Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Nou, dan ging het bij jou beter dan met mij...
Ik was daar om +- 9:25, even in de rij gestaan, 9:40 ben ik ongeveer aan de beurt, wordt mij verteld dat ik het in leiden af moet halen. Ik had eerder met Wim gemaild of ik het in leiderdorp kon afhalen ivm auto... Dus ik naar Leiden, hebben ze daar alleen Bonfire, blijkt dat ze wel alles in Leiderdorp hebben, dus ik ben om 10:20 weer in Leiderdorp, even voorgedrongen, en toen hebben ze eindelijk alles gehaald. Hoewel dat personeel ook niet even snugger is, zo'n jonge gast kruiste dingen aan die hij niet op de toonbank had neergezet, deed er 5 minuten over om 2 dingen in de bunker te zoeken, en na een kwartier stonden er nog maar een paar dingen klaar. Toen kon ik mee naar achter, om vervangers uit te kiezen, voor de Silver Salutes die er opeens niet meer waren, en nog wat stuff.
Ik heb wel duurdere artikelen terug gehad, dat vind ik wel een pluspunt, maar achteraf toch nog 2x Treasure island vergeten. Zij hadden het ook niet gezien, dus ik ga vanavond nog even terug naar Leiden om daar 2x Treasure Island op te halen en nog een cadeautje extra omdat ik weer terug moet komen.
Jammer dat het zo lang duurt en dat het niet klaar gezet was, ik hoorde dat er 's nachts iemand bestellingen klaar had moeten zetten, maar dat dat niet gebeurd was...
Ook had ik liever 50 Asian Thunder's gehad dan 80 Rubro Thunderkings...
me moeder werd helemaal gek![]()
nu ik overigens het verhaal van ChrissieOne lees merk ik dat ik samen met hem in de winkel stond (lange gozer, grijze jas?), hoe vaak ben jij terug gegaan met je bestelling dat het niet klopte?
Nou daar gaat die dan.
Ik kwam dus met een goede vriend aan daar rond een uurtje of 12.
Nadat ik mijn bestelbon aan de jonge jongen gaf, kon het wachten beginnen... Na 2x naar de balie te hebben gelopen van de bunker, zij die tegen mij of ik niet beter even boven kon wachten aangezien het lang ging duren, dus ik naar boven! Na 45 min te hebben gewacht kwam die zelfde jonge jonge naar mij toe, en zij dat ik een vervanger moest kiezen voor:
6x Cruise Rockets
High tension
2x Space Shooters
Roman Candle
High tension
Vervangers uitgekozen, op zich was het niet heel slecht....
Maar ik vind dat je het gewoon niet kan maken, om dingen die je op de site te hebben en mensen die de producten besteld hebben niet uit te leveren, oke één ding tot daar aan toe, maar 5 producten gaat gewoon te ver!!
Had nog met iemand gesproken, kwam terug van de auto omdat ze dingen vergeten waren.... Jongen was gewoon goed pist. Conclusie drama!!
Ik kom hier niet meer terug, ga lekker naar 123vuurwerk waar ik wel super ben geholpen!! En wel alles heb gehad
groeten..
Reed jij toevallig in een fiat met een andere jongen? en hadden jullie iets van 4 Crackling meteors?
Wij stonden namelijk ook rond 12 uur daar
Ik was met een andere jongen die best wel lang was.