Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Vraag aan de Crew: ik neem aan dat er een Topic voor VW4all blijft bestaan als dealer zijnde? En mogen VWC' ers nieuws blijven plaatsen als we dat horen? Bijv. over nieuwe producten, acties, etc.? Ik zou het prettig vinden om hier duidelijkheid over te hebben. Alvast bedankt!
Uiteraard zal dit gewoon toegestaan zijn en online blijven.![]()
Volgens mij heb ik wat gemist, kan iemand mij in het kort misschien duidelijk maken wat er is gebeurd ?
Zie post #379 hierboven voor een beknopte uitleg...
Heel goede kritische vraag. Ik kan kort vermelden dat Wim zogezegd aan het spammen was en dit niet door de moderators vuurwerkcrew werd gepikt. Hiervoor kreeg Wim een waarschuwing en dat was voor hem de druppel. Het ging hierbij over zijn veilingsite, wat al eerder hier besproken was op het forum. Beide partijen, vwc en Wim, hebben toen uitleg gegeven aan hun interpretatie. Volledig correct gegaan.
Persoonlijk vind ik Wim een schappelijk kerel. Een man met passie. Ondanks mogelijke commerciele belangen van deze man, is hij onmiskenbaar met veel passie bezig op vuurwerkgebied. In dat opzicht vind ik het jammer dat het is gelopen, zoals dat nu is.
En hier laat ik het bij.
Wat is precies de aktie op bonfire producten? dat kan ik nergens ontdekken..
ik snap ook nog steeds niet precies hoe en wat, net als hoe het met de veiling site gegaan is! ik had de laatet keer een aantal artikelen gewonnen maar nooit een factuur of iets meer gekregen ( heb ik nu ook geen behoefte meer aan, geld is besteed na een paar weken wachten ) maar toch niet zo netjes,
gr koen