VUURWERKBUNKER ACTIE TOPIC 2024

robinn6

VWC lid
Beste liefhebbers,

De webshops zijn geopend en we gaan dit jaar weer leuke acties beschikbaar stellen! Bekijk de eerste acties in onze OPENINGSACTIE nu online. Deze loopt tot en met 30 september en alle Vuurwerkbunker.nl vestigingen doen mee:
- Vuurwerkbunker.nl Pijnacker
- Vuurwerkbunker.nl Zoetermeer
- Vuurwerkbunker.nl Leidsche Rijn
- Vuurwerkbunker.nl IJsselstein
- Vuurwerkbunker.nl Lelystad
- Vuurwerkdepot Cruquius
- Pyro Shop Katwijk

De deals bestaan uit verschillende combinaties van producten, met name onze Vuurwerkbunker.nl Specials en andere toppers.
De Vuurwerkbunker.nl Specials zijn batch 2023, allemaal in de kooi en te zien in de Koningsdag show in Katwijk.

Bunker Beats 00:29
Bunker Baas 01:38
Bunker Blaster 02:40

Na afloop van de openingsactie gaan we de rest van het seizoen gaan we met weekacties werken, deze komen elke maandag online.

Als je meerdere bestellingen plaatst kies dan hetzelfde afhaalblok (voor zover mogelijk). Je dient dan alle afhaalbewijzen mee te nemen. Wij werken met een systeem waarin we orders niet kunnen samenvoegen.

Hieronder twee scherpe deals, check voor de andere deals de webshops:

Openingsactie 3 - kopie.pngOpeningsactie 7 - kopie.png

Laatst bewerkt:
Mooi dat jullie ook weer mee doen. Ik ga zeker even een kijkje nemen en succes met de verkoop.

Ik zat zojuist even de webshop van Vuurwerkbunker te bekijken en kwam zojuist de Whistling Rainbow nog tegen bij de vestiging Pijnacker.

Nu heb ik mij laten vertellen dat ze in Pijnacker zelfs in de bunker staan.

Screenshot_20240917_224726_Samsung Internet.jpg

Ik vroeg mij af of de prijzen op de site actie prijzen zijn (en dat deze op een bepaalde datum omhoog gaan) of dat dit de voorverkoop prijzen zijn voor dit jaar.
Ik wil eigenlijk nog even wachten met mijn bestelling om te zien wat de komende weekacties gaan zijn.

Laatst bewerkt:
De openingsactie gelden t/m 30 september, daarna komt er elke week een weekactie. De overige aanbiedingen op de sites, dus buiten de openingsactie gelden de volledige voorverkoop periode (t/m 28 december). In de voorverkoop geld ook de 20% extra vuurwerk uitzoek actie.

Bestelling No.1 staat. Leuke openingsactie en uiteraard kan ik de Whistling Rainbow niet laten staan!

Benieuwd naar de overige weekacties.

In Pijnacker staat die mooi geprijsd de whistling rainbow, maar in Katwijk staat die voor een prijs van vorig jaar met %30 er boven op. Anders had ik hem zeker meegenomen

• Like
Waarderingen: Edge
Ga ervan uit dat Bunker Blaster ongewijzigd blijft, maar voor de zekerheid: Komt de Bunker Blaster dit jaar met of zonder kooi?

Oei, die Whistling Rainbow kijkt mij toch wel heel verleidelijk aan in de webshop...

De openingsactie is afgelopen, maar de eerste weekactie staat online! Deze week shop je de Samuari Strike (=Gorilla China Red) en de Bunker BIEM! samen voor € 159.-! Dat is dus een GRATIS Bunker BIEM! Beide artikelen zijn met kooi, de Samuari Strike is 30mm.

Bekijk bijlage 1800232
Is deze actie al verlopen??? Kan hem nergens terug vinden op de site van Lelystad. Of ik kijk weer eens niet goed 😂😂

Back
Bovenaan