UPDATE POLITIEKE DISCUSSIES - Socialmedia aktie ter voorkoming van 'tijdelijk' verbod

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik geloof nooit dat ze zo iets nog voor de verkiezingen gaan doen. Daar gaat de meeste partijen zich echt niet de vingers aan branden. Dat het CDA in zou stemmen met een geheel verbod, lijkt me wensdenken.

Na de verkiezingen eerst maar eens zien hoe de poppetjes verdeeld worden. Volgens de huidige peilingen zou vvd, cda en pvv momenteel een meerderheid hebben. Die zullen uiteraard geen kabinet gaan vormen, maar hebben wel een meerderheid in de kamer. Tel er nog een paar zetels fvd er bij op. Maar goed, dat is op basis huidige peiling. Eerst maar eens zien hoe de poppetjes verdeeld worden straks.

Nou, laten ze oudjaar maar eerst even afwachten. Ik hoorde via via vandaag berichten die een heel onstuimig oud en nieuw voorspellen. Er is nog nooit zoveel grijs vuurwerk geweest. Menigeen heeft er plannen mee.... ik hou mn hart vast. Kijken of ze nog steeds zo voor een verbod consumenten vuurwerk blijven.

Een explosievenexpert die consumentenvuurwerk omschrijft als explosieven is geen explosievenexpert maar een Groen Links pannenkoek.
Ik snap niet dat omroep brabant zown clown aan het woord laat en alles klakkeloos neerpent.
En dat zou dan een explosieven expert zijn, die kerel heeft een dubbele agenda, kan zijn bedrijf zeker helpen bij dat vernietigen.

Ik snap niet dat omroep brabant zown clown aan het woord laat en alles klakkeloos neerpent.
En dat zou dan een explosieven expert zijn, die kerel heeft een dubbele agenda, kan zijn bedrijf zeker helpen bij dat vernietigen.

De hele omroep brabant moet je links laten liggen. ze schreeuwen ook al weken moord en brand i.v.m corona.

https://www.omroepbrabant.nl/nieuws...iet-zitten-als-iets-misgaat-gaat-het-goed-mis

De propaganda van deze ad van riel moet gestopt worden, vreselijk figuur vol onwaarheden.

Insinueert van alles, wat als het mis gaat?? Wat gaat er mis adje , probeer je weer mensen angst in te praten. Man man man

Was dit ook niet die "expert" die afgelopen week in RTL Nieuws een doodgewone kanonslag van Lesli Vuurwerk omschreef als zwaar illegaal vuurwerk waarmee men een complete zolder zou kunnen wegvagen?

Was dit ook niet die "expert" die afgelopen week in RTL Nieuws een doodgewone kanonslag van Lesli Vuurwerk omschreef als zwaar illegaal vuurwerk waarmee men een complete zolder zou kunnen wegvagen?
Jep, de zelfde en ook de zelfde die eerder beweerde dat vuurwerk door beweging/trilling kon afgaan en het dus onveilig zou zijn om in de haven van Rotterdam op te slaan

Walgelijke leugenaar dit, sorry ik kan het gewoon niet anders verwoorden ik word hier echt heel boos van.

Ik ben redelijk actief op Facebook. Als jullie nog denken dat dit verbod tijdelijk is, dan zou ik maar een andere bril opzetten. Dat totaal verbod gaat er hoe dan ook komen volgend jaar.

8B2FD69B-8378-4C93-BE33-52B30EE88080.jpg

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan