Vuurwerk Vrienden Avond Plaggenmarsch Vuurwerk

Vuurwerk Vrienden Avond 2011

Wij willen alle leden van Vuurwerkcrew van harte uitnodigen voor deze avond.
Deze zal plaatsvinden op dinsdag 20 december in de showroom aan de Lange Spruit 3 in Hardenberg
Het programma is als volgt ;

19.15 Ontvangst met een kopje koffie
20.00 Vuurwerkdemo
21.00 Royal Fireworks vertelt over Proffesioneel Vuurwerk
21.15 Bekijken collectie met een hapje en een drankje

Op deze avond hebben we de volgende acties:

bij een bestelling tot € 300.00 krijg je 10% korting.
bij een bestelling vanaf € 300.00 krijg je 15 % korting.

Diegene die de grootste bestelling van de avond plaatst krijgt een Super Nova pakket t.w.v. € 99.00 !

Lijkt het je gezellig en leuk om deze avond aanwezig te zijn , stuur dan een e-mail naar : [email protected]

Tot ziens

Plaggenmarsch Vuurwerk Hardenberg

Dit lijkt inderdaad een erg leuke avond te worden. Lekker over vuurwerk babbelen, een demo erbij en ook nog eens een presentatie van Royal.
Helaas kan ik er niet bij zijn, maar de genen die wel aanwezig zijn erg veel plezier gewenst :)

Zeker een slimme actie, wie het meest bestelt krijgt een gratis pakket. Ik denk dat ik wel kom, ben alleen benieuwd naar het weer.

We hebben de schietlijst klaar , er moesten wat aanpassingen gedaan worden in verband met de kalibers t.o.v. de veiligheidsafstand en zijn op het volgende gekomen :

van Royal : Azalea , Shaking Times , Sensation of Joy , Big Rose , Fire Emblem , Royal Bonsai , Soul Luck , Bursting Wheels , Hot Chains , Reign of Fire , Sparkling Machine en de Exploding Box.

uit onze vrije collectie : Showcase , Blockbuster , Clouds of Thunder , Assorted Ruitcakes , Master Blaster en de Magic Attack.

van Rubro : Colour Break , Split Decision , Nitro Wave , Heavy Legend 16 , Panoramic Palms , Stingray en Double Identity .

Van Wolff: Serious Gold , Sky Beauty , Ultimate Fantasy , Black Out , The One , Speedmaster en Burst Duo.

Van Hardix : Atomic , Flux , Anger , Strike , Outblast , Delta Devil , Thunderstruck en Aftershock Thunder.

Alles wordt per stuk geschoten , zodat we een goed beeld geven wat elke pot doet.!

Back
Bovenaan