Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Wim, zou je de cruise rockets in je assortiment kunnen houden zodat wij ze met bon kunnen bestellen?
Ook ik zou dit erg op prijs stellen! wil het liefst nog even wachten met bestellen, en hoop dat deze pijltjes er weer gewoon in komen, elke freak wilt ze wel!
Afgelopen woensdagavond 1 juni zijn Arjan (Torrr) en ik naar Leiden gegaan om eens een kijkje te nemen bij Wim (vuurwerk4all).
Maar een kijkje werdt de gehele avond en ik kan jullie verzekeren dat Wim er echt alles aan doet om een 100% tevredenheids garantie kan geven omtrent de bestellingen, verleden jaar heeft iedereen zijn bestelling compleet gehad naar tevredenheid, vertelde Wim trots.
Wim bedankt voor je ontvangst, en Arjan is nog niet uit over de lettertype![]()
Heb je ook nog de old skool bommenwerpers gehaald?
Of dan ten minste wat morning glory's?
Om eerlijk te zijn, ik zag ze liggen de bommenwerpers en ik zeg nog tegen Arjan leuk voor de kids, maar ben ze totaal vergeten.![]()
Komt met Diamond professional nog terug met o.a. de Anaconda?
btw, goed dat de DRGN line erbij zit.
Wim, zou je de cruise rockets in je assortiment kunnen houden zodat wij ze met bon kunnen bestellen?
Komen er misschien ook nog knalpijlen in je assortiment Wim? Zoals de Extreme Bang of zoeits dergelijks?
Afgelopen woensdagavond 1 juni zijn Arjan (Torrr) en ik naar Leiden gegaan om eens een kijkje te nemen bij Wim (vuurwerk4all).
Maar een kijkje werdt de gehele avond en ik kan jullie verzekeren dat Wim er echt alles aan doet om een 100% tevredenheids garantie kan geven omtrent de bestellingen, verleden jaar heeft iedereen zijn bestelling compleet gehad naar tevredenheid, vertelde Wim trots.
Wim bedankt voor je ontvangst, en Arjan is nog niet uit over de lettertype![]()