Vuurwerk verkoop gestart.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dat einde is toch prachtig. Op die leeftijd nog even wat leuks halen en samen op de scooter met een tas vol vuurwerk naar huis.

Is al een filmpje van een aantal jaar geleden, maar ieder jaar kijk ik hem wel terug. Mooi om die tassen vol bij iedereen te zien, een moeder die met een kar vol weg loopt en vervolgens de 2 dames op de scooter om het helemaal af te maken.

Heerlijk om af en toe die filmpjes te bekijken. En die dames op de scooter is gewoon goud, prachtige sfeer. Gewoon ff wat halen en genieten, zoals het hoort!

Er steekt af en toe wel wat als ik de oudere shoowrooms in de achtergrond zie. Ziet er veel leuker en gevarieerder uit dan al die vierkanten en rechthoeken zonder leuke prulletjes ertussen die je nu ziet

Er steekt af en toe wel wat als ik de oudere shoowrooms in de achtergrond zie. Ziet er veel leuker en gevarieerder uit dan al die vierkanten en rechthoeken zonder leuke prulletjes ertussen die je nu ziet

Inderdaad. Al die kleine cakes, klein stookspul etc. Wat geeft dat een sfeer. Nu is het een wirwar van compounds, hoe groter hoe beter...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan