deze ben ik meerder keren langs geweest en staat al een jaar leeg, daarvoor weleens iemand gesproken maar was meer een 1 mans schietbedrijfje die verder niets verkoopt.
ok bedankt ik ik zal het aanpassen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
deze ben ik meerder keren langs geweest en staat al een jaar leeg, daarvoor weleens iemand gesproken maar was meer een 1 mans schietbedrijfje die verder niets verkoopt.
ik heb ook een vraag.
ga naar Roqubrune Sur argens (Frankrijk) iemand bekend of daar ook vuurwerk te krijgen is
ik ben ff een dagje thuis van de ardennen i.v.m. een crematie, ik ga er vanmiddag weer heen tot en met vrijdagm, maar er zit bij la roche en ardenne
idd een vuurwerkwinkel. Er hangen 2 nico posters aan hun deur verkopen weco en sier van skyline, ik heb zelf een bb gun, 2 pakke widowmakers, 2 pakke corsair(mooi afgewerkt), 1 pak bermuda, 3 pakke pico pirat en 1 pak mini corsairs het koste al met al 26.50, is dus duurder als zena, maar ik zal als ik tijd heb een trip report schrijve met foto's, ze hebben hele goeie klanditie
Ik ga van de week nog wel meer hale!![]()
ja, het is waar ongeveer 200 meter en dan aan de overkant van de straat, op de deur hangen 2 posters van nico feurwerk, en in de etalege ligt helamaal onderin een pijlen pakket, ook hengen er t-shirts en zwarte (gothic) dinge bij de deur,,succes
ik ga morgen ff naar een weekmarkt in namur en ik ga da ook langs 2 vuurwerk winkels of vuurwerk te kopen ik had op internet een winkel gevonden au fue follet in malonne die hadden een grote vitrine staan zag ik op hun site met allemaal vuurwerk erin dus daar ga ik zeker ff kijken ik zal morgen wel een kleine trip report maken erover
edit \/
trouwens over die winkel bij het leger museum ik weet volgens mij welke je bedoeld in een winkel straat is die winkel ik ben daar 2 jaar geleden langsgelopen toen ik hier ook was ik toen heb ik er niet gekeken nu ga ik daar zeker wel ff kijken als ik daar in de buurt ben
Ze verkopen daar vuurwerk, luchtdruk pistolen en vis spullen etc. het is voor qua siervuurwerk niet het te bezoeken waard kan ik mij herinneren.
over welke winkel heb je het die au fue follet of die winkel met gothic kleding
update 31-07-08
ik ben gisteren langs au fue follet geweest ze hadden daarzo bij de toonbank een bak met glas ervoor waar wat klein knalvuurwerk lag oa choet bangers china boller a jumping jacks corsairs kleine gele strijkers kleine draaizonnetjes voor op de grond en een soort grondbloemen en verderop in de winkel hadden ze een vitrine staan met wat losse potten en aan aantal pijlen pakketten van 40 euro en een kleine chinese rol hoeveel schots weet ik niet precies hij was 10 euro wat ik allemaal heb gekocht zal ik nog foto's van maken want kan ze hier met het internet van de camping niet uploaden want het is te langzaam helaas heb ik geen foto's van de winkel kunnen maken want was me camera vergeten
hier de dingen die ik heb gekocht \/
10x china boller a € 1,00,- ps
2x choet banger € 5,00,- ps
een cake van skyline paradise € 11,95,- ps
chinese rol € 10,00 ,- ps
ps
ik ga van de week waarschijnlijk nog naar een aantal vuurwerk winkels en naar dorpjes hier in de buurt dus daar koop ik waarschijnlijk ook nog wat jullie horen hier nog van
Ik weet niet hoe die heet het is nl. een tijd geleden, het is gewoon een soort speelgoed winkel(luchtdruk geweren etc.) op een hoek
weet je nog in welke dorp/stad het was anders hebben we er niet veel aan dan kunnen we overal wel gaan zoeken is het mischien in bastogne daar was volgens mij wel een soort speelgoed winkel waar een oude man werkte die zat volgens mij ook op een hoekmaar dat weet ik niet zeker die winkel uit een post eerder van mij zat als je voor het leger museum staat aan de andere kant van de straat aan de linker kant 200 meter verder
Dat had ik al eerder gepost![]()
voor de politie: het ligt echt niet bij mij thuisja, het is waar ongeveer 200 meter en dan aan de overkant van de straat, op de deur hangen 2 posters van nico feurwerk, en in de etalege ligt helamaal onderin een pijlen pakket, ook hengen er t-shirts en zwarte (gothic) dinge bij de deur,,succes