Vuurwerk4all Leiderdorp

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik kan helaas al mededelen dat Wim van Vuurwerk4all GEEN vergunning heeft gekregen, omdat de stad al zijn vergunningen heeft gegeven aan andere winkels. Ik zal aan Wim vragen of die zelf ook nog even kan reageren!

Rik.

Ik kan helaas al mededelen dat Wim van Vuurwerk4all GEEN vergunning heeft gekregen, omdat de stad al zijn vergunningen heeft gegeven aan andere winkels. Ik zal aan Wim vragen of die zelf ook nog even kan reageren!

Rik.

Dat is balen zeg! Ik heb regelmatig contact met Wim maar dit wist ik nog niet. Ben benieuwd naar zijn reactie!

Jah sorry misschien moest ik iets duidelijker zijn.... Hij heeft dus geen vergunning gekregen om 00:00 open te gaan.

Laatst bewerkt:
Belangrijke vraag dan. Vanaf hoe laat zal de verkoop/afhalen dan nu wel geschieden?
Misschien een idee om tussen 7 en 9 uur in de ochtend de freaks hun zooi af te laten halen?

Hallo Allemaal
Er staat nogal het een en ander verkeerd.
Wij hebben in Leiderdorp geen vergunning gekregen om snachts om 12 uur open te gaan.
Dit omdat er maar 12 vergunningen voor openingen buiten de winkeltijden wet worden afgegeven.
Deze waren inmiddels al alle 12 weg.

Dus we gaan gewoon om 8 uur smorgens open.
Leiden is ook gewoon open met dezelfde tijden als leiderdorp.

gr wim

Nieuwe producten lesli Made in china online

Hallo we hebben net de productplaatjes van de made in china line gekregen.
Deze hebben we dan ook net geupload naar de webwinkel van Vuurwerk4all Leiden.

Deze rubriek is dan ook weer compleet.
Filmpjes hebbenw e helaas nog niet die volgen later.

Gr. Wim

Die lesli lijn komt die nu ook bij de actiebonnen site?Aangezien de dragonline nu weg is.

Dat moeten we nog gaan overleggen maar denk het niet want er zit een vaste adviesprijs aan vast.
Wel gaan we dit weekend de actiebonnensite updaten.
Dan komen er alle producten te staan die totdat de bonnen verbruikt zijn in blijven staan.

gr wim

Nieuwe producten lesli Made in china online

Hallo we hebben net de productplaatjes van de made in china line gekregen.
Deze hebben we dan ook net geupload naar de webwinkel van Vuurwerk4all Leiden.

Deze rubriek is dan ook weer compleet.
Filmpjes hebbenw e helaas nog niet die volgen later.

Gr. Wim

Hi Wim, ongetwijfeld heeft Lesli van elke product een wat uitgebreidere omschrijving dan wat er nu op Leiden-site staat. Lijkt me een goed idee om deze op te vragen en aan de beschrijving op de site toe te voegen? Ben wel nieuwsgierig namelijk...

Hi Wim, ongetwijfeld heeft Lesli van elke product een wat uitgebreidere omschrijving dan wat er nu op Leiden-site staat. Lijkt me een goed idee om deze op te vragen en aan de beschrijving op de site toe te voegen? Ben wel nieuwsgierig namelijk...

Voor zover voorhanden alles erbij gezet.
Als je op het product klikt kom je bij de beschrijving.
Klik hier en je zit gelijk in de goede rubriek1 product staat niks bij deze moet ik even opvragen.

gr wim

Laatst bewerkt:
Een tijdje geleden stond er ook wat van Royal op de site. Is het in de toekomst nog mogelijk dit te bestellen?

Idd zonde dat dat weg is, en dat lesli min of meer daarvoor in de plaats is gekomen. Wanneer zijn de feest artikelen van lesli binnen????

Beste leden,

Wim (vuurwerk4all) heeft ons wederom laten weten dat hij zijn account op VWC niet meer wil gebruiken. Daar wij geen accounts verwijderen en ook niet in één keer alle berichten kunnen verwijderen van zo'n groot account (klopt het forum niet meer), is het account op non-actief gezet door te bannen.

Wij gaan de berichten bekijken en opschonen waar mogelijk, dit heeft momenteel echter geen prioriteit.

Het is erg spijtig dat Wim deze keuze gemaakt heeft, deze keuze is naar aanleiding van de regels op het forum. Wij hebben diverse berichten van Wim verwijderd waarbij de regels werden overtreden, Wim is hierbij constant op de hoogte gebracht. De reacties van Wim en de wijze waarop hebben ons echter doen besluiten om het account op non-actief te zetten.

Wij beseffen dat dit een dealer is waar veel leden contact mee hebben en wat hebben gekocht, uiteraard kunnen jullie hem wel gewoon bereiken via wim[at]vuurwerk4all.nl.

Mvg,

Vuurwerkcrew.nl

Wım heeft wel gezegt dat hij dingen als berichtgevıng enzovoorts op een andere vuurwerksıte zou doorzetten

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan