VUURWERKBUNKER ACTIE TOPIC 2024

De volgende weekactie staat online! Shop de Bunker Baas + de Tiger Trail (= Panther van China Red) voor een super scherpe prijs. De Bunker Baas is een 140 schots 30 mm maximaal gevulde compound met diverse shapes, de Panther een 168 schots 25 mm maximaal gevulde compound met mixed shapes.
Actie is geldig t/m 13 oktober, op maandag 14 oktober volgt weer een nieuwe weekdeal!

Weekactie 2.png

Weekdeal Pijnacker
Weekdeal Zoetermeer
Weekdeal Leidsche Rijn
Weekdeal IJsselstein
Weekdeal Lelystad
Weekdeal Pyro Shop Katwijk
Weekdeal Vuurwerkdepot Cruquius

Er zijn er momenteel nog 12 beschikbaar in Pijnacker, we hebben normaliter geen transport tussen Pijnacker en Lelystad. Deze naar lelystad brengen zal dus lastig worden.

Toch jammer dat jullie vanaf mij zo ver weg zitten, past totaal niet in mijn planning de laatste 3 dagen :cry:

Even een vraagje! Zijn de showrooms al opgebouwd in de intratuin?
Verschilt heel erg per vestiging, de meeste gaan rond/na de herfstvakantie met de shops aan de slag. Bij Pijnacker kan het dit jaar iets langer duren afhankelijk wanneer de nieuwe entreehal geopend wordt :)

Echt een hele goede aanbieding dit. Die nova is echt goed, ik ben alleen niet weg van de marvelous, boeketten komen heel mager over. Ik denk er nog even over na

De fire cyclone geweldige cake , de rest beetje mhauw. Hoelang blijft de weekdeal staan? Twijfel om geld bij te leggen of hem gewoon los halen.
Dat kan altijd nog.. misschien komt die later in een andere deal. Elke maandag komen ze met een nieuwe.

Zijn er toevallig nog wat kortingscodes die geldig zijn bij Pijnacker? Heb dit jaar een klein budget dus probeer wat goede deals te vinden. Alvast bedankt!

Hopelijk komen de omlabels van de dieren lijn van china red weer in een mooie actie voorbij. Vorig jaar met black friday en in de openingsactie dit jaar gretig gebruik van gemaakt.

Back
Bovenaan