Vuurwerk4all Leiderdorp

Status
Niet open voor verdere reacties.
week3.jpg

Thanks wim voor je reactie op me post. Ook leuk om telezen wat jullie plannen zijn met de winkel in leiden !
Miss ff kijken als ik deze week ff kan langskomen !

Gr stefan

ik heb een vraag. Ik wil namelijk de bestellijst downloaden en dan inleveren in leiden alleen gelden de acties van gratis vuurwerk dan nog steeds? ik zit nu op 150 euro en daar kreeg je best wel een leuk pakketje voor

Hallo

Hallo

Hallo
Alle acties gelden zowel online als in de winkel.

gr wim
vuurwerk4all leiderdorp

ik heb een vraag. Ik wil namelijk de bestellijst downloaden en dan inleveren in leiden alleen gelden de acties van gratis vuurwerk dan nog steeds? ik zit nu op 150 euro en daar kreeg je best wel een leuk pakketje voor

Even Complimenten voor Wim/Vuurwerk4all, dat die openstaat voor de ideeen van de leden en de snelle reactie's op de vragen!

nog even een andere vraag:

ik heb op de webshop gecheckt hoeveel ik moet betalen en hoeveel KG het is ( om het op het lijstje zo over te schrijven ). nou ja ik kom op 44 KG uit. en ik haal altijd samen met me pa. hij is volwassen ikzelf ben 13. Maar moeten we dan de hele tijd 10 KG meenemen en dan weer terug lopen? dat lijkt me een beetje vermoeiend

Hallo

Hallo

Dank je voor het compliment.
Ik doe me best.
Zit nu met kruithanden te tikken ha ha.
Ben op dit moment bezig de bunkers in te richten dus ja dan weet je het wel.

gr wim
Vuurwerk4all Leiderdorp

Even Complimenten voor Wim/Vuurwerk4all, dat die openstaat voor de ideeen van de leden en de snelle reactie's op de vragen!

Update bunker foto's

Update bunker foto's

Hallo Allemaal.
Inmiddels een aantal leveringen binnen gehad dus druk bezig geweest in de winkel.
Tevens een bonfire vitrine gemaakt.
Zie hieronder de foto's.

Gr Wim Vuurwerk4all Leiderdorp.

Laatst bewerkt door een moderator:
Hallo

Hallo

Er zijn medewerkers zat die even mee kunnen lopen.

gr wim

nog even een andere vraag:

ik heb op de webshop gecheckt hoeveel ik moet betalen en hoeveel KG het is ( om het op het lijstje zo over te schrijven ). nou ja ik kom op 44 KG uit. en ik haal altijd samen met me pa. hij is volwassen ikzelf ben 13. Maar moeten we dan de hele tijd 10 KG meenemen en dan weer terug lopen? dat lijkt me een beetje vermoeiend

Hallo Allemaal.
Inmiddels een aantal leveringen binnen gehad dus druk bezig geweest in de winkel.
Tevens een bonfire vitrine gemaakt.
Zie hieronder de foto's.

Gr Wim Vuurwerk4all Leiderdorp.
*veel vuurwerkfoto's*

Wat een prachtige foto's Wim. Om van te smullen!

Hallo Ruben
Ja we doen ons best he ook in de bunkers zodat alles goed geordend staat zodat we ook de klant snel kunnen helpen.

gr wim

hey wim :)

vinden jullie het erg dat ik aankom met wat briefjes en dan een zakje met 100 euro en 2 euro muntjes? :P

want ik kan niet pinnen dus moet ik contant :p

nou, dans wens ik je werknemers veel succes met tellen want het is de opbrengst van het kerstkaartjes lopen dus zal wel een folie zakje zijn met ong 300 muntstukken xD

Help mee de collectie te bepalen !
Zoals u weet gaat eind dit jaar ook de nieuwe winkel aan de haarlemmerstraat in Leiden open.
Aangezien we vrij zijn in de collectie die we daar gaan voeren willen we graag uw hulp inroepen.

Wat willen we weten ?
Als u producten graag zou zien in onze collectie
Laat het dan weten via het onderstaande mail adres.
[email protected] e-mailadres is beschermd tegen spambots. U heeft JavaScript nodig om het te kunnen zien.
Graag dan de naam van het product en van welke collectie deze is.

Natuurlijk is het geen garantie dat deze in de collectie komt.
Wel proberen we zoveel mogelijk te luisteren naar wat de klanten willen.

U kunt het sturen naar het bovenstaande adres.
In het gastenboek moet ik steeds de namen weghalen i.v.m.
overijverige concurrenten die graag alles overnemen.

Alvast bedankt.
Vuurwerk4all

http://www.vuurwerk4all.nl/index.php?option=com_content&view=article&id=49&Itemid=60

Hallo Allemaal
Allereerst natuurlijk iedereen de beste wensen voor 2011.
Ook wil ik een ieder bedanken die ervoor heeft gezorgt dat we 3 dagen geen moment rust hebben gehad en zelfs extra mensen erbij neer moesten zetten ha ha
Het waren weer 3 onvergetelijke dagen, Nogmaals allemaal bedankt.

Wij gaan weer dummies ruimen.
Want we hebben de showroom op de haarlemmerstraat leeggeruimd omdat we die binnenkort geheel gaan verbouwen.
De dummies hebben we in de winkel in Leiderdorp gezet.
Een ieder die er intresse in heeft mag ze gratis ophalen.
Dit kan iedere zondag tussen 12 en 4.
Het betreft alle dummies van wolff die wij in de collectie hadden omdat wij deze dubbel hadden. en een aantal van mercurius en 3 potten van dream fireworks.

gr wim

Welkom
Hallo Allemaal,

Welkom op de site van Vuurwerk4all.
Vuurwerk4all heeft 2 winkels, 1 in Leiderdorp en 1 in Leiden.

Tijdens de voorverkoop kunt u kiezen in welke winkel u uw bestelling wilt afhalen.
Zodat u nooit ver hoeft te reizen om het beste kwaliteitsvuurwerk in huis te halen.

Vuurwerk4all verkoopt de collecties die al jaar en dag op vuurwerksites zoals vuurwerkcrew en freakpyromaniacs in de top 5 van Nederland staan.

Wij Luisteren naar onze klanten en drijven niet onze eigen zin door met wat wij mooi vinden.
Zo weet u zeker dat u altijd het mooiste en beste kwaliteitsvuurwerk in handen heeft.

Er zijn winkels rondom ons heen die door middel van grote reclamecampagnes u proberen te verleiden daar uw vuurwerk te kopen.

U bent hier echter helemaal vrij in, Maar voor dat u uw keus maakt zou ik zeggen kijk eens op 1 van deze vuurwerksite's.
Deze zijn er voor u, en kunt u de meningen lezen van het overgrote publiek en van de mensen die dagelijks met vuurwerk bezig zijn omdat dit hun werk is.

De stroom klanten die wij dit jaar te verwerken kregen bewijst dit wel weer.
Mensen vanuit het gehele land wisten hun weg naar ons te vinden
.

Dit is niet verwonderlijk als je dan leest op de vuurwerksites dat wij alle top collecties in huis hebben.
Wij zeggen altijd maar zo, Het mooiste werk, is VUURWERK.
Zorg alleen wel dat je het echte vuurwerk in huis hebt, En dat haal je natuurlijk bij Vuurwerk4all.

Wij staan ook het gehele jaar tot uw beschikking.
Omdat wij niks anders dan vuurwerk doen in onze winkel kunt u bij ons altijd terecht voor advies e.d.
Wilt u een keer in een vuurwerkbunker kijken dan is dat ook geen probleem, Echter kan dit alleen op afspraak.

Wij hopen u ook eind 2011 weer te mogen verwelkomen in 1 van onze winkels.

Met Vriendelijke Groet;
Het Team van Vuurwerk4all.

http://www.vuurwerk4all.nl/index.php?option=com_content&view=article&id=25&Itemid=28

Vanmiddag was ik te gast bij vuurwerk4all in Leidendorp!!:)
Na vele bakke koffie:wink: en leuke gesprekken mocht ik ook even kijken in de bunkers.
Dit was echt gaaf om te zien zeg en ze vertelde me wat er allemaal komt kijken bij het bouwen van een bunker.
Het was een hele ervaring!!
Ik wil deze mensen hartelijk bedanken voor hun gastvrijheid in hun winkel:)

M.v.g Mart

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan