een bedrijf waar je in 3 weken tijd 3 mailtjes verstuurd met een simpele vraag ,waar je geen enkele response op krijgt ?
Hmm... wat ik zou doen? Met naam en toenaam op een openbaar forum ermee. En dan vooral benadrukken dat die zaak pech heeft voor die paar tientjes.

Zonder gekkigheid, ik denk dat ik wat geduldiger ben dan jij, en er wellicht even heen gebeld had of in vragende vorm hier iets had neergezet. Maar wat maakt het uit hoe ik hier mee omga? Jij kiest voor deze optie, en daar kunnen mensen wat van vinden.

lollig ,maar ben dan wel benieuwd hoe jij zelf omgaat met een bedrijf waar je in 3 weken tijd 3 mailtjes verstuurd met een simpele vraag ,waar je geen enkele response op krijgt ?
je hebt gelijk Harry. Van een aantal freakshops heb je binnen 24 uur antwoord terug. Maar de zullen druk zijn met de kerst opbouw denk ik.

Lekker naar andere aanbieders gaan zou ik dan denken! En het assortiment+acties van vw bunker zijn persoonlijk niet om van de watertanden.

Hmm... wat ik zou doen? Met naam en toenaam op een openbaar forum ermee. En dan vooral benadrukken dat die zaak pech heeft voor die paar tientjes.

Zonder gekkigheid, ik denk dat ik wat geduldiger ben dan jij, en er wellicht even heen gebeld had of in vragende vorm hier iets had neergezet. Maar wat maakt het uit hoe ik hier mee omga? Jij kiest voor deze optie, en daar kunnen mensen wat van vinden.
Meiertje of 5/6 en 3 weken lang geen reactie, maar idd iedereen mag er wat van vinden 👍😁 èn daarnaast al weer fijne opties gezien bij andere winkels dus waar de ene deur dicht gaat, gaat die ergens anders weer open dus no worry's

Laatst bewerkt:
Niet zomaar dingen zelf verzinnen...

Vathorst heeft korting op hun hele assortiment t/m 7 september, inclusief riakeo, dus dat de prijzen daar op die van vuurwerkbunker lijken is logisch. Bij gebro vuurwerk zie ik gewoon de standaardprijzen, zoals €40 voor de riakeo outburst, dus ik weet niet waar jij dat vandaan haalt. Vuurwerkbunker heeft dus gewoon 25% korting op de normaalprijs gezet.
Ps ik heb bij gebro 30 euro voor de toxic en 31.95 voor de eclipse betaald hoor in augustus 👍 maar de prijzen waren tot de 30e bij bunker iid netjes voor riakeo

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan