Vuurwerk4all Leiderdorp

Status
Niet open voor verdere reacties.
Goed uiteengezet Danny , trekt mij wel enigszins over de streep om komend jaar
ook bij Wim te gaan shoppen.
Lijkt mij wel een geschikte peer die Wim!

Nou, dan ging het bij jou beter dan met mij...
Ik was daar om +- 9:25, even in de rij gestaan, 9:40 ben ik ongeveer aan de beurt, wordt mij verteld dat ik het in leiden af moet halen. Ik had eerder met Wim gemaild of ik het in leiderdorp kon afhalen ivm auto... Dus ik naar Leiden, hebben ze daar alleen Bonfire, blijkt dat ze wel alles in Leiderdorp hebben, dus ik ben om 10:20 weer in Leiderdorp, even voorgedrongen, en toen hebben ze eindelijk alles gehaald. Hoewel dat personeel ook niet even snugger is, zo'n jonge gast kruiste dingen aan die hij niet op de toonbank had neergezet, deed er 5 minuten over om 2 dingen in de bunker te zoeken, en na een kwartier stonden er nog maar een paar dingen klaar. Toen kon ik mee naar achter, om vervangers uit te kiezen, voor de Silver Salutes die er opeens niet meer waren, en nog wat stuff.

Ik heb wel duurdere artikelen terug gehad, dat vind ik wel een pluspunt, maar achteraf toch nog 2x Treasure island vergeten. Zij hadden het ook niet gezien, dus ik ga vanavond nog even terug naar Leiden om daar 2x Treasure Island op te halen en nog een cadeautje extra omdat ik weer terug moet komen.

Jammer dat het zo lang duurt en dat het niet klaar gezet was, ik hoorde dat er 's nachts iemand bestellingen klaar had moeten zetten, maar dat dat niet gebeurd was...

Ook had ik liever 50 Asian Thunder's gehad dan 80 Rubro Thunderkings...

me moeder werd helemaal gek :P

Nou, dan ging het bij jou beter dan met mij...
Ik was daar om +- 9:25, even in de rij gestaan, 9:40 ben ik ongeveer aan de beurt, wordt mij verteld dat ik het in leiden af moet halen. Ik had eerder met Wim gemaild of ik het in leiderdorp kon afhalen ivm auto... Dus ik naar Leiden, hebben ze daar alleen Bonfire, blijkt dat ze wel alles in Leiderdorp hebben, dus ik ben om 10:20 weer in Leiderdorp, even voorgedrongen, en toen hebben ze eindelijk alles gehaald. Hoewel dat personeel ook niet even snugger is, zo'n jonge gast kruiste dingen aan die hij niet op de toonbank had neergezet, deed er 5 minuten over om 2 dingen in de bunker te zoeken, en na een kwartier stonden er nog maar een paar dingen klaar. Toen kon ik mee naar achter, om vervangers uit te kiezen, voor de Silver Salutes die er opeens niet meer waren, en nog wat stuff.

Ik heb wel duurdere artikelen terug gehad, dat vind ik wel een pluspunt, maar achteraf toch nog 2x Treasure island vergeten. Zij hadden het ook niet gezien, dus ik ga vanavond nog even terug naar Leiden om daar 2x Treasure Island op te halen en nog een cadeautje extra omdat ik weer terug moet komen.

Jammer dat het zo lang duurt en dat het niet klaar gezet was, ik hoorde dat er 's nachts iemand bestellingen klaar had moeten zetten, maar dat dat niet gebeurd was...

Ook had ik liever 50 Asian Thunder's gehad dan 80 Rubro Thunderkings...

me moeder werd helemaal gek :P

Ik word ook gek van onnozel personeel maar daar zullen we mee moeten leven. Vanochtend ook weer meegemaakt en je wordt er gek van. Speciaal super kruit en dat soort termen smijten ze mee. Gelukkig weet ik voldoende van welk vuurwerk ik wel en niet moet meenemen.

Geloof mij nou. Dat er soms personeel rondloopt dat niet zo heel erg vuurwerkdeskundig is, dat geluid komt momenteel bij meer verschillende winkels door. Daar heb ik zelf ook wel eens meegewerkt. Goede jongens, maar geen verstand van de producten zelf.

Ook ik kreeg enkele producten voor de neus, waar ik niet om heb gevraagd. Hier heb ik de medewerker op gewezen en hij verwisselde de producten meteen voor mij. Ja het geeft 3 minuten vertraging. Maar kom zeg, het is gewoon een foutje. Dat hoort bij het mens-zijn.

Overigens, is het jullie opgevallen hoe vaak tegenwoordig termen als "salute", "thunder", "china" etc voorkomt bij producten? Een foutje is dan snel gemaakt.

Ik denk dat de medewerkers van vuurwerk4all wel hun stinkende best doen. Ik heb het echt vele malen slechter meegemaakt in het verleden.

Rond 10.45 uur mijn bestelling in Leiden opgehaald, ook een van die 'beruchte' 50%-bonnetjes. De winkel was vrijwel leeg en maar 1 klant voor mij dus snel aan de beurt. Ook de bestelling was snel bijeengeraapt, of stond wellicht al klaar. Wat Bonfireworks en Rubro, de enige Dynasty-pot Ice Cube ontbrak, zoals verwacht. Als vervanger was er een Sunrise, maar op mijn verzoek omgeruild voor een Secret Salute.

Eigenlijk liep voor mij alles dus heel soepeltjes :) Ik heb de afgelopen tijd ook nooit tussentijds gebeld of gemaild, 'ik zie het wel', dacht ik. Niet te druk maken, al gaat dat wat makkelijker als het maar om 1 bon gaat. `

Al met al erg tevreden met mijn tas vol goed vuurwerk voor een superprijs!

Laatst bewerkt:
Bij mij ging alles dit jaar ook weer goed. Er was maar een klant voor mij dus ik was meteen aan de beurt!

Hoorde alleen in de winkel pas dat een paar producten niet geleverd konden worden,
Voor de glorious de intensity gehad,
voor cruise rockets de imperial pijlen,
Voor een paar fontijntjes een mount etna,

Allemaal duurdere producten dus eigenlijk niks te klagen.
Voor mij volgend jaar waarschijnlijk weer :)

De meeste jongens daar (leiderdorp) konden niet tellen. Ze vergaten mij de festival box, een paar cakes en fonteinen te geven.

Leiderdorp was voor mij ook een erg slechte ervaring.

bestellingen bij andere klanten klopten niet bij mij in eerste instantie ook niet maar toen ik de medewerker hier op aansprak terwijl hij mijn vuurwerk pakte werden de ontbrekende artikelen alsnog toegevoegd. het buurt assortiment was wel uitverkocht en deze zou ik dan eventueel morgen kunnen ophalen. terwijl ik vervolgens op mijn broertjes vervangers stond te wachten (bij hem waren de wild wild west, 2x eldorado en 2x flashbanger en het buurt assortiment uitverkocht) liep er iemand met het buurt assortiment bij de balie weg. Nadat ik de medewerker hierop had aangesproken vertelde de goede man mij dat die klant deze had besteld (ik toch ook?!). Nou mogen we morgen terug komen om 2x het buurt assortiment op te halen. Jammer dat ik hier zo'n negatieve ervaring aan over heb gehouden terwijl ik hier lees dat men in Leiden wel goed en naar tevredenheid is geholpen

Net mijn vuurwerk opgehaald in Leiderdorp en een prima ervaring gehad! Voor ongeveer 250,- besteld en alleen de silver salute was omgeruild voor een gewone salute + kleinere salute (naam ff vergeten).

nu ik overigens het verhaal van ChrissieOne lees merk ik dat ik samen met hem in de winkel stond (lange gozer, grijze jas?), hoe vaak ben jij terug gegaan met je bestelling dat het niet klopte?

Jappy stond jij toevallig rond half 12 in Leiderdorp? Ik liep toen namelijk de deur uit met een buurtassortiment :p

nu ik overigens het verhaal van ChrissieOne lees merk ik dat ik samen met hem in de winkel stond (lange gozer, grijze jas?), hoe vaak ben jij terug gegaan met je bestelling dat het niet klopte?

Yup, dat was ik :) 2 keer daarnaartoe gelopen, en nog 1x te weinig eigenlijk want het blijkt dat ik nu mijn 2x Treasure Island nog niet heb... :sad:

Die jonge gozer had ook gewoon een paar dingen aangekruist die hij niet eens had gehaald, bijvoorbeeld 2x SS (waarvoor ik de 2e keer naar achter liep, en terugkwam met Earcatcher en Gorgeous :)) en ook de Heavy Legend 49...:frusty:

Anyway, in Leiden regelen ze het wel goed, maar als het personeel het verkloot... tja...

Edit: Was jij die gast met bril die een hele stapel bonfireworks had?

Ook ik ben hier vandaag geweest..

Wij waren er rond een uur of 11:45-12:00
Het begon goed, tot ik opving at de Buurtassortimenten op waren, tot mijn geluk kwam die man net mijn de laatste aanlopen voor mij :)

verder ben ik 3 keer de bunker in geweest om vervangers te gaan voor:
Fusion
Extreme Salute
Cruise Rockets
en een candle..

tevens zou er op mijn lijst worden geschreven dat ik voor mijn 2 overig Silver Salutes die ik nog had, Secret Salutes zou krijgen, dit stond dus niet bij hun op de lijst.. Nou goed, na een paar stevig doorbijten en vragen om Secret Salute denk ik dat die man het zat was.. en mij eindelijk de gewilde potjes gegeven heeft..

Eenmaal alles in de auto wachtte mijn maat op 3x Flashbanger.. komt die naar buiten lopen met 3x Breakdown, omdat er schijnbaar geen Flashbangers meer waren...

Naast me stonden ook enkele kopers ( Freaks?), bij deze waren dus ook verschillende dingen uitverkocht of helemaal niet meegegeven met de bestelling.

nadeel vond ik dat je zelf geen Checklist had om na te kijken of daadwerkelijk alles er was.

zoo hier wil ik even mijn verhaal over kwijt.
Ik stond netjes om 5 voor 8 als eerste met enkele anderen (jupilerfreak) voor de deur. en was als eerste aan de beurt,
Mijn bestelling was niet gemaakt en kon niet worden gevonden.
alles moest bij elkaar gepakt worden, de meneer die mij hielp was overigens heel vriendelijk.
Ik heb vorrige week voor de 3e keer mijn bestelling aan moet passen omdat de:

flying dutchman,
silver salute,
eruption,
eldorado, etc niet leverbaar waren.

Goed hiervor had ik de china thunder van china label als vervager gekozen voor 6 silver salutes, hier zou ik er ook 6 voor terug krijgen.
deze waren dus niet binnen gekomen,
verder waren nog enleke producten niet te vinden over leverbaar die ik als vervangers had gekozen.
zo kreeg ik mijn rockingfire niet, mijn stalins orgel niet.
Hier heb ik dus nieuwe vervangers voor moeten kiezen, hij nam me zelf mee de bunker in en alles werd netjes opgelost met vele extra's en duurdere vervangers.
zo kreeg ik de kamuro wave en de titanic thunder, en oa extra secret salutes, spring flowers, een temptation etc etc.

uit eindelijk goed opgelost, maar wat een drama, te weinig personeel.
er werden steeds 2 mensen tegelijk geholpen, en mijn bestelling duurde bij elkaar 1.5 uur. Dus dit is mijn verhaal, ik zal niet meer terug keren naar deze winkel, zooitje ongeregeld. maar goed

groetjes..

Nou daar gaat die dan.

Ik kwam dus met een goede vriend aan daar rond een uurtje of 12.
Nadat ik mijn bestelbon aan de jonge jongen gaf, kon het wachten beginnen... Na 2x naar de balie te hebben gelopen van de bunker, zij die tegen mij of ik niet beter even boven kon wachten aangezien het lang ging duren, dus ik naar boven! Na 45 min te hebben gewacht kwam die zelfde jonge jonge naar mij toe, en zij dat ik een vervanger moest kiezen voor:

6x Cruise Rockets
High tension
2x Space Shooters
Roman Candle
High tension

Vervangers uitgekozen, op zich was het niet heel slecht....

Maar ik vind dat je het gewoon niet kan maken, om dingen die je op de site te hebben en mensen die de producten besteld hebben niet uit te leveren, oke één ding tot daar aan toe, maar 5 producten gaat gewoon te ver!!
Had nog met iemand gesproken, kwam terug van de auto omdat ze dingen vergeten waren.... Jongen was gewoon goed pist. Conclusie drama!!

Ik kom hier niet meer terug, ga lekker naar 123vuurwerk waar ik wel super ben geholpen!! En wel alles heb gehad;)

groeten..

Nou daar gaat die dan.

Ik kwam dus met een goede vriend aan daar rond een uurtje of 12.
Nadat ik mijn bestelbon aan de jonge jongen gaf, kon het wachten beginnen... Na 2x naar de balie te hebben gelopen van de bunker, zij die tegen mij of ik niet beter even boven kon wachten aangezien het lang ging duren, dus ik naar boven! Na 45 min te hebben gewacht kwam die zelfde jonge jonge naar mij toe, en zij dat ik een vervanger moest kiezen voor:

6x Cruise Rockets
High tension
2x Space Shooters
Roman Candle
High tension

Vervangers uitgekozen, op zich was het niet heel slecht....

Maar ik vind dat je het gewoon niet kan maken, om dingen die je op de site te hebben en mensen die de producten besteld hebben niet uit te leveren, oke één ding tot daar aan toe, maar 5 producten gaat gewoon te ver!!
Had nog met iemand gesproken, kwam terug van de auto omdat ze dingen vergeten waren.... Jongen was gewoon goed pist. Conclusie drama!!

Ik kom hier niet meer terug, ga lekker naar 123vuurwerk waar ik wel super ben geholpen!! En wel alles heb gehad;)

groeten..

Reed jij toevallig in een fiat met een andere jongen? en hadden jullie iets van 4 Crackling meteors?
Wij stonden namelijk ook rond 12 uur daar :p
Ik was met een andere jongen die best wel lang was :p.

Reed jij toevallig in een fiat met een andere jongen? en hadden jullie iets van 4 Crackling meteors?
Wij stonden namelijk ook rond 12 uur daar :p
Ik was met een andere jongen die best wel lang was :p.

Haha kan zeker kloppen!!

Wij hadden onder andere ook de 4x crackling meteors!!
Gelukkig hadden ze die wel:)

Bij mij waren ook de cruise rockets en de Wanted niet op voorraad, maarja. Weet niet of iemand mij gezien heeft eigenlijk, klein ventje van 1.70 in 't zwart gekleed :p

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan