Jupilerfreak
Banned
Ik ben benieuwd. Het lijkt soms een beetje alsof deze winkel door een paar mensen een erg slechte naam heeft gekregen op dit forum.
Zelf heb ik dit jaar voor het eerst bij vuurwerk4all besteld. Heb één keer met Wim via de telefoon gesproken voor een wijziging qua ophaallocatie en hij was erg vriendelijk en behulpzaam. So far so good dus.
Pardon?
Misschien heb jij Wim één keer gesproken, er zijn hier leden die Wim meerdere keren gesproken en zelfs bezocht hebben. Dus mag ik vragen op wie jij allemaal doelt dan die de winkel een slechte naam geven?
Wim heeft zelf al kenbaar gemaakt dat hij de situatie verkeerd ingeschat heeft. Wim heeft al eerder kenbaar gemaakt acties voortaan anders aan te gaan pakken. Dus in dat opzicht is Wim een goede gesprekspartner. Wim is wel degelijk behulpzaam, maar dat neemt niet weg dat er onrust is ontstaan door de gehele situatie. Dat erkent hij zelf ook.
Maar goed, het is wel nodig om elkaar op de hoogte te houden van de situatie. Dit kan helpen de onrust te verminderen en daar hebben alle betrokkenen belang bij.
Als het goed is, heeft Wim tijd gevonden om het geld terug te storten. Ik denk dat een ieder dat voor zichzelf nu na moet gaan. En als dat zo is, dan lijkt het mij nu verstandig om Wim het voordeel van de twijfel te geven. Morgen weten wij met z'n allen meer. Of niet soms?