Vuurwerk winkels Ardennen (rochefort la roche bastogne) etc etc

ben net erug uit la roche, ook ff in het winkeltje geweest. wel grappige dingetjes daar.

heb wat ladycrackers, tankjes, silberwhirls met grijs lont gehaald. en die mini pirats, zijn gewoon halve groene strijkers wel originale weco's dus kwaliteit.

tankjes kosste 1,50. ook de mini pirats waren zo duur. 3 slagstrijkers zijn daar 7 euro dacht ik. rookpotten van tristar 2,50 ps.

Weet een van jullie of er in de buurt van het plaatsje Spa winkels zijn.
Ligt namelijk ook in de ardennen in de provincie Luik.

pb erg welkom!

Zijn er misschien vuurwerk winkels in Belgie/Luxemburg die dicht bij Bleialf (Duitsland) zitten. Want daar zit een camping die zit op 18 Km van Luxemburg en vlakbij de belgische ardennen. Ik zal zelf ook even zoeken. Maar misschien weten jullie er nog een paar.

Dit is allemaal in de buurt van luik. Als ik daar een dagje naar toe zou gaan. Kan ik er wel even langsgaan

Pyrotechnie Liégeoise (La)LPL Fireworks SCS
Rue Auguste Doutrepont 28
4000 Liège

Tristar SD SPRL
Rue Neuve Voie 67
4480 Engis

A & L Events
Rue de la Province 63
4100 Seraing

Hodimont Cotillons
Rue de Limbourg 55
4800 Verviers

Etincelle (L')
Chaussée de Waremme 16A
4500 Huy

JLA JOHNNY LONNEUX ARTIFICE
Rue de Visé 154
4020 Jupille-Sur-Meuse (Liège)

Maison Halleux
Rue Saint-Gilles 27
4000 Liège

Ambiance Fêtes
Chaussée de Tongres 342
4000 Rocourt (Liège)

C.N.S.
Rue du Pont de Wandre 110
4020 Wandre (Liège)

Festy-Party
Chaussée de Tongres 342
4000 Rocourt (Liège)

Laatst bewerkt:
Ik ben ook opzoek naar vuurwerk winkels in Spa. Maar ik kan er echt helemaal niks over vinden. Iemand die mij kan helpen? :)

Ik ben ook opzoek naar vuurwerk winkels in Spa. Maar ik kan er echt helemaal niks over vinden. Iemand die mij kan helpen? :)

Je kan het beste even in de belgische goudengids kijken. Daar staan ook vuurwerk winkels in. Je moet dan alleen op regio zoeken :D.

Heeft iemand ervaring met deze winkel?? ik kan buiten het adres etc niets vinden over het assortiment/prijzen/openingstijden...

Art Pyrotechnique
Avenue de la Résistance 12
6698 Grand-Halleux (Vielsalm)

Het is de enige die dichtbij mijn vakantieadres is (Stavelot). Of zijn er andere goede winkels nabij?

thanks,

cloggy3

edit: laat maar, zie net op pagina 2 dat dit al wat langere tijd geen winkel meer is...

Laatst bewerkt:
Weet iemand misschien een winkel in de buurt van Anseremme ik ga in mei namelijk met school hier naar toe. Wij gaan survivallen daar. En zou graag een leuk souverniertje willen hebben (A)

Greetz pyromempel

Gisteren was ik naar de markt in Bomal.
Momal is een klein plaatsje in de Belgische Ardennen, wat in de buurt van het wat bekendere Durbuy ligt.

Op de markt wordt veelal het zeflde qua kleding gekocht.
Ook kom je veel kraampjes tegen waar je speelgoed en van die pistolen met gele kogeltjes kan kopen.

Toch zag vanavond iets liggen, qua vuurwerk.
Er was een kraampje waar een Le Tigre knalpakket verkocht werd.
En wat losse fontijnen en dikke knallers van Le Tigre.
Ik heb er niks gekocht.
Voor het pakket werd 15 euro gevraagd, wat ik erg dur vond.
En naar de prijs van de dikke knallers en de fontijnen heb ik niet naar gevraagd.

Het was/is oud vuurwerk en misschien gaat het niet eens meer af.
Misschien heeft het vochtig in de opslag gelegen en wat dat betreft, vertrouwde ik het ook niet.

Tot zo ver met kruit avonturen in de Ardennen.

Ik heb al lang gezocht naar vuurwerk winkels in de buurt van Spa d'Or. Ik heb een winkel in Verviers gevonden. Ook in de goude gids is niks meer te vinden. Iemand die mij nu kan helpen?

Alvast bedankt.

Ik ben nog op zoek naar een vuurwerkwinkel in Malmedy.
mocht je er een weten of heb je misschien er zelfs foto's
van, zeg het dan :D

PM's zijn natuurlijk ook welkom~!

Laatst bewerkt:
Dit jaar naar Erezée 30 dec. (40 km onder Luik). Hoorde iemand over La Roche, heb even gezocht maar kan niets vinden op internet (zoekmachine, goudengids). iemand bekend hier in La Roche. En kan je er een beetje leuk spul halen?

Net terug uit la roche, de winkel op 200m van het museum (naast de kerk) heet "Fanthomas" waar ze dus naast BB guns, metal of worstel shirts dus ook vuurwerk verkopen. Een groot deel Tristar, en ook wat Weco knal spul. Verder nog een 10k rolletje, paar (kleine) potjes, fontijntjes, pijlen pakketten en wat klein spul (moon travellers, crackling balls, van die tolletjes en grondbloemen.
Leuk als je in de buurt bent!
Waarschijnlijk kom je wel in la roche als je in de ardenne zit, voor het oorlogs museum, de supermarkt :p of anders wel om te kayakken :D

Net terug uit la roche, de winkel op 200m van het museum (naast de kerk) heet "Fanthomas" waar ze dus naast BB guns, metal of worstel shirts dus ook vuurwerk verkopen. Een groot deel Tristar, en ook wat Weco knal spul. Verder nog een 10k rolletje, paar (kleine) potjes, fontijntjes, pijlen pakketten en wat klein spul (moon travellers, crackling balls, van die tolletjes en grondbloemen.
Leuk als je in de buurt bent!
Waarschijnlijk kom je wel in la roche als je in de ardenne zit, voor het oorlogs museum, de supermarkt :p of anders wel om te kayakken :D

Over een ruime 3 weken ben ik weer in de Ardennen en ga ik zoals altijd Bastogne en La Roche weer even bezoeken.

Denk dat ik maar op de mountainbike La Roche door ga om wat winkeltjes te zoeken na dat ik getraind heb op de Mountainbike routes.

Ga de bovenstaande en door mij eerder genoemde winkels ook weer bezoeken om wat dingen te kopen. Ga dit keer niks meenemen maar ga lekker op de camping en daar buiten stoken :D

Back
Bovenaan