Vuurwerk4all Leiderdorp

Status
Niet open voor verdere reacties.
Gespot op www.vuurwerk4all-leiden.nl

" Buiten de 25% Kortings Actie vallen het Buurt Assortiment en het nieuwe
Event 4 Seasons 100 schots blok. Dit hebben wij niet verzonnen maar er zijn
weer een paar medewinkeliers geweest die deze korting schijnbaar niet
kunnen aanbieden dus hebben aan de bel getrokken bij de fabrikant.
Vandaar dat wij deze 2 producten dus niet met 25% korting kunnen aanbieden."

Misschien wat meer duidelijkheid over de 25% actie m.b.t. Rubro art.

Gr. Teejoo

Gespot op www.vuurwerk4all-leiden.nl

" Buiten de 25% Kortings Actie vallen het Buurt Assortiment en het nieuwe
Event 4 Seasons 100 schots blok. Dit hebben wij niet verzonnen maar er zijn
weer een paar medewinkeliers geweest die deze korting schijnbaar niet
kunnen aanbieden dus hebben aan de bel getrokken bij de fabrikant.
Vandaar dat wij deze 2 producten dus niet met 25% korting kunnen aanbieden."

Misschien wat meer duidelijkheid over de 25% actie m.b.t. Rubro art.

Gr. Teejoo

Als je van de man zelf ( Wim ) meer info wilt, zou je hem moeten mailen.

Hij is namelijk niet meer actief op dit forum!

Gr Rik!:bye:

Bon is verkocht aan mij :P geld is overgemaakt bedankt he kwintos.

Dat is heel mooi, gefeliciteerd met je aankoop Koen.

Even ter goede orde : voortaan bij het te koop aanbieden van spullen etc. dan kan dit geplaatst worden in dit deel van het forum wat daar special voor is aangemaakt. Dank jullie wel.

Bon is verkocht aan mij :P geld is overgemaakt bedankt he kwintos.

he shit te laat! hahah!

sorry voor de offtopic.

ontopic: al mijn bonnen uitgegeven...nu helaas nog even wachten! haha! mooie actie met die 25% korting. wim is goed bezig dit jaar! en misschien volgend jaar weer een filiaal erbij...

Ja, ik was er optijd bij gelukkig, ook deze bon ( nummer 6 ) zal goed besteed worden. tevens vind ik de 25 % kortings actie ook erg aantrekkelijk, de secret salute en de stage maker en nog wat kleine producten zijn inmiddels bij besteld,
dikke plus voor wim dit jaar!!

Geachte Klant.

Bij deze willen wij u vragen om de bevestiging die u heeft gehad van uw bestelling of veilingverkoop te mailen naar
het volgende adres. [email protected]

Waarom ? Dit omdat wij nu alle bestellingen nu gaan nalopen en geen fouten willen maken.
Dit is misschien voor u een omslachtige maar voor ons dubbele controle.
Dit omdat wij graag de status van 100% Leveringsgarantie nakomen.

De bestellingen worden namelijk dubbel nagelopen door zowel als mij en door mijn zakenpartner.
Wij gaan namelijk aankomende week alle bestellingen definitief maken bij de fabrikanten.

Stuur alstublieft naar bovenstaand adres [email protected]
en niet replyen op deze mail.
Dan komt het namelijk direct in de juiste mailbox van mijn partner terecht.

Met Vriendelijke Groet;
Wim Honsbeek

Vuurwerk4all -Leiden - Leiderdorp

Bovenstaande E-Mail niet mogen ontvangen.

Bevestigingen van de Bestellingen heb ik ook nooit digitaal bewaard aangezien er op stond,

Print de E-Mail die u ontvangt en neem deze mee naar de winkel.
Deze geldt namelijk als uw bewijs voor uw bestelling.
Bestellingen worden alleen meegegeven aan personen van 16 jaar en ouders.

E-Mail naar Wim is de deur uit, eens zien hoe we dit gaan oplossen :p

Na deze fijne bestelling doorgereden naar een andere uithoek in zuidholland, leiderdorp, vuurwerk4all. Op mijn bestelling stond 18:00-21:00. En dus was ik om 18:00 aanwezig bij de winkel! Voldoende parkeer gelegenheid op dit industrie terrein, beetje lastig te vinden maar Tom en Tom waren erg goed in het geven van aanwijzingen.
Eenmaal voor de deur om 18:00, ik pak de deurknop en voel wat weerstand... hmmz iets harder duwen dan? Nope deur zat op slot! Enigsinds verbaasd aangebeld/geklopt en na een aantal seceonden werd er opgedaan door een jonge dame! ''hallo?'' Ik: '' Ik kom mijn bestelling van 18:00u ophalen'' Zij: '' ja we zijn even 15-20 min aan het eten, even wachten dus.'' BOEM!! Deur dicht! Enig sinds verbaasd 2-3 min gewacht! Er kwamen onderhand steeds meer klanten en op een gegeven moment stonde we in de rij om 18:10u savonds voor vuurwerk:P.. Tot 18:20 geen reactie vanuit de winkel! Totdat gelukkig de deur opging! Na wat chaos uiteindelijk bij de afhaal balie terecht gekomen, super klein hokje en super druk!.. Jonge dam nam mijn bestelling in ontvangst en begon al met klagen dat het lastig te vinden zou zijn! Altijd lekker, zou ik maar zeggen! gelukkig mijn bestellingen gevonden! 2 tassen overvol met zware cake's!!! Die veel geld koste!! tasje waren beide aan het schuren! Ik wees daarop en werd een beetje lacherig afgedaan! Deze dam kon zelf niet de tassen tillen maar mijn wel vertellen dat z niet te zwaar voor de plastic tasje waren! Nogmaals werden ze opgetild en wat gebeurt er? Juist tasje schuurt 200€ aan cake's BOEM op de grond! oneeee!!! Baas erop, beweerde dat het geen kwaad kan, en ach wat heb ik als ''leek'' dan nog in te brengen over stijgladingen en zo? lol.. Schande!

De loactie om mijn bestelling te checken was een afgedankte tafel in een volle ruimte! waar iederen in de rij stond, tot buiten aan toe! Eigenlijk niet te doen! maar wou toch even mijn cake's checken! gelukkig gelukt en wou nu snel weg! Flikkerde bijna nog over een medewerker heen die roken voor de deur belangrijker vind dan klanten.. Anyway wat een drama zaak was dit! 40min gereden uit Den Haag 0Celsius buiten, en wat flikken ze me? EEn dichte deur? 20min in de *** kou gestaan met me vriendin die het al zo zwaar heeft deze laatste dagen van het jaar! Wat een schande never nooit meer naar deze drama zaak toe!!!!!

Uiteindelijk cijfer: 2 (Collectie was goed:P)

Trip report van moi vorig jaar.

http://www.vuurwerkcrew.nl/forum/showthread.php?t=19678

Hmm, ik ben benieuwd dan naar het einde van het jaar.

De site voor zowel Leiden als Leiderdorp worden/zijn volledig geupdate met nieuwe artikelen. De actiebonnen site blijft hetzelfde, dus geen nieuwe artikelen (heb voor de zekerheid even nagevraagd).

Niet dat de kans aanwezig is dat ik hier mijn bestelling ga ophalen, toch nog even mijn mening over de gratis vuurwerk acties van jullie...

Simpel gezged, doe het dan niet. Bagger Cake's! geef gewoon of iets goeds of een extra kleine korting. Ook dit extratje zal mij niet over de streep trekken.

En dat terwijl jullie zeker 1000€ aan spullen hebben die ik hoe dan ook ergens bestel.

Bijzondere note;

''Rubro Flash Rockets

12 pijlen gevuld tot 40 Gram met harde burstknal

''

Voor 7,50€, volgens mij gewoon die rare devil pijlen en absoluut geen 40grs knal pijlen!

Hallo Allemaal.

Het is weer een roerig dagje geweest met alle verbouwingen en tussentijds diverse mails die ik heb gelezen.

Hieruit blijkt dat veel mensen het laatste mailtje dat wij vroegen om de lijst te mailen nogal vreemd vonden.
De reden hiervoor was: Wij zijn aan het verbouwen op de haarlemmerstraat. Daar staat de pc met alle bestellingen erin.

Echter is het zo dat deze pc dus nu staat ingepakt in 1 van de 30 dozen. Dus aangezien ik het een en ander wou controleren

Wat betreft de voorbestellingen van onze kant bij de fabrikant had ik dus deze bestellingen nodig.

Kon dus 2 dingen doen, jullie mailen of weer 30 dozen gaan openmaken om te kijken in welke de pc zit. Ik heb dus voor het eerste gekozen.

Echter kwam ook de vraag of er nog nieuwe producten op de actiebonnensite komen. Nee er komen geen nieuwe producten meer op.

Er gaan er zelfs een aantal af omdat we alleen bij Wolff al te horen hebben gekregen dat er van de producten die wij van wollf voeren op de actiesite

Er al ruim 7 uit het assortiment zijn genomen. Dit is voor ons ook overmacht want ik kan de fabrikant niet verbieden iets uit zijn assortiment te halen.

NU HET VOLGENDE:

Aangezien ik dit toch ***lig vindt dat er een aantal producten niet meer leverbaar zijn en ik dus een vervanger zou moeten aanbieden, en dat wil ik niet wil ik een ieder het onderstaande aanbieden.
Ik doe dit ook maar eenmalig en wie eerst nee zegt dat wil ik niet, ook niet later zeuren dat bepaalde producten er niet meer zijn en je dus een vervanger krijgt want ik heb dit bij deze gemeld.

Ik wil jullie aanbieden om met de gekochte actiebonnen gewoon te bestellen op de huidige site WWW.VUURWERK4ALL.NL

Dit heeft wel wat gevolgen:

Als je hiervoor kiest dan vervallen al je eerdere bestellingen gekocht met je actiebon. Je begint dus gewoon op 0.
Ik verscheur deze bestellingen ook direct. Dus u kiest of voor bestellen op de site nu met de nieuwe producten of u houdt uw oude bestelling aan.

Wil je dit niet ook goed maar er zullen een aantal dingen verdwijnen omdat wij ze gewoonweg nu niet meer kunnen bestellen,

Wat eerder in het jaar nog geen probleem was en er nu toch zijn uitgegaan.

Op de huidige site staan wel de nieuwe producten van Wolff en rubro al.

Bonfire nog helaas niet maar dat komt omdat wij als winkelier nog steeds niks van bonfire te horen hebben gehad en plaatsen zodra ze ons benaderd hebben, we gaan niet vissen via forums.

Nou ik geloof dat we op deze manier toch wel aangeven dat we het goed menen en niemand te kort willen doen.

Op deze manier moet je wel opnieuw je producten bestellen maar je kunt ook de nieuwste producten dan bestellen met je actiebon.

Wil je dit dan graag voor het weekend even dit doorgeven.

Gaarne gewoon op [email protected] even doorgeven dat je met je codes wil bestellen op de nieuwe site.

Dan verscheur ik hier alle ouwe bestellingen en kun je direct op de nieuwe site bestellen.

Ik hoor wel wie wel en wie niet.

Gr Wim

IK neem aan dat de mensen die het niet wijzigen omdat ze misschien maar 1 of enkele Wolff artikelen hebben staan gecompenseerd worden met een gelijkwaardig artikel, die mensen hoeven toch niet te reageren ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan