Vuurwerkbom blaast lantaarnpaal in tweeën in Etten-Leur

RedBaron

Pyroworld
Vuurwerkbom blaast lantaarnpaal in tweeën in Etten-Leur

ETTEN-LEUR - Een zwaar stuk vuurwerk heeft in de nacht van eerste- op tweede kerstdag een lantaarnpaal in het parkje aan de Thorbeckelaan in Etten-Leur in tweeën gebroken.

Kort voor middernacht was een enorme dreun te horen in de omgeving van het parkje.

Meldpunt

Steeds meer mensen storen zich aan de toenemende vuurwerkoverlast rond Oud en Nieuw. De overlast wordt vooral veroorzaakt door harde knallen, te vroeg afgestoken vuurwerk en onveilige situaties op straat.

Op het meldpunt Vuurwerkoverlast kunt u uw melding over vuurwerkoverlast kwijt.

image-4152879.jpeg

image-4152877.jpeg

image-4152876.jpeg

bron

Dit heeft niets met vuurwerk te maken. Kansloze actie, hoop dat de daders gepakt worden en zelf opdraaien voor de schade.

Deze berichten spoort men aan om het nog eens te overtreffen. Deze berichten horen niet in het nieuws thuis (Red baron toch zeer bedankt voor de moeite)

Beste forumleden,

Ik ben dit zat !
Dit soort gedrag maakt onze hobby kapot.
Wie zo met vuurwerk omgaat juich het verbod juist toe.
Ik ben het ook zat dat de media vuurwerk bestempelt met de term bommen,
Kunnen wij als forumleden geen campagne opzetten en mensen ervan overtuigen dat er niks mis is met vuurwerk , vuurwerk is het probleem niet!!!
Ik wil wat doen tegen arno !!'

Ik kom zelf uit de regio etten leur, had mijn raam openstaan en kan je vertellen dit was ontiegelijk hard. dit is bij lange na niet veroorzaakt door een shell of ander vuurwerk. het klonk eerder als een pijpbom!

Het woord vuurwerk wordt hierbij gebruikt, maar dit was gewoon een bom, niks meer met vuurwerk te maken natuurlijk. Waardeloze gasten die dit doen, hopelijk vinden ze hen en betalen ze alle kosten.

Het woord vuurwerk wordt hierbij gebruikt, maar dit was gewoon een bom, niks meer met vuurwerk te maken natuurlijk. Waardeloze gasten die dit doen, hopelijk vinden ze hen en betalen ze alle kosten.

Dat is het zeker ! dit is tevens niet de eerste die dit jaar in etten leur is opgeblazen. Tot heden alles wat ik heb gehoord klonk als vuurwerk tot op 2 de kerstdag.

Geachte mattenfreak ,

Kunnen we geen topic maken en geld inzamelem voor een campagne ,
Ik wil de mensen duidelijk maken dat er niks mis is met vuurwerk
Me schoonmoeder is als de dood voor een rotje en dat komt door het nieuws ,
Er wordt enkel over bommen gesproken in het nieuws
Dit moet stoppen !!

Geachte mattenfreak ,

Dit moet stoppen !!

Sorry dat ik dit zeg, maar dat gaat natuurlijk nooit werken hé
je zult hooguit een paar tientjes ophalen met dat topic.
Ik weet niet hoe jij die campagne in gedachte had? folders rondbrengen, flyers ophangen, op de tv reclame maken? :bonk:
Er komen gewoon zo ontzettend veel negatieve berichten over vuurwerk in kranten, op de tv etc. dat het totaal geen nut heeft om er een campagne voor op te zetten.
Zolang mensen te vroeg illegaal afsteken en elke keer mensen dingen blijven slopen met vuurwerk kun je alles doen wat je wilt, maar de kranten zullen dan telkens weer opnieuw een negatief bericht schrijven over vuurwerk.

En wat ik al eerder zei, van mij mogen dit soort nieuws berichten op het forum wegblijven. Brengt alleen maar negativiteit met zich mee. en verziekt de sfeer op het forum.

Sorry dat ik dit zeg, maar dat gaat natuurlijk nooit werken hé
je zult hooguit een paar tientjes ophalen met dat topic.
Ik weet niet hoe jij die campagne in gedachte had? folders rondbrengen, flyers ophangen, op de tv reclame maken? :bonk:
Er komen gewoon zo ontzettend veel negatieve berichten over vuurwerk in kranten, op de tv etc. dat het totaal geen nut heeft om er een campagne voor op te zetten.
Zolang mensen te vroeg illegaal afsteken en elke keer mensen dingen blijven slopen met vuurwerk kun je alles doen wat je wilt, maar de kranten zullen dan telkens weer opnieuw een negatief bericht schrijven over vuurwerk.

En wat ik al eerder zei, van mij mogen dit soort nieuws berichten op het forum wegblijven. Brengt alleen maar negativiteit met zich mee. en verziekt de sfeer op het forum.

Wij kunnen ook de media aanspreken,
Niet geschoten is altijd mis

Geachte mattenfreak ,

Dit moet stoppen !!

Ik denk dat dit meer een initiatief moet zijn van de winkels en importeurs.
Stel elke winkel stelt 100,- en importeur 250,- beschikbaar om een tegen offensief op te zetten voor deze geweldige traditie.
Maak er een stichting van zodat de belasting er niet mee aan de haal gaat en open een rekening voor vrijwillige donaties.

Ik denk dat we hiermee iets moois kunnen doen.
Wat denken jullie?

gr

De belgen moeten het van de Nederlanders hebben wij zijn dol op die knallers terwijl de belgen er niet zo gek veel om geven dus die blijven lekker aan de Hollanders verkopen. Verder gaat het niet om de nitraten uit Belgie maar om de big boy's, cobra's etc uit polen en die kanten

Wij kunnen ook de media aanspreken,
Niet geschoten is altijd mis

De media is nu al bezig een traditie te verneuken met de meest kansloze nieuwsberichten die je voorbij ziet komen. Feitelijke onzin van zogenaamde 'vuurwerkexperts' dat klakkeloos wordt overgenomen door de media. Dit jaar spant tot heden nu al de kroon! Flashpoeder dat verboden is in NL en levensgevaarlijk is, zit gewoon in singleshots en diverse cakes... en dat is dan je beroep, wie is er dan precies de beunhaas?

Met een nitraat kan je makkelijk een hondenpoep prullenbak opblazen hoor :holland:

maar ik bedoel meer met het geluids overlast van belgisch vuurwerk.
Daar klagen ook heel wat mensen over

Hele grote middelvinger naar de idioten,die dit veroorzaakt hebben! Ik wordt er bloedlink van,hopelijk worden ze snel gepakt!

Back
Bovenaan