Vuurwerkbom verwoest brug in Kamerik

idioten.
hopen dat ze snel gepakt worden en de schade mogen betalen en volgend oud en nieuw huisarrest hebben.
Dit soort kloothommels verpesten de traditie.

Klóte pubertjes, lekker spullen vernielen en gewoon die brug af laten branden he?
Ik heb ook eens meegemaakt dat er iets in de hens vloog maar dat bleef beperkt.
Het is al erg genoeg dat het gebeurt is maar dan zorg je onmiddellijk dat het vuur dooft.
Jammer dat ze zover wegstonden, dankzij ditsoort stumperdjes laten we weer zien dat Nederland niet kan omgaan met vuurwerk.

Ja achja, dit blijf je houden baldadigheid. Maar het ligt aan die jongens zelf en niet aan het vuurwerk. Je moest is weten hoeveel ramen er sneuvelen na een stapavond in een stad. :)

Niet echt baldadigheid, dit lijkt mij gewoon meer bewust iets vernielen. Stapavonden, voetbal al dit soort dingen kost ook veel geld. Alleen dan is het de schuld van de hooligans, bij oud & nieuw is het altijd het vuurwerk.

Precies, hier krijgt vuurwerk de schuld, klopt van twee kanten niet.
1 het is geen vuurwerk
2 het is niet het vuurwerk maar de gebruiker

Dit is geen vuurwerkbom maar een brandbom. Gewoon gemaakt van benzine en niets meer met vuurwerk te maken.

Maar dit is wel het toppunt. Een brug in de brand steken... Of eigenlijk moet ik zeggen het dieptepunt...

Niet echt baldadigheid, dit lijkt mij gewoon meer bewust iets vernielen. Stapavonden, voetbal al dit soort dingen kost ook veel geld. Alleen dan is het de schuld van de hooligans, bij oud & nieuw is het altijd het vuurwerk.

Dit gaat zelfs vernieling voorbij. Regelrechte aanslag met een brandbom

Back
Bovenaan