Vuurwerk4all Leiderdorp

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik ben benieuwd. Het lijkt soms een beetje alsof deze winkel door een paar mensen een erg slechte naam heeft gekregen op dit forum.

Zelf heb ik dit jaar voor het eerst bij vuurwerk4all besteld. Heb één keer met Wim via de telefoon gesproken voor een wijziging qua ophaallocatie en hij was erg vriendelijk en behulpzaam. So far so good dus.

Pardon?

Misschien heb jij Wim één keer gesproken, er zijn hier leden die Wim meerdere keren gesproken en zelfs bezocht hebben. Dus mag ik vragen op wie jij allemaal doelt dan die de winkel een slechte naam geven?

Wim heeft zelf al kenbaar gemaakt dat hij de situatie verkeerd ingeschat heeft. Wim heeft al eerder kenbaar gemaakt acties voortaan anders aan te gaan pakken. Dus in dat opzicht is Wim een goede gesprekspartner. Wim is wel degelijk behulpzaam, maar dat neemt niet weg dat er onrust is ontstaan door de gehele situatie. Dat erkent hij zelf ook.

Maar goed, het is wel nodig om elkaar op de hoogte te houden van de situatie. Dit kan helpen de onrust te verminderen en daar hebben alle betrokkenen belang bij.

Als het goed is, heeft Wim tijd gevonden om het geld terug te storten. Ik denk dat een ieder dat voor zichzelf nu na moet gaan. En als dat zo is, dan lijkt het mij nu verstandig om Wim het voordeel van de twijfel te geven. Morgen weten wij met z'n allen meer. Of niet soms?

Pardon?

Misschien heb jij Wim één keer gesproken, er zijn hier leden die Wim meerdere keren gesproken en zelfs bezocht hebben. Dus mag ik vragen op wie jij allemaal doelt dan die de winkel een slechte naam geven?

Wim heeft zelf al kenbaar gemaakt dat hij de situatie verkeerd ingeschat heeft. Wim heeft al eerder kenbaar gemaakt acties voortaan anders aan te gaan pakken. Dus in dat opzicht is Wim een goede gesprekspartner. Wim is wel degelijk behulpzaam, maar dat neemt niet weg dat er onrust is ontstaan door de gehele situatie. Dat erkent hij zelf ook.

Maar goed, het is wel nodig om elkaar op de hoogte te houden van de situatie. Dit kan helpen de onrust te verminderen en daar hebben alle betrokkenen belang bij.

Als het goed is, heeft Wim tijd gevonden om het geld terug te storten. Ik denk dat een ieder dat voor zichzelf nu na moet gaan. En als dat zo is, dan lijkt het mij nu verstandig om Wim het voordeel van de twijfel te geven. Morgen weten wij met z'n allen meer. Of niet soms?

Dit bericht is wel een flinke uithaal zeg, onnodig lijkt mij. Ik denk dat ik wel weet waar Lucas op doelt. Er zijn enkele negatieve ervaringen geplaatst (lees het topic er maar eens op na), waardoor meerdere mensen gaan twijfelen. Wat dat betreft snap ik de reactie van Lucas volkomen.

Ik ben tot nu toe ook gewoon goed behandeld door Wim, maar ik ben wel benieuwd hoe het morgen gaat verlopen.

ik wens vw4all ook goede dagen toe, maar wat ik gelezen heb over btw en waar ik ook al een keer op heb gereageerd vind ik echt onzin.
@cigarman: wel aardig dat je akkoord bent gegaan. maar naar mijn idee schiet hier vw4all ff tekort.
voor de rest weet ik er niets van.
greetzzz

Dit bericht is wel een flinke uithaal zeg, onnodig lijkt mij. Ik denk dat ik wel weet waar Lucas op doelt. Er zijn enkele negatieve ervaringen geplaatst (lees het topic er maar eens op na), waardoor meerdere mensen gaan twijfelen. Wat dat betreft snap ik de reactie van Lucas volkomen.

Ik ben tot nu toe ook gewoon goed behandeld door Wim, maar ik ben wel benieuwd hoe het morgen gaat verlopen.

Waarom beschouw je dit als een flinke uithaal?

1. Ik vraag op welke leden Lucas doelt. Of is vragen niet meer toegestaan dan?

2. Ik verduidelijk de situatie rond de communicatie met Wim, om helderheid te verschaffen om zo rust te creëren. Wat is daar mis mee?

Dit gaan jullie niet leuk vinden:

WEER VERKRIJGBAAR DE SILVER SALUTE !!!
uit onverwachte hoek hebben we nog 8 kartons binnen gekregen.
Deze komen vanmiddag op de website de allerlaatste !!!

Op de site van vuurwerk4all...

Hebben degenen die hun geld teruggekregen hebben hier nog iets aan dan?
Degenen die voor vervangers hebben gekozen, hebben nog het meeste pech.

Wat een f*cking onzin. Mooi verdiend zo, en geen haan die er naar kraait.... Als ik besteld had en minderwaardige vervangers moest kiezen was ik er sowieso niet mee akkoord gegaan...

Pardon?

Ik heb het topic doorgezocht en degene waar ik o.a. op doel is Slomo. Hij heeft klaarblijkelijk een slechte ervaring gehad met deze zaak en dat kan natuurlijk. Maar ik vind dat hij hierover nogal overdadig blijft doorhameren. Op een gegeven moment begrijp ik het wel.

Daarnaast zijn er nog een of twee mensen waarbij dingen niet naar wens zijn gegaan, waar andere forummers weer fel op in haken. Dit alles in combinatie met het oud zeer dat vuurwerkcrew blijkbaar heeft met Wim lijkt het er op dat deze winkel hier een slechte naam heeft gekregen. Daarom zeg ik dat ik benieuwd ben naar wat er morgen gaat gebeuren.

Verder denk ik dat je mijn bericht verkeerd geïnterpreteerd hebt. Ik wil helemaal niet beweren dat ik van de hoed en de rand weet doordat ik Wim 1x gesproken heb, dat zou toch belachelijk zijn? Prima dat sommigen hier hem vaker hebben gesproken/gezien, maar dat wil toch niet zeggen dat zij per definitie een correct beeld scheppen van deze man en zijn winkel?

Ik wacht het rustig af, morgen zal ik mijn ervaring plaatsen :)

Ik heb het topic doorgezocht en degene waar ik o.a. op doel is Slomo. Hij heeft klaarblijkelijk een slechte ervaring gehad met deze zaak en dat kan natuurlijk. Maar ik vind dat hij hierover nogal overdadig blijft doorhameren. Op een gegeven moment begrijp ik het wel.

Daarnaast zijn er nog een of twee mensen waarbij dingen niet naar wens zijn gegaan, waarna andere forummers hier weer fel op in haken. Dit alles in combinatie met het oud zeer dat dit forum blijkbaar heeft met Wim lijkt het er op dat deze winkel hier een slechte naam heeft gekregen. Daarom zeg ik dat ik benieuwd ben naar wat er morgen gaat gebeuren.

Verder denk ik dat je mijn bericht verkeerd geïnterpreteerd hebt. Ik wil helemaal niet beweren dat ik van de hoed en de rand weet doordat ik Wim 1x gesproken heb, dat zou toch belachelijk zijn? Prima dat sommigen hier hem vaker hebben gesproken/gezien, maar dat wil toch ook niet zeggen dat zij per definitie een correct beeld scheppen van deze man en zijn winkel?

Ik wacht het rustig af, morgen zal ik mijn ervaring plaatsen :)

Dankje voor je uitleg, ik begrijp het nu. Tnx!

Waarom beschouw je dit als een flinke uithaal?

1. Ik vraag op welke leden Lucas doelt. Of is vragen niet meer toegestaan dan?

2. Ik verduidelijk de situatie rond de communicatie met Wim, om helderheid te verschaffen om zo rust te creëren. Wat is daar mis mee?

Mijn excuses, ik heb je bericht verkeerd begrepen / gelezen. Lucas zijn bericht is ook ophelderend.
Ik ben benieuwd naar de drukte morgen en ga ervan uit dat alles gewoon aanwezig is zolang je er geen bericht over hebt gehad.

meen je dit nou echt joh?? ik heb voor mijn silver salutes andere producten uit moeten zoeken omdat ik het vertik om die btw van het bedrag af te laten halen. Mijn persoonlijke ervaringen met dit bedrijf zijn niet goed te noemen en ik zal daarom niet snel weer vuurwerk bij ze bestellen!!

Je Silver Salutes werden omgewisseld voor Secret Salutes ( Rurbro => Pyromania ), dat is bij mij zo !

nee ik heb andere rubro producten uitgekozen.. maar toch vind ik het een vreemde bedrijfsvoering om je assortiment vaker te wissellen dan je eigen ondergoed

Iemand anders die nog van die 'vuurwerkmunten' zou krijgen?
bestelling van maart, hoorde al van Wim dat je in de winkel pas je code kreeg ofzo, nuja ik zie het allemaal wel :)
heeft anders iemand het nummer van Wim? dan kan ik altijd bellen als ik het niet krijg :)

Overigens heb ik niets gehoord over het vervangen van producten, terwijl ik toch de Silver Salute heb besteld, en de Battle...

Zowwww vandaag was leiden als eerst aan de beurt, kwart over 8 met me brakke harsus in de bus. Rond 9 uur daar aangekomen. Er stonden wat mensen voor me , dus moest ff wachten, geen probleem natuurlijk, nog ff iemand geholpen met zn vuurwerk na de auto te brengen en ff peukie gerookt. Nu was ik aan de beurt ik geef mijn lijst af, tot hun spijt was niet alles op vooraad. Maar hij ging even rond bellen naar het filiaal in leiderdorp, en die zijn mijn bestelling komen brengen ! Top ! Tijdens het wachten werdt mij een bak koffie en een olibol aangeboden ook super. Helaas was mijn bestellingen niet helemaal compleet, maar mocht vervangers uitzoeken, en dat was in mijn voordeel qua prijs. Al met al goed gedaan daarzo !

Toen ik binnenkwam leek het erg druk en sommige bestellingen duurden wat lang met verzamelen, maar na drie kwartier was ik weer buiten. Helaas konden de Cruise Rockets niet worden geleverd (ik had daar geen mail over gehad), maar heb er een prima vervanger voor gekregen. Ik ben tevreden.

Een deel van de bestellingen lag nog in Leiden, die in Leiderdorp hadden moeten liggen. Althans, de officiele papieren.

Na even gebeld te hebben met Wim is er goed contact geweest en heeft een medewerker van Vuurwerk4All zijn best gedaan om mij te helpen. Dat verliep ondanks dat de bestelling niet klaar stond, toch nog wel redelijk.

Zelf heb ik twee pakken Cruise rockets gehad en een 225s fluitbakje toen bleek dat het bestelde fluitbakje niet aanwezig was in de bunker. De Cruise Rockets moet ik op een andere manier zien te regelen. Wim bood zijn excuses aan en beloofde het bedrag later terug te storten.

Wel heb ik ter plekke na kunnen denken over vervangers voor de Cruise rockets, maar er kwam niets in mij op. Daarna afgeloten met de medewerkers en enkele freaks een goede jaarwisseling gewenst.

45 minuten heb ik er over gedaan en dat vind ik gezien de omstandigheden knap. Vorig jaar bij TVR deed ik er 15 a 20 minuten over, maar daar werd ik geholpen door 3 man (en ik was zelf zo dom Cruise rockets niet te bestellen, dus toen had ik ze ook al niet hahaha).

Ik heb bij Wim aangegeven dat ik de situatie goed opgepakt vind en dat hij het personeel een compliment mocht geven. Qua communicatie vond ik het erg prettig verlopen. Gezien de omstandigheden ben ik zeer tevreden.

Maar blijft wel staan. Wim heeft door het gebrek aan Cruise Rockets niet de 100% score gehaald voor levering.

Overigens had ik eerder dit jaar het pand bezocht en toen was er nog volop verbouwing. Ik vond het pand er nu sober, maar leuk uitzien. Het vuurwerk is erg tastbaar, dat komt voor mij de beleving meer ten goede dan wanneer producten hoog aan een muur hangen.

Ik wens de heren van vuurwerk4all verder succes de komende dagen.

En nu wel op naar de 100% score voor volgend jaar :wink:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan