Vuurwerk4all Leiderdorp

Status
Niet open voor verdere reacties.
Naar ik aanneem worden de producten die hij nog restant had van Wolff wel gewoon verkocht.

Wie heeft allemaal al geld teruggestort gekregen?

Naar ik aanneem worden de producten die hij nog restant had van Wolff wel gewoon verkocht.

Wie heeft allemaal al geld teruggestort gekregen?

Ik heb het al ontvangen op mn rekening.Is gelijk afgehandeld,maar heb er
gewoon te weinig vertrouwen in of het de verkoopdagen allemaal vlekkeloos verloopt.Daarom ben ik op zeker gegaan en heb ik mn geld terug gevraagd.:)

Ik had juist weinig zin om mijn geld terug te krijgen.
Heb namelijk het meeste besteld met actie codes, dus zou ik van de 358 euro maar de helft terug krijgen, dus heb nu vervangers gekozen, ben wel erg benieuwd of alles lukt met de verkoopdagen.

Ik heb in mijn bestelling een karton silver salute zitten......alleen verder geen mail gehad...
Wel vandaag een afhaalbericht met daarop alle bestelde producten. Neem aan dat er voor mij dan geen probleem is?

Ik heb in mijn bestelling een karton silver salute zitten......alleen verder geen mail gehad...
Wel vandaag een afhaalbericht met daarop alle bestelde producten. Neem aan dat er voor mij dan geen probleem is?

Als de karton SS daar wel op staat dan lijkt het erop dat jij mazzel hebt PyroDj. De andere SS is ook leuk als vervanger maar wel een stuk duurder...de Secret Salute van Rubro

Ik heb een Heavy 4 en 2x Cruise Rockets besteld. Verder geen mailtje gehad van Wim daarom heb ik hem een mailtje gestuurd. Ik ben benieuwd.

Ik zou eventueel een mailtje kunnen sturen om er zeker van te zijn natuurlijk maar ik hoop het!
Anders inderdaad maar de andere ss als vervanger.....

Als de karton SS daar wel op staat dan lijkt het erop dat jij mazzel hebt PyroDj. De andere SS is ook leuk als vervanger maar wel een stuk duurder...de Secret Salute van Rubro

Ja ik heb een week geleden besteld en alles netjes via de mail bevestigd gekregen enzovoorts. Zo niet, dan kan ik naar Uitgeest karren voor Siro...

Zover ik weet hebben ze wel de volgende producten:

heavy 4
mayday
Cruise Rockets
Space Shooters

Groet :bye:

Ik heb Wim net gesproken en hij heeft gezegd dat alleen (enkele) nieuwe producten van Wolff niet leverbaar zijn. Ik weet dit niet geheel zeker maar de meeste producten (die al besteld) zijn zullen dus wel te krijgen zijn over een weekje.

Ik zou anders gewoon Wim een mailtje doen.

Maar geen paniek dus jongens! (Namens Wim!)

Jammer, mijn karton SS en Asian 100 shots knalcake zijn er niet... Ik mag wat anders uitzoeken of krijg mij geld terug... Geen idee nog wat ik doe... Denk wat andere SS'en!;)

Heren : ik heb vanavond een behoorlijk lang gesprek met Wim gehad en daaruit kwam naar voren dat hij geen Wolff artikelen ( nieuwe colectie ) kan leveren, de reden is mij bekend maar mij werd verzocht dat voor mij te houden. Hij heeft nog wel enkele artikelen op voorraad en die zullen dus gewoon geleverd worden mits de voorraad voldoende is. Iedereen kan zijn bestelling wijzigen in artikelen die op de website staan en mocht je daar niet uit konen dan is er een mogelijkheid om een deel of de gehele bestelling te annuleren. Natuurlijk is dit zuur als je een bestelling hebt lopen en de artikelen kunnen niet worden geleverd, Wim vindt dit zelf misschien nog wel roter dan wij zelf omdat hij in principe zijn afspraken aan ons niet kan nakomen en zal er dan ook alles aan doen om iedereen tevreden te stellen.Ik zelf heb gelukkig andere mooie artikelen kunnen uitzoeken en die kan ik op een van de afhaal dagen gewoon afhalen.

ik ben blij dat ik mijn wolff spulletjes ergens anders heb besteld en hier alleen maar rubro ga ophalen :)

toch is het jammer dat wim nu een hoop mensen moet teleurstellen omdat er gedoe is met de leverancier. Ik hoop dat iedereen zijn of haar bestelling toch naar tevredenheid kan wijzigen want het is en blijft natuurlijk nog steeds een korting die je bijna nergens anders tegen komt (als je van de actie bonnen gebruikt heb gemaakt natuurlijk)

hehe, he.... Sjonge jonge... Wat ik met deze man heb mee mogen maken zeg! Ik zal het jullie uitleggen! Anderhalve maand terug ongeveer of misschien wel langer, werden wij als liefhebbers ineens 'gedwongen' nieuwe artikelen te bestellen omdat er ook weer spullen van bon-fireworks ineens niet meer in het assortiment zaten. Afijn, ik een nieuwe bestelling geplaatst. De dag erna ging ik me toch wel afvragen wat er zich daar nou iedere keer allemaal afspeelt en ben ik tot de conclusie gekomen om mijn geld terug te vorderen. Dit heb ik netjes aan Wim gevraagd en ik heb er bij uitgelegd dat ik geen zin heb om straks in december bericht te krijgen dat er ineens geen producten leverbaar zijn. Nee, dat was allemaal niet mogelijk want Wim had de 19% btw al betaald en bla bla bla, wat hij kon doen is mijn geld terug storten zonder de 19% btw, ja, daar begin ik dus niet aan, ik was dus gedwongen om mijn spul nog daar te halen. Gister 23 december, hoe fijn wil je het hebben (over kruitstress gesproken), krijg ik dan een mailtje dat in mijn bestelling 24 silver salutes en 24 pakken cruise rockets niet leverbaar zijn. Het bloed kroop onder m'n nagels vandaan, eerlijk waar.

Ik heb Wim gevraagd het geld terug te storten van de 24 silver salutes en 24 pakken cruise rockets. Mijn overige deel haal ik er nog wel op om te kijken hoe de verkoop daar verloopt. Voor volgend jaar ben ik in ieder geval helemaal klaar met deze zaak, laat dat even duidelijk zijn.

Ik kreeg gisteren ook een mail van Wim dat de Wanted niet kon worden geleverd. Jammer, maar wel netjes dat hij van tevoren een mail stuurt en je de mogelijkheid geeft om het bedrag terug te laten storten of iets anders uit te zoeken. In de mail werd niets aangegeven over de Cruise Rockets, dus die zal ik nog wel krijgen dan.

Oke, dan heb je geluk gehad.

Naast al deze voorvallen heb ik ook buiten vwc slechte verhalen gehoord, ik woon hier in de buurt maar haalde uit zekerheid toch mijn vuurwerk ergens anders...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan