Vuurwerk winkels Ardennen (rochefort la roche bastogne) etc etc

ik heb ook een vraag.

ga naar Roqubrune Sur argens (Frankrijk) iemand bekend of daar ook vuurwerk te krijgen is

ardenne

ardenne

ik ben ff een dagje thuis van de ardennen i.v.m. een crematie, ik ga er vanmiddag weer heen tot en met vrijdagm, maar er zit bij la roche en ardenne
idd een vuurwerkwinkel. Er hangen 2 nico posters aan hun deur verkopen weco en sier van skyline, ik heb zelf een bb gun:D, 2 pakke widowmakers, 2 pakke corsair(mooi afgewerkt), 1 pak bermuda, 3 pakke pico pirat en 1 pak mini corsairs het koste al met al 26.50, is dus duurder als zena, maar ik zal als ik tijd heb een trip report schrijve met foto's, ze hebben hele goeie klanditie:)
Ik ga van de week nog wel meer hale!:D

ik ben ff een dagje thuis van de ardennen i.v.m. een crematie, ik ga er vanmiddag weer heen tot en met vrijdagm, maar er zit bij la roche en ardenne
idd een vuurwerkwinkel. Er hangen 2 nico posters aan hun deur verkopen weco en sier van skyline, ik heb zelf een bb gun:D, 2 pakke widowmakers, 2 pakke corsair(mooi afgewerkt), 1 pak bermuda, 3 pakke pico pirat en 1 pak mini corsairs het koste al met al 26.50, is dus duurder als zena, maar ik zal als ik tijd heb een trip report schrijve met foto's, ze hebben hele goeie klanditie:)
Ik ga van de week nog wel meer hale!:D

is dat die waar de cigarman het over had bij het leger museum

ja

ja

ja, het is waar ongeveer 200 meter en dan aan de overkant van de straat, op de deur hangen 2 posters van nico feurwerk, en in de etalege ligt helamaal onderin een pijlen pakket, ook hengen er t-shirts en zwarte (gothic) dinge bij de deur:),,succes

ja, het is waar ongeveer 200 meter en dan aan de overkant van de straat, op de deur hangen 2 posters van nico feurwerk, en in de etalege ligt helamaal onderin een pijlen pakket, ook hengen er t-shirts en zwarte (gothic) dinge bij de deur:),,succes

is goed zal vandeweek ff langsgaan weet je mischien wanneer ze open zijn

Laatst bewerkt:
Ik ben vandaag op een hele grote rommelmarkt/braderie/kermis geweest in Hargimont gemeente Marche en Famenne en bij een kraampje verkochten ze corsairs en klein kinder vuurwerk zoals knalerwten etc etc weet niet allemaal wat het was heb geen foto's gemaakt van deze kraam en braderie

Laatst bewerkt:
die winkel bij het leger museum ik weet volgens mij welke je bedoeld in een winkel straat is die winkel ik ben daar 2 jaar geleden langsgelopen toen ik hier ook was ik toen heb ik er niet gekeken nu ga ik daar zeker wel ff kijken als ik daar in de buurt ben

Laatst bewerkt:
ik ga morgen ff naar een weekmarkt in namur en ik ga da ook langs 2 vuurwerk winkels of vuurwerk te kopen ik had op internet een winkel gevonden au fue follet in malonne die hadden een grote vitrine staan zag ik op hun site met allemaal vuurwerk erin dus daar ga ik zeker ff kijken ik zal morgen wel een kleine trip report maken erover

edit \/

trouwens over die winkel bij het leger museum ik weet volgens mij welke je bedoeld in een winkel straat is die winkel ik ben daar 2 jaar geleden langsgelopen toen ik hier ook was ik toen heb ik er niet gekeken nu ga ik daar zeker wel ff kijken als ik daar in de buurt ben

Ze verkopen daar vuurwerk, luchtdruk pistolen en vis spullen etc. het is voor qua siervuurwerk niet het te bezoeken waard kan ik mij herinneren.

Ze verkopen daar vuurwerk, luchtdruk pistolen en vis spullen etc. het is voor qua siervuurwerk niet het te bezoeken waard kan ik mij herinneren.

over welke winkel heb je het die au fue follet of die winkel met gothic kleding

ik ben gisteren langs au fue follet geweest ze hadden daarzo bij de toonbank een bak met glas ervoor waar wat klein knalvuurwerk lag oa choet bangers china boller a jumping jacks corsairs kleine gele strijkers kleine draaizonnetjes voor op de grond en een soort grondbloemen en verderop in de winkel hadden ze een vitrine staan met wat losse potten en aan aantal pijlen pakketten van 40 euro en een kleine chinese rol hoeveel schots weet ik niet precies hij was 10 euro helaas heb ik geen foto's van de winkel kunnen maken want was me camera vergeten

Laatst bewerkt:
nog een update ik ben gisteren bij die winkel in la roche wezen kijken ze hadden meer dan au fue follet een heel vitrine en achter de toonbank hadden ze nog een aantal pijlen paketten en een meter pakketje

wat ze allemaal verkochten oa

spanish crackers

widows makers

china boller

baby pijlen

pico pirats

losse potten

meter pakketje

pijlen paketten

volgens mij gekleurde rookbommen

nog meer dingen een aantal soorten china bollers

en kinder vuurwerk

heb ook foto's gemaakt die post ik thuis ff ze verkochten wat al eerder was gezegt band shirts en balletjes pistooltjes veel fun dingen veel verschillende soorten messen beeldjes asbakken speelkaarten en nog veel meer dingen

update

foto's staan erbij!!

dsc00535ls6.jpg

dit zijn de pijlen paketten en wat losse potten die ze verkochten

dsc00536wm6.jpg

ze verkochten ook bb guns een hele vitrine vol

dsc00534rz6.jpg

dit is de vitrine met vuurwerk

Laatst bewerkt:
over welke winkel heb je het die au fue follet of die winkel met gothic kleding

update 31-07-08

ik ben gisteren langs au fue follet geweest ze hadden daarzo bij de toonbank een bak met glas ervoor waar wat klein knalvuurwerk lag oa choet bangers china boller a jumping jacks corsairs kleine gele strijkers kleine draaizonnetjes voor op de grond en een soort grondbloemen en verderop in de winkel hadden ze een vitrine staan met wat losse potten en aan aantal pijlen pakketten van 40 euro en een kleine chinese rol hoeveel schots weet ik niet precies hij was 10 euro wat ik allemaal heb gekocht zal ik nog foto's van maken want kan ze hier met het internet van de camping niet uploaden want het is te langzaam helaas heb ik geen foto's van de winkel kunnen maken want was me camera vergeten

hier de dingen die ik heb gekocht \/

10x china boller a € 1,00,- ps

2x choet banger € 5,00,- ps

een cake van skyline paradise € 11,95,- ps

chinese rol € 10,00 ,- ps

ps

ik ga van de week waarschijnlijk nog naar een aantal vuurwerk winkels en naar dorpjes hier in de buurt dus daar koop ik waarschijnlijk ook nog wat jullie horen hier nog van

Ik weet niet hoe die heet het is nl. een tijd geleden:rolleyes:, het is gewoon een soort speelgoed winkel(luchtdruk geweren etc.) op een hoek

Ik weet niet hoe die heet het is nl. een tijd geleden:rolleyes:, het is gewoon een soort speelgoed winkel(luchtdruk geweren etc.) op een hoek

weet je nog in welke dorp/stad het was anders hebben we er niet veel aan dan kunnen we overal wel gaan zoeken is het mischien in bastogne daar was volgens mij wel een soort speelgoed winkel waar een oude man werkte die zat volgens mij ook op een hoek ;) maar dat weet ik niet zeker die winkel uit een post eerder van mij zat als je voor het leger museum staat aan de andere kant van de straat aan de linker kant 200 meter verder

Laatst bewerkt:
weet je nog in welke dorp/stad het was anders hebben we er niet veel aan dan kunnen we overal wel gaan zoeken is het mischien in bastogne daar was volgens mij wel een soort speelgoed winkel waar een oude man werkte die zat volgens mij ook op een hoek ;) maar dat weet ik niet zeker die winkel uit een post eerder van mij zat als je voor het leger museum staat aan de andere kant van de straat aan de linker kant 200 meter verder

Dat had ik al eerder gepost :p

Dat had ik al eerder gepost :p

Weet ik maar had het nog een keer gepost. Maar ff wat anders ben vandaag in bastogne geweest en daar op een plein in het centrum waar een tank staat is op de hoek een souveniers winkel waar ik vandaag ff heb gekeken heb ook foto's gemaakt maar die post ik later samen met de anders foto's want zoals eerder gezegt kan ik hier geen foto's posten met het internet van de camping die heel traag is kwa knalvuurwerk is het niks en kwa sier hebben ze wat meer oa pijlen sier pakketjes losse potten grondbloemen en ander kleinspul

update foto's staan erbij

dsc00606wd3.jpg

de vitrine met vuurwerk en bb guns

dsc00607zv2.jpg

het vuurwerk wat dichterbij de foto is niet helemaal goed gemaakt komt omdat ik stond toen ik hem maakte had beter op me hurken kunnen zitten

dsc00608fq8.jpg

de voorkant van de winkel zoals je hem vanaf het plein ziet

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan