Hallo Allemaal.
Het is weer een roerig dagje geweest met alle verbouwingen en tussentijds diverse mails die ik heb gelezen.
Hieruit blijkt dat veel mensen het laatste mailtje dat wij vroegen om de lijst te mailen nogal vreemd vonden.
De reden hiervoor was: Wij zijn aan het verbouwen op de haarlemmerstraat. Daar staat de pc met alle bestellingen erin.
Echter is het zo dat deze pc dus nu staat ingepakt in 1 van de 30 dozen. Dus aangezien ik het een en ander wou controleren
Wat betreft de voorbestellingen van onze kant bij de fabrikant had ik dus deze bestellingen nodig.
Kon dus 2 dingen doen, jullie mailen of weer 30 dozen gaan openmaken om te kijken in welke de pc zit. Ik heb dus voor het eerste gekozen.
Echter kwam ook de vraag of er nog nieuwe producten op de actiebonnensite komen. Nee er komen geen nieuwe producten meer op.
Er gaan er zelfs een aantal af omdat we alleen bij Wolff al te horen hebben gekregen dat er van de producten die wij van wollf voeren op de actiesite
Er al ruim 7 uit het assortiment zijn genomen. Dit is voor ons ook overmacht want ik kan de fabrikant niet verbieden iets uit zijn assortiment te halen.
NU HET VOLGENDE:
Aangezien ik dit toch ***lig vindt dat er een aantal producten niet meer leverbaar zijn en ik dus een vervanger zou moeten aanbieden, en dat wil ik niet wil ik een ieder het onderstaande aanbieden.
Ik doe dit ook maar eenmalig en wie eerst nee zegt dat wil ik niet, ook niet later zeuren dat bepaalde producten er niet meer zijn en je dus een vervanger krijgt want ik heb dit bij deze gemeld.
Ik wil jullie aanbieden om met de gekochte actiebonnen gewoon te bestellen op de huidige site
WWW.VUURWERK4ALL.NL
Dit heeft wel wat gevolgen:
Als je hiervoor kiest dan vervallen al je eerdere bestellingen gekocht met je actiebon. Je begint dus gewoon op 0.
Ik verscheur deze bestellingen ook direct. Dus u kiest of voor bestellen op de site nu met de nieuwe producten of u houdt uw oude bestelling aan.
Wil je dit niet ook goed maar er zullen een aantal dingen verdwijnen omdat wij ze gewoonweg nu niet meer kunnen bestellen,
Wat eerder in het jaar nog geen probleem was en er nu toch zijn uitgegaan.
Op de huidige site staan wel de nieuwe producten van Wolff en rubro al.
Bonfire nog helaas niet maar dat komt omdat wij als winkelier nog steeds niks van bonfire te horen hebben gehad en plaatsen zodra ze ons benaderd hebben, we gaan niet vissen via forums.
Nou ik geloof dat we op deze manier toch wel aangeven dat we het goed menen en niemand te kort willen doen.
Op deze manier moet je wel opnieuw je producten bestellen maar je kunt ook de nieuwste producten dan bestellen met je actiebon.
Wil je dit dan graag voor het weekend even dit doorgeven.
Gaarne gewoon op
[email protected] even doorgeven dat je met je codes wil bestellen op de nieuwe site.
Dan verscheur ik hier alle ouwe bestellingen en kun je direct op de nieuwe site bestellen.
Ik hoor wel wie wel en wie niet.
Gr Wim