Vuurwerk4all Leiderdorp

Status
Niet open voor verdere reacties.
OOOPS, het zijn 6 bonnen geworden! Het is gewoon een geweldige actie Wim. Kan ik nu eens lekker gaan kijken wat er op het lijstje komt te staan. Heerlijk, in mei al lijstjes in elkaar toveren:angel:

in de rubriek 'Dynasty Diverse' staan ook de cruise rockets. Alleen staat er boven in deze rubriek, OP=OP. Erg jammer, want de cruise rockets zijn de beste gilpijlen die er zijn in Nederland (vind ik).

Zullen deze echt niet meer terug komen als ze op zijn? Hoop namelijk dat ze gewoon lekker in het assortiment blijven!

Ik zie zojuist dat Dragon Line is toegevoegd. Volgens mij ook een aantal nieuwe cakes in deze lijn, 2 paketten en vuurpijlen. Helaas nog geen prijzen en filmpjes van de nieuwe producten.

hey wim, toffe lijn hoor die dragon serie, ik had vorrig jaar 2 kleine cakes van deze lijn, en zal ze toe voegen aan me lijstje van dit jaar, achteraf toch jammer dat ik niet meer bonnen gekocht heb!!

grtz

Wim, zou je de cruise rockets in je assortiment kunnen houden zodat wij ze met bon kunnen bestellen?

Ook ik zou dit erg op prijs stellen! wil het liefst nog even wachten met bestellen, en hoop dat deze pijltjes er weer gewoon in komen, elke freak wilt ze wel!

Ook ik zou dit erg op prijs stellen! wil het liefst nog even wachten met bestellen, en hoop dat deze pijltjes er weer gewoon in komen, elke freak wilt ze wel!

Ook ik zou dit erg waarderen. Na het zien van de projecten met de cruise rockets besloten dat ik toch een aantal doosjes wil kopen.

En wanneer komt die GE WEL DIG GE Big Shot nou?

Groet Dim

Nog een vraag voor je, Wim :p
Ik heb gister 1 maal de Hollands Glorie besteld omdat het de laatste was en hij in de op=op categorie stond. Echter zag ik dat er vandaag weer 5 waren. Hoe werkt dit precies?

Afgelopen woensdagavond 1 juni zijn Arjan (Torrr) en ik naar Leiden gegaan om eens een kijkje te nemen bij Wim (vuurwerk4all).
Maar een kijkje werdt de gehele avond en ik kan jullie verzekeren dat Wim er echt alles aan doet om een 100% tevredenheids garantie kan geven omtrent de bestellingen, verleden jaar heeft iedereen zijn bestelling compleet gehad naar tevredenheid, vertelde Wim trots.

Wim bedankt voor je ontvangst, en Arjan is nog niet uit over de lettertype:wink:

Afgelopen woensdagavond 1 juni zijn Arjan (Torrr) en ik naar Leiden gegaan om eens een kijkje te nemen bij Wim (vuurwerk4all).
Maar een kijkje werdt de gehele avond en ik kan jullie verzekeren dat Wim er echt alles aan doet om een 100% tevredenheids garantie kan geven omtrent de bestellingen, verleden jaar heeft iedereen zijn bestelling compleet gehad naar tevredenheid, vertelde Wim trots.

Wim bedankt voor je ontvangst, en Arjan is nog niet uit over de lettertype:wink:

Heb je ook nog de old skool bommenwerpers gehaald?
Of dan ten minste wat morning glory's?

Komt met Diamond professional nog terug met o.a. de Anaconda?
btw, goed dat de DRGN line erbij zit.

Ik zie nu ook dat de DRGN Line erbij zit...had ik maar twee bonnen gekocht i.p.v. één :shocked:.

Ik denk dat een heel groot deel van mijn collectie dit jaar uit Leiderdorp gaat komen. :D

Hallo Steef
Ik gaat ff kijken wat ik kan doen maar wil heel even afwachten omdat bonfire dus ook met nog eens een uitbreiding van 5 artikelen komt.

Ik moet kijken hoe wij met de ruimte uitkomen want ik wil net als vorig jaar de 100 procent leveringsgarantie weer behalen en dus ook kunnen garanderen.

Dus zodra ik wat meer weet dan ga ik verder kijken want zit nog steeds op prijzen en plaatjes bonfire te wachten.

gr wim

Wim, zou je de cruise rockets in je assortiment kunnen houden zodat wij ze met bon kunnen bestellen?

Hallo
Ja het werd wat later he ha ha
Maar was gezellig dus
en die bommenwerpers zakken vol van ha ha dus geen probleem

gr wim

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan