Vuurwerkarchief.nl

depositphotos_362505726-stock-photo-two-hundred-fifty-illustration-golden.jpg

Inmiddels heb ik 250 folders verwerkt :blink: :applause:

Wat een enorme nostalgie! ik wil zo graag die producten nog 1 keer aansteken hehe :)
Goed bezig man! Geweldig dat je dit doet.

Blijft geweldig, en pijnlijk tegelijk, om al die folders te zien. Heerlijk om doorheen te bladeren.

Prachtig! Ik zie nu folders welke ik ooit heb weggegooid en al ruim 10 jaar niet meer heb gezien, omdat ze niet digitaal te vinden waren. Heel erg bedankt!

De oplettende kijker heeft misschien gezien dat ik ook met een soort tijdlijn bezig ben op de voorpagina met allerlei bijzondere feiten en weetjes door de jaren heen op het gebied van vuurwerk.

Mocht je nog ideeën hebben voor bepaalde (bijzondere) gebeurtenissen uit het verleden, stuur gerust een pb (ja de vuurwerkrampen van Culemborg en Enschede weet ik, maar op rampen ga ik me in eerste instantie niet richten) . 👍

1000055995.jpg
1000055994.jpg

Misschien Leuk om erbij te zetten voor hoeveel gulden/euro er destijds verkocht werd:) En eventueel merken die destijds op de markt zijn gekomen erbij aan toe tevoegen

Misschien Leuk om erbij te zetten voor hoeveel gulden/euro er destijds verkocht werd:) En eventueel merken die destijds op de markt zijn gekomen erbij aan toe tevoegen
Goed idee. Kwam gisteren toevallig 1973 tegen. Toen werd er voor 20 miljoen gulden verkocht 😋

En ja bepaalde merken benoemen is wel een optie. Bijvoorbeeld vernieuwende merken zoals Diamond Collection, Crown Collection en Proline zijn zeker de moeite.

Goed idee ook.

Goed idee. Kwam gisteren toevallig 1973 tegen. Toen werd er voor 20 miljoen gulden verkocht 😋

En ja bepaalde merken benoemen is wel een optie. Bijvoorbeeld vernieuwende merken zoals Diamond Collection, Crown Collection en Proline zijn zeker de moeite.

Goed idee ook.
Zo'n 9 miljoen euro, dat kunnen we nu wel beter :shocked:

De gehele maand december plaats ik elke dag een oude folder op de website (soms zelfs meer) Je kunt updates volgen via de Facebook pagina:

Gelijk even liken dus. En we gaan ook richting de 700 folders 😁👍

Back
Bovenaan