Vuurwerk4all Leiderdorp

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik neem aan dat jullie gewoon contact met hem kunnen opnemen hier over.
Voor jullie zal dit geen gevolgen hebben, hij is enkel gebannend om de reden die Mike aan geeft.

Wim schijnt al langer op andere fora actief te zijn. Maar je hoeft niet perse naar een ander forum om op de hoogte te blijven. Als je eerder bij VW4all hebt besteld dan heb je je waarschijnlijk ook aangemeld voor de nieuwsbrief wat onderdeel is van het aanmaken van je account. Via de VW4all-nieuwsbrief zal je ook op de hoogte worden gehouden.

Vraag aan de Crew: ik neem aan dat er een Topic voor VW4all blijft bestaan als dealer zijnde? En mogen VWC' ers nieuws blijven plaatsen als we dat horen? Bijv. over nieuwe producten, acties, etc.? Ik zou het prettig vinden om hier duidelijkheid over te hebben. Alvast bedankt!

Vraag aan de Crew: ik neem aan dat er een Topic voor VW4all blijft bestaan als dealer zijnde? En mogen VWC' ers nieuws blijven plaatsen als we dat horen? Bijv. over nieuwe producten, acties, etc.? Ik zou het prettig vinden om hier duidelijkheid over te hebben. Alvast bedankt!

Uiteraard zal dit gewoon toegestaan zijn en online blijven. :wink:

Zie post #379 hierboven voor een beknopte uitleg...

Die post heb ik inderdaad opgemerkt, maar als ik dit citeer van Mike:

'Wij gaan de berichten bekijken en opschonen waar mogelijk, dit heeft momenteel echter geen prioriteit.

Het is erg spijtig dat Wim deze keuze gemaakt heeft, deze keuze is naar aanleiding van de regels op het forum. Wij hebben diverse berichten van Wim verwijderd waarbij de regels werden overtreden, Wim is hierbij constant op de hoogte gebracht. De reacties van Wim en de wijze waarop hebben ons echter doen besluiten om het account op non-actief te zetten.'

Dan neem ik aan dat er zich een voorval heeft voorgedaan. Ik vroeg me dan ook af of iemand mij hierover wat informatie kan verschaffen.

Heel goede kritische vraag. Ik kan kort vermelden dat Wim zogezegd aan het spammen was en dit niet door de moderators vuurwerkcrew werd gepikt. Hiervoor kreeg Wim een waarschuwing en dat was voor hem de druppel. Het ging hierbij over zijn veilingsite, wat al eerder hier besproken was op het forum. Beide partijen, vwc en Wim, hebben toen uitleg gegeven aan hun interpretatie. Volledig correct gegaan.

Persoonlijk vind ik Wim een schappelijk kerel. Een man met passie. Ondanks mogelijke commerciele belangen van deze man, is hij onmiskenbaar met veel passie bezig op vuurwerkgebied. In dat opzicht vind ik het jammer dat het is gelopen, zoals dat nu is.

En hier laat ik het bij.

Heel goede kritische vraag. Ik kan kort vermelden dat Wim zogezegd aan het spammen was en dit niet door de moderators vuurwerkcrew werd gepikt. Hiervoor kreeg Wim een waarschuwing en dat was voor hem de druppel. Het ging hierbij over zijn veilingsite, wat al eerder hier besproken was op het forum. Beide partijen, vwc en Wim, hebben toen uitleg gegeven aan hun interpretatie. Volledig correct gegaan.

Persoonlijk vind ik Wim een schappelijk kerel. Een man met passie. Ondanks mogelijke commerciele belangen van deze man, is hij onmiskenbaar met veel passie bezig op vuurwerkgebied. In dat opzicht vind ik het jammer dat het is gelopen, zoals dat nu is.

En hier laat ik het bij.

Amen.:cool:

Ik ben blij met de acties die hij organiseerd en hier publiceerde, heb nu een hoop vuurwerk voor weênig :D

Ik zag dat de eerste versie van de veiling weer online staat. Weet iemand hoe ik in deze versie een autobod kan instellen, ik kan het niet vinden?. Bijna iedereen op die veiling maakt er gebruik van, dus steeds een handmatig bod invoeren schiet niet echt op.

na het prikken van me zusje(ik hoor jullie nastyboys al denken ;-) ) het is een zeer mooie tatoo geworden , daarna heeft wim haar wat folders mee gegeven. Ik dacht laat ik ze ff inscannen voor jullie.

foto1.jpg

foto2.jpg

foto3.jpg

foto4.jpg

foto5.jpg

foto6.jpg

Ik heb van de week nog contact gehad met Wim. De webshops van Vuurwerk4all gaan 1 september a.s. live met de collecties zoals die op dat moment beschikbaar en/of bekend zijn. Er komen zeker nog nieuwe producten bij.

Overigens is er nu al een actie op Bonfire-producten. Oftewel: een deel van de webshops is al open en in dit geval is dat Leiden. Voor meer info zie: http://www.vuurwerk4all-leiden.nl

Misschien toch maar is kijken of leiderdorp/leiden mogelijk is om dit jaar vuurwerk te halen. Dit soort akties krijg ik niet in de buurt.

Helaas vind ik de wijze waarop de akties kenbaar worden gemaakt en de manier waarop men er gebruik van kan maken verre van duidelijk. Zo kun je op de ene pagina een extra meterpakket krijgen wanneer je 5 bonfire produkten koopt en weer op een ander pagina algemeen gratis vuurwerk krijgt bij een bepaald bedrag. Weer op een ander pagina kun je korting krijgen op vuurwerk.. Enz. Enz. En nergens is duidelijk hoe en wat. Zo zoek ik die codes waarover het men heeft... Denk je dat ik die kan vinden?? M.a.w je wordt dood gegooid met akties die onsamenhangend en ondoordacht zijn opgemaakt. Door de bomen het bos niet meer zien is mijns inziens enigszins hier wel van toepassing.

die codes was van een aktie bij vuurwerk4all in mei, je kon de hele maand mei codes kopen van 100 euro, en dan kon je voor 200 euro vuurwerk bestellen, deze site en afdeling is dus niet van toepassing voor mensen zonder codes, en deze zijn niet meer te krijgen.

Verder ben ik het ook wel met je eens, over de onduidelijkheid van de acties. ik snap ook nog steeds niet precies hoe en wat, net als hoe het met de veiling site gegaan is! ik had de laatet keer een aantal artikelen gewonnen maar nooit een factuur of iets meer gekregen ( heb ik nu ook geen behoefte meer aan, geld is besteed na een paar weken wachten ) maar toch niet zo netjes,

gr koen

Potverdorrie ben ik dus te laat met doe codes. Wilde er wel een aantal van hebben..
Pech gehad, tenzij Wim me kan matsen . :)

hahaha als ie jou matst kan hij iedereen wel 100 euro laten betalen en 200 euro vuurwerk ervoor gaan geven, wie wil dat nou niet !!

ik snap ook nog steeds niet precies hoe en wat, net als hoe het met de veiling site gegaan is! ik had de laatet keer een aantal artikelen gewonnen maar nooit een factuur of iets meer gekregen ( heb ik nu ook geen behoefte meer aan, geld is besteed na een paar weken wachten ) maar toch niet zo netjes,

gr koen

Ik weet dat Wim middenin een verbouwing, verhuizing en vakantieperiode zit/zat en dan kunnen dingen natuurlijk net ff iets langer duren. Binnenkort komen die facturen vanzelf, je krijgt de spullen immers toch pas aan het eind van het jaar. Ik denk alleen wel k0enn dat je mis zit met je verhaal over de veiling: er staat volgens mij in de voorwaarden dat als je geboden hebt en je een artikel wint, je koop- en betaalplicht hebt. Dus reken er maar op dat die spullen toch echt van jou zijn en de factuur binnenkort komt!!

EDIT: heb net ook mijn mail geopend en daarin staat een bericht van Wim dat de facturen binnenkort worden verstuurd...

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan