knift
VWC lid
Ik denk dat de branchevereniging zich beter kan richten op Europese richtlijnen. Europees verbod op zwaar vuurwerk zoals shells, nitraten, cobra's en soortgelijke zaken. Als het niet meer te verkrijgen is in Polen, Tsjechie e.d. is er 1 probleem minder.
Daarnaast mogen ze roekeloze stokers echt wel zwaarder straffen van mij. Daar vallen de kinderen die gooien met singleshots ook onder. Mensen die hulpdiensten in gevaar brengen mogen van mij meteen een jaar of meer brommen..... Nederland is echt een soft landje waar een politieagent niets meer mag en boeven te makkelijk weer vrij komen. Het lijkt mij heel frustrerend om een agent te zijn.....
Dat is er al, dat het nog steeds te koop is is een ander verhaal daar kun je als branchevereniging niets aan doen.
Je stelt dat NL een te soft landje is, kijk uit wat je wenst want de verharding waar jij op hoopt gaat wel ten koste van de traditie.
Dat boeven makkelijk vrij komen is ook een fabeltje onze strafmaat is allang niet zo soft meer, probleem is wel dat er te weinig capaciteit en geld is om ze te vangen maar al dit heeft niets het het singleshot verhaal te maken.