Vuurwerkbranche wil verbod voorkomen met kort geding

Nog nieuws uit de Kamer van (spoed)debatten/moties vandaag?

Wordt mogelijk besproken tijdens debat Begroting Justitie en Veiligheid, vindt morgen plaats.

PVVer die het aanvroeg was behoorlijk gepassioneerd, denk een mede liefhebber? Anyway, ik zie het debat nog wel plaatsvinden.

We gaan het zien morgen, debat loopt van 11.30-22.00 dus ga het niet kijken maar houd het forum wel in de gaten.

Ik heb zoveel mogelijk partijen aangeschreven, uiteraard alleen parijen die normaal voor vuurwerk zijn en partijen die lijken te kantelen, de linkse krijgen van mij geen enkele woord, Sp kwam ook met een antwoord maar die zijn meer voor de vuurwerkshows dus daar heb je niks aan

Ik sprak vandaag een duitse winkelier net over de grens.
Nou, daar in DE wordt voorlopig echt nog niet gedebatteerd over verkoop- en afsteekverbod. Vorig jaar zou duitsland ook een beetje in paniek hebben gereageerd op het NL besluit cq verbod en solidair met de regering in NL te zijn geweest. Maar daar lijkt het vooralsnog bij de oosterburen niet op dit keer.
Zou werkelijk een giller zijn, haha. In DE, BE en andere euro landen wel verkoop, en hier in NL niet. Reden: het sparen vd zorg dan he.
Nederland het zwarte schaapke in de klas van het EU klaslokaaltje.

Er zijn vast een hoop mensen die ergens op zolder nog wel een pakkie met 144 illegale vuurpijlen hebben liggen :p Gekke gedachte eigenlijk dat babypijltjes verboten zijn geworden.
in belgie wordt dat kleine grut nog vollop verkocht..

Zijn er nu veel ongelukken mee gebeurd?

Back
Bovenaan